|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Weer een telefoontje naar Claire!
Huub loopt naar de Private Room om Claire weer te bellen. Hij heeft haar gisteravond beloofd om haar elke dag te bellen en hij kan niet wachten om haar stem te horen."Lieverd! Ik heb je de hele ochtend gevolgd hoor!", vertelt Claire als ze opneemt. "Wat een goed stuk heb je in de krant laten zetten", prijst Huub zijn vrouw. "Ben je al dingen aan het terugkijken?", vraagt hij haar nieuwsgierig. "Ja vannacht heb ik veel gezien en vandaag ga ik familie bezoeken", vertelt de Tilburgse. "Oh, schat. Die fans van jou zijn geweldig. Je staat overal op nummer één, don't worry!", steekt Claire Huub een hart onder de riem. Dat doet Huub zichtbaar goed en hij licht tot slot Claire in over zijn plannen met Jaap. "Je kan beter alles in je eentje doen, schatje!", waarschuwt Claire. Zal Huub haar advies dit keer opvolgen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
liel
|
|
|
pfffff haar stem te horen>???? wacht maar of ze weer een hoer uit nodige dan is ie claire weer vergete dan moet ie ff denke ojaa daar ben ik mee gettrouwd zal ze nog vaak bij papie en mamie huile hahahaha arm kind of ze hier in tilburg haar kop laat zien iedereen haat dat maf weif |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
ja voor de emotionele kijkers moet je wel een beetje doen alsof heh, ik geloof er geen reet van, en hij moet wel met jaap, wat moet hij anders, hij heeft geen keuze,trouwens toch wel lachen er zou niemand gaan kijken, iedereen heeft gekeken, ik heb het opgenomen,toch maar wel. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:34 schreef liel het volgende:pfffff haar stem te horen>???? wacht maar of ze weer een hoer uit nodige dan is ie claire weer vergete dan moet ie ff denke ojaa daar ben ik mee gettrouwd zal ze nog vaak bij papie en mamie huile hahahaha arm kind of ze hier in tilburg haar kop laat zien iedereen haat dat maf weif Nou ja joh, Tilburg is wel meteen op de kaart gezet! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
wat me opviel van de halve finale waren die enorme ego's die iedere gedachte aan de kansen van hun ega's voorbij lieten gaan...
b zou spontaan mijn stem hebben gekregen als hij had gezegd dat ie op zou stappen omo a een kans te geven, maar ja..................'t was niks, 't is niks en 't zal nooit wat worden ook |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
nou huub goed dat je haar weer gebeld hebt of het nou is voor de kijker of voor jouzelf .. jij voelt alleen .. wat het is om haar te missen .., en of je nu wel of niet een hoer , op visite krijgt en gebruikt .. dan is het alleen omdat de regie het wilt voor de kijkcijfers .. en claire weet dat ... ok steek je dan ook nog je pik er in of zoent haar ... dan ziet zij dat ook wel onstream .. beter dat je vreemd gaat en dat zij het niet weet ... dat is pas erg ... huub doe je ding en speel je spel .. mag ik toch wel zeggen hier .. want hier mag je toch je mening zeggen .. wat het ook is ... en voor wie het ook is .... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
bantel
|
|
|
ja ik weet het ... BAN.tel .. is ook een mooie naam .. maar heeft gelukkig niet die betekenis wat jij denkt .. maar toch leuk bedacht van jou .. wel goede humor ... tino... |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
het niveau ligt hier weer erg hoog lees ik... pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door italiangirl -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
arme leuke lieve Claire, ik hoop dat ze genoeg alcohol en peuken heeft ingeslagen met die 25 mil, want dat gaat hard! zuipen en schoorsteen en asbak spelen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: verdwijn dan weer lekker, italian girl uit Oldenzaal. |
|
|
|
|
yoop
|
|
|
Waarom nou toch dat heel Tilburg Claire haat, al die haat, tis hier geen nowlive toch?? daar is pas haat!Daar hebben amanda en Brian niet eens voornamen meer, hoer rat, en nog erger, dat is toch van de gekke. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij staat overal op internet op 1 zegt ze hahahah blijven dromen |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
nummer 1 op de lijst van minkukels zeker !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
of op nr 1 van hoeren lopers |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
nou in ieder geval op de polls van nl maar daar zal ze ook alleen gekeken hebben ben ik bang kijk maar lekker verder met je rose bril hihi |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
en contactpunten hoeven niet meer betaald te worden? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jawel huub gooide zowaar netjes zijn contactpunten in de bak.
gisteren mochten ze gratis bellen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Tilburg stond reeds al op de kaart. lol. Het is ook niet zo dat heel Tilburg Claire haat, tenminste hier een de buurt niet. Het is meer ongeloof dat Claire zo met zich heeft laten spelen. de familie van Claire vinden ze hier in de buurt aandachttrekkers. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nummer 1 in de kabouter top-10! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
krijgen we nou de hele dag die kop op de streams te zien d.m.v een fotoo???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door berec -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|