|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Huub belt met Claire!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hoe zit dat nu met die spelinfo? dat mag nu ineens wel? sympathiek hoor. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wat een zeik klep..alle en overal staan achte huub ..wie heeft er een kotsbakkie voor me hahhahahha ..tis toch te erg voor woorden dit |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
"Wat een goed stuk heb je in de Telegraaf laten zetten!"
Blaaskaak! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hoop dat Jaap hem WEER in de zeik neemt, in zijn snode plannen! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk dat spelinfo nu weinig meer uitmaakt. En laat Huub maar denken dat hij het goed doet, de afknapper zal des te groter zijn. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja idd Caro....maakt weinig meer uit. Tis nog maar 6 dagen. Hij wil Jaap erbij betrekken, want vrouwtje Claire is nu al vertrokken uit de villa, dus staat hij nu alleen voor. Maar hoop dat Jaap hem weer in de zeik gaat nemen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Huub kan gewoon niks alleen. Zal zich altijd inlikken bij een zgn maatje. Ik hoop ook dat hij nog een deukje oploopt van Jaap |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:10 schreef Caroline het volgende:Huub kan gewoon niks alleen. Zal zich altijd inlikken bij een zgn maatje. Ik hoop ook dat hij nog een deukje oploopt van Jaap Deukje? Mag deuk ook? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Deukjes van Jaap zijn automatisch deuken. Ik wilde zachtaardig over komen door lieftallig "deukje" te zeggen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:33 schreef Caroline het volgende:[..] Deukjes van Jaap zijn automatisch deuken. Ik wilde zachtaardig over komen door lieftallig "deukje" te zeggen. Oké Caro! Hahaha! |
|
|
|