|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Iedereen is wakker!
Alle Miljonairs zijn inmiddels hun bedje uit. Jaap is de deur uit en Brian, Amanda en Huub zijn zich aan het douchen en aankleden. Ricardo is al helemaal fris en komt de keuken in om Palma te helpen met het ontbijt. Herma komt even bijpraten met Huub die haar vertelt over de halve finale. "Ik had natuurlijk gedacht dat Jaap mij op de derde plek zou zetten. Dat is het enige wat ik verkeerd had voorspeld", zegt de Oldenzaler nuchter. Inmiddels heeft Huub toch weer plannen gesmeed met Jaap. Is dit nou wel zo'n goed idee?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ja, zie de halve finale. Hoe gekker Jaap en Huub doen, des te meer stemmen zal Brian krijgen. NL is de kabouter zat. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Die Palma staat weer over cadeautjes te vertellen die ze van fans gekregen heeft en vraagt applaus voor de mensen achter de schermen, de hypocriete mensen-manipulerende, alle tijd en mogelijkheid hebbende wat dan ook te doen, aasgieren. Een maand geleden had ik al voorspeld dat het zo zou gaan. Nou, Chapeau hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Halve finale was trouwens wel zeer voorspelbaar. Ik had echter gehoopt dat Amanda het geld zou nemen. Om Huub en Claire te dwarsbomen en Brian goed te positioneren voor de finale.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Aaaaaaaaaah, hoor dat bericht in de pers van Claire. Wat een dombo toch. Ze praat nog steeds over die kabouter alsof ze 'm gelooft. Hehe, ze kent 'm geeneens. Ze is trouwens wel dik aan het worden. Maar ja dat heb je met vrouwen als ze denken dat de buit binnen is.
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Die Bart hebben we trouwens niet meer terug gezien, na alle negatieve berichtgevingen over hem. Werkt dus wel. Hij durft nu zijn gezicht niet meer te laten zien op de streams. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 10:22 schreef stevi0 het volgende:Halve finale was trouwens wel zeer voorspelbaar. Ik had echter gehoopt dat Amanda het geld zou nemen. Om Huub en Claire te dwarsbomen en Brian goed te positioneren voor de finale. Ja dat was misschien een aardige keuze geweest, maar dan had Huub Claire nog gehad en die had dan misschien gewonnen. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 10:36 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ja dat was misschien een aardige keuze geweest, maar dan had Huub Claire nog gehad en die had dan misschien gewonnen. Dit zou alleen werken als Huub zijn fans zou vragen op Claire te stemmen dan. Dit zou hij echter nooit doen, want ze zijn niet in gemeenschap van goederen getrouwd en een ander vertrouwen doet hij nooit. En alleen heeft Claire niet genoeg fans. Dus, jammer hoor. |
|
|
|