|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Toch matties?
In de kapsalon hebben Jaap en Huub een tijdje nagepraat over de halve finale. Huub snapt nog steeds niet waarom Jaap hem op de laatste plek heeft gezet en hij is nog steeds een beetje kwaad. Jaap vertelt dat hij hoopte met een stel over te blijven en natuurlijk met Claire. Als hij met een stel over zou blijven, zouden hun fans de punten over het stel verdelen. Claire zou sowieso het spel niet winnen, dus met de punten die Jaap in de halve finale binnen heeft gesleept zou, hij een goede kans maken om te winnen. Huub vindt dit een domme redenering en sluit een pact met Huub om te zorgen dat Brian niet gaat winnen. Verder willen de twee een feest houden met alle Miljonairs en ex-Miljonairs. Ook hopen ze dat Lieke komt zodat Brian en Amanda dan naar haar toetrekken en extra dom over komen. De twee Miljonairs geven dus niet op en gaan toch een samenwerking aan. Kunnen ze elkaar nog wel vertrouwen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Lieke voor Brian en Amanda???? Kom op Huub.. niet zo jokken........ |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Echt hé? Je zou het bijna gaan geloven! en tja Lieke is het tegendeel van dom.... |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Alsof Huub Jaap nog vertrouwd na de halve finale. Jaap moet heel goed uitkijken, ogen in zijn rug hebben. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
stevi wat bedoel je daar mee? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk niet dat Huub veel kan uit halen bij Jaap. Jaap dronken voeren en uitlokken voor fysiek geweld? Gaat hem niet worden. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Ik vermoed dat Huub nu maar 1 missie heeft en dat is Jaap terugpakken, omdat hij 0 punten heeft gekregen. Jaap misbruiken en zelf proberen er goed uit te zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 10:55 schreef stevi0 het volgende:[..] Ik vermoed dat Huub nu maar 1 missie heeft en dat is Jaap terugpakken, omdat hij 0 punten heeft gekregen. Jaap misbruiken en zelf proberen er goed uit te zien. oke op die manier, nou ik denk dat het niet veel meer uithaalt, gister probeerde hij jaap weer te manipuleren en zeggen we spelen tegen brian. Waarom het maakt niets meer uit, het spel ligt nu bij ons en niet meer bij de bewoners. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is weer volkomen gemanipuleerd, Claire moest vertrekken om die kabouter te redden, |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:01 schreef trapper het volgende:[..] oke op die manier, nou ik denk dat het niet veel meer uithaalt, gister probeerde hij jaap weer te manipuleren en zeggen we spelen tegen brian. Waarom het maakt niets meer uit, het spel ligt nu bij ons en niet meer bij de bewoners. Nou, of het spel bij ons ligt? Ik ga geen 1300 euro opmaken aan smsjes. Het hele spel ligt in de handen van die mallotige fans! |
|
|
|