|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Jaap speelt fenomenaal!"
Charlotte en haar collega hebben het met Brian over de halve finale. "Wat was het spannend! Het moet wel een harde klap voor Huub geweest zijn dan Jaap hem eruit gestemd heeft", meent Charlotte. Brian zegt dat hij Jaap gewoon heeft kunnen overtuigen met betere argumenten. "Jaap speelt het spel fenomenaal, hij is alleen hè? Hij zit hier nog steeds en hij heeft jullie allemaal kunnen bespelen", zegt Charlotte vol bewondering voor de Briellenaar. "Zo moet je dat niet zien", antwoordt Brian bedenkelijk. Hoe dan wel, Brian?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
jaap heeft wel goed gespeeld, maar ik vond het heel voorspelbaar. Tijdens het uur bedenktijd legte hij de nadruk te veel op het feit dat hij brian er uit had gestemd. Ik zei al gelijk dat het niet waar was, was natuurlijk wel slim als hij brian kon overtuigen want dan had hij zeker een grote weggespeeld. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ik vermoed zelf dat hij dat zei om Amanda weg te spelen, hopend dat zij dan de koffer zou nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
brian wat waren jou betere argumenten ? we zullen het zien met die goede argumenten van jou,hoe het uit gaat pakken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:34 schreef frans-06 het volgende:brian wat waren jou betere argumenten ? we zullen het zien met die goede argumenten van jou,hoe het uit gaat pakken Heb je je vakantiegeld al aan Slaai overgemaakt, fransje? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
die omhooggevallen aap met z'n strikkie, ga je ho poetsen, dimbo |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Over wie heb je het? |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
brian toper jaap onvergeetelijk amanda kanjer huub uit gespeeld moest toen maar cliare weg speelen PAK DIE KOFFER |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje waar heb jij het in godsnaam over????????????? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: ´t Is volgens mij een tamelijk duidelijke vraag, frans. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kinderen- denk jij het zelf? geef jij clair ongelijk ,ik niet ik had het zelfde gedaan |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje ik begrijp jou dus niet,ik weet niet waar jij het over hebt verklaar jou eens nader |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:02 schreef frans-06 het volgende:kinderen- denk jij het zelf? geef jij clair ongelijk ,ik niet ik had het zelfde gedaan voor amper 2% van de te winnen prijs? das je naar huis laten sturen met een fooi :( |
|
|
|