|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub lucht zijn hart bij Palma
Als Huub de hoorn op heeft gelegd, rent hij meteen naar Palma om verslag te doen van het gesprek. "Het was zo fijn om haar weer te spreken!", glundert de kleine Miljonair. "Ja, je hebt een lieve vrouw", vindt Palma. "Ik zou het graag allebei hebben: een mooie vrouw én een miljoen", glimlacht Huub ondeugend. "Jij wil ook alles hè. We zullen zien. Ik weet nog niet of jij gaat winnen", reageert Palma nuchter. In ieder geval heeft Huub zijn hart even kunnen luchten!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:50 schreef Headliner het volgende:Villa Vandaag: Huub lucht zijn hart bij PalmaAls Huub de hoorn op heeft gelegd, rent hij meteen naar Palma om verslag te doen van het gesprek. "Het was zo fijn om haar weer te spreken!", glundert de kleine Miljonair. "Ja, je hebt een lieve vrouw", vindt Palma. "Ik zou het graag allebei hebben: een mooie vrouw én een miljoen", glimlacht Huub ondeugend. "Jij wil ook alles hè. We zullen zien. Ik weet nog niet of jij gaat winnen", reageert Palma nuchter. In ieder geval heeft Huub zijn hart even kunnen luchten! [ afbeelding ] bron: tien.tv Jesses! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ze kunnen elkaar weer goed gebruiken, aai poes, aai poes, stoute poes |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
palma weet ook wel dat hij kansloos is .. en weet ook wel dat het een corrupte zooitje is daar , maar ze weet wel dat huub 1 van de beste spelers is in de kooi maar mag en kan het niet uitspreken onstream ... natuurlijk weet palma dat huub veel fans heeft.. en waarom mag hij niet allebei miljoen en een lieve vrouw .. dat laatste heeft hij al maar die miljoen ... weten we allemaal gaat naar brian en dat weet huub ook wel .. en hij weet ook wel dat het niet eerlijk gaat .. jammer voor hem .. maar hij gaat het wel ver schoppen .. beter als brian .. denk ik ... mag ik dat denken hier brian fans ?????of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 13:13 schreef bantel het volgende:palma weet ook wel dat hij kansloos is .. of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ... feestje op je dak? adres please ;) |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
lekker feestje op de dam... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 13:13 schreef bantel het volgende:palma weet ook wel dat hij kansloos is .. en weet ook wel dat het een corrupte zooitje is daar , maar ze weet wel dat huub 1 van de beste spelers is in de kooi maar mag en kan het niet uitspreken onstream ... natuurlijk weet palma dat huub veel fans heeft.. en waarom mag hij niet allebei miljoen en een lieve vrouw .. dat laatste heeft hij al maar die miljoen ... weten we allemaal gaat naar brian en dat weet huub ook wel .. en hij weet ook wel dat het niet eerlijk gaat .. jammer voor hem .. maar hij gaat het wel ver schoppen .. beter als brian .. denk ik ... mag ik dat denken hier brian fans ?????of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ... gek, brian fans zijn ervan overtuigd dat het niet eerlijk gaat en dat Huub wint |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
wat een onzin, nu heeft hij palma nodig, gatverdamme tis toch niet meer normaal. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja ja palma beetje inlikken kreeg je ook nog handgeld erbij van nolive voor je tripje naar de hilton |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
ja hij heeft niemand meer, gelukkig is palma er nog voor hem hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
lichaamstaal zegt genoeg he met dr ik hou van jullie allemaal en ik ben voor niemand uhu |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote: dit is toch niet normaal meer. een heel jaar lang heeft wc-eend, palma iedere ochtend geterroriseerd en nou zijn ze ineens vrienden, zijn gewoon niet meer bij mekaar weg te slaan die 2. Ik denk dat Palma gewoon heel erg bang is sinds al die bedreigingen en dat ze daarom nu de kant van Huub kiest. Dat kan toch niet anders na alles wat hij haar heeft geflikt. |
|
|
|