|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Voelde je je niet genaaid?"
Palma informeert bij Huub over zijn gevoel over de halve finale. "Het was wel spannend toen Jaap zijn punten ging verdelen. Voelde je je niet genaaid?", vraagt het hoofd huishouding aan Huub. "Ja zeker. Maar het was niet persoonlijk en het was van Jaap ook een domme keuze", antwoordt de Oldenzenzaler. "Voelt het nu als drie tegen één?", vraagt Palma nieuwsgierig. Huub bevestigt dit maar hij geeft ook aan dat hij het prima in z'n eentje redt. "Het is maar een week", zegt Huub nuchter. Dat moet hij wel kunnen overleven natuurlijk...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat leverde hem al eerder sympathie van de kijker op dus waarom het er niet nog een keer proberen? |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
heb mij buik vol van die huub,,kan die kop niet meer zien,, had hem liever zien gaan, maar ja (man niiiiiiiiie puleeeeeeeeeeeeeeeren) dat kan het als de beste,,mijn man,, vriend zou voor mij echt niet uit kunnen maken wat te doen en eingelijk wilde ze nie weg en daar ging zij |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Bekijk het positief! Nu kun je haar bellen zonder dat het haar contactpunten kost! |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Stem Claire! Oeps ze is weg, hahahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ach Jaap heeft altijd in zijn eentje gewerkt hij kon nooit echt elen met iemand hoe hij zich echt voelt Stem op Jaapio |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ikke claire bellen??? wie wordt nu de grootste aso van nederland als claire het niet is? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:40 schreef bard het volgende:ikke claire bellen??? wie wordt nu de grootste aso van nederland als claire het niet is? Jij bent echt zo grappig ik moet steedss om jou lachen echt waar |
|
|
|
|
bard
|
|
|
daar heb je bard voor he ;) |
|
|
|