|
cecilia
|
|
|
Hallo allemaal,
Vandaag zijn mijn broertjes en hun vrienden bij me bezoek geweest.
Ik ben een tijd ziek en kan niet veel dus had wel weer zoiets van gezellig. Ze weten dat ik graag naar DGK kijk tv maar liefst het volgt via de streams.
Ze hadden me vorige keer al verteld dat ze Mike hadden gezien met uitgaan maar ze niet de kans hebben gehad om even met Mike te praten ze dachten andere keer beter. En dat is dan ook gelukt vier keer hebben ze een gesprek gehad met Mike en dit wil ik toch met jullie delen.
Ik kan niet alles schrijven hier dat heb ook mijn broers beloofd .
Maar waarom ik toch even wat kwijt wil van dit gesprek is het volgende.
Mike is niet gestopt met werken door drank en uitgaan maar door dreigingen. Waarom dreigingen omdat Brian hem zo als we gezien hebben via de streams Mike toch geholpen heeft. Dat hij niet meer zou gaan werken dat was de bedoeling van een groep zieke mensen waar we hier te maken mee hebben die het niet kunnen uitstaan dat Brain hier een bijdrage in heeft geleverd en Brain op deze manier willen kapot maken .
Hij heeft dus een wijze beslissing moeten nemen door niet meer te werken en de mensen te beschermen om zich heen.
Ik kan je melden nu dat Mike nu de bescherming die hij van Tien had moeten hebben gehad niet heeft gekregen, maar deze wel nu krijgt van de hells angels Top voor Mike . Er zal nu voor gezorgt worden dat Mike niet meer bedreigd zal worden en gewoon kan gaan werken
Ik heb nog veel meer gehoord en weet gewoon dat het waar is wat er met Mike is gebeurd waarom kan ik jullie niet allemaal uitleggen omdat me broers hem ook hebben beloofd om niet alles door te vertellen.
Verder wil jullie vragen om tot de eind van de kooi goed in de gaten houden wat er nog komt bij de hekken van de goudenkooi het kan weleens spannend worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Merty@headliner --
Ik moet echt verschrikkelijk lachen om dit soort nieuwtjes whahahahahaha En het allerleukste moet nog komen want merty bedoelde de hells bengels ;p De echte H.A zijn namelijk gek op Huub en hebben echt wel iets beters te doen dan michel te beschermen en bovendien zijn ze niet zo dol op mensen die hun naam misbruiken dus doe jezelf en je broertjes een lol en denk eerst na voor je met stoere nieuwtjes komt die echt lachwekkend zijn en door de echte kenners absoluut niet serieus genomen worden merty... Gegroet kids! |
|
|