BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Opnieuw terror op Carlos!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Opnieuw terror op Carlos!

Jaap waarschuwt ons alvast. "Ik ga even de scène in de spiegel doen", mompelt hij. Als alle camera's op hem gericht staan houdt hij zijn betoog. "Even zonder dollen, dit keer. Ik heb in De Gouden Kooi geprobeerd kilo's kwijt te raken. Het afgelopen jaar ben ik er vijf afgevallen, de bedoeling was honderd. Dit is niet gelukt, maar ik heb nog één week de tijd om honderd kilo af te vallen. Waarom al dat gezeik met Carlos, terwijl we ook samen kunnen werken aan die kilo's. Dus ik ga vandaag bloedserieus met Carlos meetrainen", vertelt Jaap zijn spiegelbeeld. Met zijn terror-hoed op wandelt hij de fitness ruimte binnen. "Wat gaan we doen?", vraagt hij. "Jij niets", antwoordt Carlos. "Ik heb er eens over nagedacht. Carlos je had gelijk, we hebben nog één week de tijd, zodat ik honderd kilo afval. Ik heb ook muziek meegenomen, Bassie en Adriaan, zodat we daarop kunnen trainen", vertelt hij zijn mede-Miljonairs en hun trainer. Carlos negeert de grote Miljonair weer volkomen. Zo vliegen de kilo's er niet vanaf, Jaap.

bron: tien.tv
stevi0
 stevi0 - vrijdag 16 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
Opzouten met die arrogante egotrippende Carlos.
Doet alsof het zijn show is. Hij wordt er ook maar voor betaald.
Een beetje Jaap zijn pols breken om een druppeltje water.
Jammer dat Jaap zo aan de kant gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Opnieuw terror op Carlos!

0.0062441