BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het glipt gewoon uit mijn handen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het glipt gewoon uit mijn handen"

Brian en Amanda zitten gniffelend boven het artikel in de krant van Claire. "Alles wat Claire zegt klopt niet. Huub moest zelf ook lachen om dingen die ze heeft gezegd", lacht Brian. "Luister dan: 'm'n lieve Huub'! Zeg toch gewoon Huub!", roept de Antilliaan uit. "Het verhaal zit vol met slijm, het glipt gewoon uit mijn handen!", vervolgt hij lachend. Amanda lacht ook en de twee roepen Jaap erbij. "Jaap, we hebben de mop van de dag. Ik zal even één ding eruit pikken: Huub heeft het spel altijd eerlijk willen spelen. Ik promoot hem nu omdat hij altijd voor kijkplezier en commotie heeft gezorgd, zonder iemand te schaden", leest Brian voor. "Zonder iemand te schaden?", herhaalt Jaap met een verbaasde blik in zijn ogen. "Claire is teleurgesteld in Jaap", leest Brian nog een quote op. De drie Miljonairs vinden veel dingen in het artikel klinkklare onzin, maar ze hebben wel even goed kunnen lachen. Dan komt Marco binnen, de golfleraar van Brian en Amanda. Hij schuift even gezellig aan.

bron: tien.tv
trapper
 trapper - vrijdag 16 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
whahahahaha zonder iemand te schaden, zo goed kent ze haar man. Hij heeft niets anders gedaan dan schade bij iemand anders aanrichten.
maatje
 maatje - vrijdag 16 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
Ja en ik ga straks ook heel hard lachen de twee grootste loosers hebben de minste punten houden zo, kom op mensen stem op degene die echt de kooi neer heeft gezet zonder globaal geweld en zonder iemand te kleineren dus stem op................
JAAP de enige die het verdiend, de rest zijn een stelletje losers.

groetjes maatje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
waar ik mij over verbaas is dat niemand zich schijnt herinneren wat Huub Brian allemaal geflikt heeft waarom Brian zo is gegaan, dat terzijde, maar inderdaad wie het verdiend is Jaap, veel dingen vond ik persoonlijk, walgelijk, maar waar ik ook wel om kon lachen. Jaap is de winnaar van de kooi.
saffie
 saffie - vrijdag 16 mei 2008 - 14:52   quote  deeplink  
helemaal mee eens..stem jaap!
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 14:54   quote  deeplink  
ik stem jaap en amanda
saffie
 saffie - vrijdag 16 mei 2008 - 14:55   quote  deeplink  
van mij mag iedereen winnen, zolang het huub niet is...maar ik ga toch voor japio :)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Ik vindt de rest geen losers, maar ik stem ook voor Jaap!
tino
 tino - vrijdag 16 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
Iedereen mag winnen, behalve Huub, ik stem op Jaap.
maatje
 maatje - vrijdag 16 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Wel boudewijn om het woord losers te verduidelijken huub hoeven we niet eens over te praten vind iedere moeder een hoer en wenst veel mensen een vreselijke ziekte toe,
Brian de afluister vink voor de rest weinig gepresteerd in de kooi o ja een wedstrijdje gedaan en zelfs daar kon hij zijn achterbakse streken niet laten door gewoon door te rammen terwijl iemand op de grond ligt dat is niet de sport dat zijn streken die in hem zitten zelfde als dat hij vrouwen wil slaan,

Amanda het sletje dat met iedereen vree en daarna maar de vriend van haar vriendin nana bevredigt krijgt alles wat ze wil in de kooi, verwend geval,

clair hoeven we niet meer over te praten

Maar Jaap intelligent soms op het randje que vermaak maar er zit geen kwaad bij vermaakt alles gedraagt zich netjes,

Dus vandaar de term losers en terecht. groetjes maatje
draakje
 draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 15:52 schreef maatje het volgende:
Wel boudewijn om het woord losers te verduidelijken huub hoeven we niet eens over te praten vind iedere moeder een hoer en wenst veel mensen een vreselijke ziekte toe,
Brian de afluister vink voor de rest weinig gepresteerd in de kooi o ja een wedstrijdje gedaan en zelfs daar kon hij zijn achterbakse streken niet laten door gewoon door te rammen terwijl iemand op de grond ligt dat is niet de sport dat zijn streken die in hem zitten zelfde als dat hij vrouwen wil slaan,

Amanda het sletje dat met iedereen vree en daarna maar de vriend van haar vriendin nana bevredigt krijgt alles wat ze wil in de kooi, verwend geval,

clair hoeven we niet meer over te praten

Maar Jaap intelligent soms op het randje que vermaak maar er zit geen kwaad bij vermaakt alles gedraagt zich netjes,

Dus vandaar de term losers en terecht. groetjes maatje
Maatje van Plien zeker?
Bigfoot
 Bigfoot - vrijdag 16 mei 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Er is maar 1 loser in de kooi en dat is Huubocriet. Van mij mag Brian winnen, maar als Amanda of Jaap wint kan ik daar ook nog wel enigzins vrede mee hebben. Iedereen behalve die arrogante, over het paard getilde kwast van een Huub.
Anne
 Anne - vrijdag 16 mei 2008 - 17:47   quote  deeplink  
Huubocriet whaahhahaha die vind ik geweldig :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het glipt gewoon uit mijn handen"

0.0053470