BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub lucht zijn hart bij Palma

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub lucht zijn hart bij Palma

Als Huub de hoorn op heeft gelegd, rent hij meteen naar Palma om verslag te doen van het gesprek. "Het was zo fijn om haar weer te spreken!", glundert de kleine Miljonair. "Ja, je hebt een lieve vrouw", vindt Palma. "Ik zou het graag allebei hebben: een mooie vrouw én een miljoen", glimlacht Huub ondeugend. "Jij wil ook alles hè. We zullen zien. Ik weet nog niet of jij gaat winnen", reageert Palma nuchter. In ieder geval heeft Huub zijn hart even kunnen luchten!

bron: tien.tv
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:50 schreef Headliner het volgende:
Villa Vandaag: Huub lucht zijn hart bij Palma

Als Huub de hoorn op heeft gelegd, rent hij meteen naar Palma om verslag te doen van het gesprek. "Het was zo fijn om haar weer te spreken!", glundert de kleine Miljonair. "Ja, je hebt een lieve vrouw", vindt Palma. "Ik zou het graag allebei hebben: een mooie vrouw én een miljoen", glimlacht Huub ondeugend. "Jij wil ook alles hè. We zullen zien. Ik weet nog niet of jij gaat winnen", reageert Palma nuchter. In ieder geval heeft Huub zijn hart even kunnen luchten!

[ afbeelding ]

bron: tien.tv
Jesses!
bard
 bard - vrijdag 16 mei 2008 - 12:52   quote  deeplink  
ze kunnen elkaar weer goed gebruiken, aai poes, aai poes, stoute poes
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 13:13   quote  deeplink  
palma weet ook wel dat hij kansloos is .. en weet ook wel dat het een corrupte zooitje is daar , maar ze weet wel dat huub 1 van de beste spelers is in de kooi maar mag en kan het niet uitspreken onstream ... natuurlijk weet palma dat huub veel fans heeft.. en waarom mag hij niet allebei miljoen en een lieve vrouw .. dat laatste heeft hij al maar die miljoen ... weten we allemaal gaat naar brian en dat weet huub ook wel .. en hij weet ook wel dat het niet eerlijk gaat .. jammer voor hem .. maar hij gaat het wel ver schoppen .. beter als brian .. denk ik ... mag ik dat denken hier brian fans ?????of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ...
bard
 bard - vrijdag 16 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 13:13 schreef bantel het volgende:
palma weet ook wel dat hij kansloos is .. of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ...
feestje op je dak? adres please ;)
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 13:27   quote  deeplink  
lekker feestje op de dam...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 13:13 schreef bantel het volgende:
palma weet ook wel dat hij kansloos is .. en weet ook wel dat het een corrupte zooitje is daar , maar ze weet wel dat huub 1 van de beste spelers is in de kooi maar mag en kan het niet uitspreken onstream ... natuurlijk weet palma dat huub veel fans heeft.. en waarom mag hij niet allebei miljoen en een lieve vrouw .. dat laatste heeft hij al maar die miljoen ... weten we allemaal gaat naar brian en dat weet huub ook wel .. en hij weet ook wel dat het niet eerlijk gaat .. jammer voor hem .. maar hij gaat het wel ver schoppen .. beter als brian .. denk ik ... mag ik dat denken hier brian fans ?????of krijg ik nu iedereen op mn dak ... als ik dat zeg hier ...

gek, brian fans zijn ervan overtuigd dat het niet eerlijk gaat en dat Huub wint
trapper
 trapper - vrijdag 16 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
wat een onzin, nu heeft hij palma nodig, gatverdamme tis toch niet meer normaal.
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 14:50   quote  deeplink  
ja ja palma beetje inlikken kreeg je ook nog handgeld erbij van nolive voor je tripje naar de hilton
Joopie
 Joopie - vrijdag 16 mei 2008 - 15:44   quote  deeplink  
ja hij heeft niemand meer, gelukkig is palma er nog voor hem hahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 16 mei 2008 - 15:48   quote  deeplink  
lichaamstaal zegt genoeg he met dr ik hou van jullie allemaal en ik ben voor niemand uhu
mossa
 mossa - vrijdag 16 mei 2008 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 15:44 schreef Joopie het volgende:
ja hij heeft niemand meer, gelukkig is palma er nog voor hem hahaha
dit is toch niet normaal meer. een heel jaar lang heeft wc-eend, palma iedere ochtend geterroriseerd en nou zijn ze ineens vrienden, zijn gewoon niet meer bij mekaar weg te slaan die 2. Ik denk dat Palma gewoon heel erg bang is sinds al die bedreigingen en dat ze daarom nu de kant van Huub kiest. Dat kan toch niet anders na alles wat hij haar heeft geflikt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub lucht zijn hart bij Palma

0.0058901