BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda naar een parenclub?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda naar een parenclub?

Amanda belt Ludo, de manager van de muzikale carrières van de Miljonairs. "Ludo, met Amanda van De Gouden Kooi", zegt de Amsterdamse als de manager opneemt. "Amanda, ik val bijna flauw", grapt hij waarop hij meteen tot de orde van de dag overgaat. "Zou het voor jou een probleem zijn om op te treden in een parenclub?", vraagt hij op de vrouw af. "Oh, daar moet ik even over nadenken", grinnikt de jongedame. "Ze vallen je daar niet lastig hè. Je doet gewoon je kunstje en omdat jij een beetje ondeugend bent, leek dat ons wel iets voor jou. Een aantal optredens zijn voor jou alleen en een aantal samen met Brian, want hij is ook een beetje een stout jongetje", legt Ludo treffend uit. Amanda snelt na het telefoontje naar boven om haar vriendje in te lichten. "Nou, nu breekt mijn klomp", giert Brian het uit. "Jaap komt binnen en vangt het woord 'parenclubs' op. "Danny, jullie mogen mij wel boeken", roept hij lachend. "Ik wil ook naar parenclubs met de opblaaspop, vergeet dat nooit", zegt hij recht in de camera. Brian vindt het op zich ook wel een goed idee, het zijn weer boekingen. "Schat, we doen het gewoon, maar we gaan gewoon altijd met elkaar mee", besluit Brian dan. Er is in ieder geval animo voor de parenclubs van onze ondeugendste Miljonairs.

bron: tien.tv
bantel
 bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
dit is toch te verwachten .. wat hadden ze dan verwacht .. dat ze gelijk een tv progamma mag presenteren ... dit past toch beter in hun straatje .. want laten we nu eerlijk wezen .. wie haalden steeds die vrouwen en hoeren in huis .. dat waren hun toch ... en dan als ze daar bloot lopen .. is toch ook iets voor haar alhoewel .. haar borsten dan ... en dat doet ze heus wel .. ik denk wel dat ze moet verwachten dat ze veel van dat soort optredens kan verwachten .. want dat is het gene wat ze heeft neergezet .. in de kooi .. en verder niet ... ze hoort gewoon thuis in die wereld .... daar voelt zij zich zeker thuis .. zonder schaamte ...
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 15:25 schreef bantel het volgende:
dit is toch te verwachten .. wat hadden ze dan verwacht .. dat ze gelijk een tv progamma mag presenteren ... dit past toch beter in hun straatje .. want laten we nu eerlijk wezen .. wie haalden steeds die vrouwen en hoeren in huis .. dat waren hun toch ... en dan als ze daar bloot lopen .. is toch ook iets voor haar alhoewel .. haar borsten dan ... en dat doet ze heus wel .. ik denk wel dat ze moet verwachten dat ze veel van dat soort optredens kan verwachten .. want dat is het gene wat ze heeft neergezet .. in de kooi .. en verder niet ... ze hoort gewoon thuis in die wereld .... daar voelt zij zich zeker thuis .. zonder schaamte ...
wie maakte gebruik van die hoeren ?????? uitnodigen is 1 ding maar er is maar 1 hoerenloper is dat huis ....die past veel beter in die wereld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda naar een parenclub?

0.0043489