|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda naar een parenclub?
Amanda belt Ludo, de manager van de muzikale carrières van de Miljonairs. "Ludo, met Amanda van De Gouden Kooi", zegt de Amsterdamse als de manager opneemt. "Amanda, ik val bijna flauw", grapt hij waarop hij meteen tot de orde van de dag overgaat. "Zou het voor jou een probleem zijn om op te treden in een parenclub?", vraagt hij op de vrouw af. "Oh, daar moet ik even over nadenken", grinnikt de jongedame. "Ze vallen je daar niet lastig hè. Je doet gewoon je kunstje en omdat jij een beetje ondeugend bent, leek dat ons wel iets voor jou. Een aantal optredens zijn voor jou alleen en een aantal samen met Brian, want hij is ook een beetje een stout jongetje", legt Ludo treffend uit. Amanda snelt na het telefoontje naar boven om haar vriendje in te lichten. "Nou, nu breekt mijn klomp", giert Brian het uit. "Jaap komt binnen en vangt het woord 'parenclubs' op. "Danny, jullie mogen mij wel boeken", roept hij lachend. "Ik wil ook naar parenclubs met de opblaaspop, vergeet dat nooit", zegt hij recht in de camera. Brian vindt het op zich ook wel een goed idee, het zijn weer boekingen. "Schat, we doen het gewoon, maar we gaan gewoon altijd met elkaar mee", besluit Brian dan. Er is in ieder geval animo voor de parenclubs van onze ondeugendste Miljonairs.
bron: tien.tv |
|
|