|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Vanavond om 9 uur word er een feest gegeven omdat het het laatste weekend in de Gouden Kooi is, en natuurlijk omdat huub zielig alleen zit. Er zijn veel dames uitgenodigd, maar of er een gewillige dame bij zit is maar de vraag.
Luc komt ook gezellig en neemt ook vrouwelijk schoon mee.
Dus huub maak je kikkerborstje maar nat vanavond krijg je weer genoeg aandacht. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
kijk, hier word ik weer blij van. |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
kan dat stel nou nooit eens wat orgineels bedenken voor huub steeds maar weer hoeren en en ordi wijven .. en dan maar wachten dat huub in de fout gaat .. hij is volgens mij gewoon jaloers op huub omdat hij dat wel durft met vrouwen .. als hij zou willen huub .. en ja de regie kan ook niets meer bedenken .. als het maar tieten en ordi is .. dat vult een beetje .. iets op nivo .. kunnen ze niet bedenken .. huub gaat elke confrontatie aan .. dus kijken of hun plannetje lukt .. meestal niet ... maar wat verwachtje anders van dat goedkope stel .. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:52 schreef bantel het volgende:kan dat stel nou nooit eens wat orgineels bedenken voor huub steeds maar weer hoeren en en ordi wijven .. en dan maar wachten dat huub in de fout gaat .. hij is volgens mij gewoon jaloers op huub omdat hij dat wel durft met vrouwen .. als hij zou willen huub .. en ja de regie kan ook niets meer bedenken .. als het maar tieten en ordi is .. dat vult een beetje .. iets op nivo .. kunnen ze niet bedenken .. huub gaat elke confrontatie aan .. dus kijken of hun plannetje lukt .. meestal niet ... maar wat verwachtje anders van dat goedkope stel .. Meestal wel, volgens mij ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik zie ook de mogelijkheid dat Huub weer gewoon ouderwets de dames gaat verkennen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:59 schreef Caroline het volgende:Ik zie ook de mogelijkheid dat Huub weer gewoon ouderwets de dames gaat verkennen. Verkennen en verwennen ... Dat rijmt! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ga ff kattenbaksteentjes kopen. Mijn katten doen het niet in de kast ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou hetgeen ik van de sekspartijen van Huub heb gezien kan ik me amper voorstellen dat die vrouwen denken, dit was goddelijk!!!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maaaaaaaaar ik hoor net dat héél misschien het sparren vanavond ook gaat gebeuren, want ze zijn de ring in de paardenbak aan het bouwen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:07 schreef Caroline het volgende:Nou hetgeen ik van de sekspartijen van Huub heb gezien kan ik me amper voorstellen dat die vrouwen denken, dit was goddelijk!!!! Nee, ik ook niet, maar ze zijn dan wel met hun smoeltje op de televisie geweest. En als ze tachtig zijn en in het verpleegtehuis zitten, zullen ze zich daar nog steeds op beroepen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 17:52 schreef bantel het volgende:kan dat stel nou nooit eens wat orgineels bedenken voor huub steeds maar weer hoeren en en ordi wijven .. en dan maar wachten dat huub in de fout gaat .. hij is volgens mij gewoon jaloers op huub omdat hij dat wel durft met vrouwen .. als hij zou willen huub .. en ja de regie kan ook niets meer bedenken .. als het maar tieten en ordi is .. dat vult een beetje .. iets op nivo .. kunnen ze niet bedenken .. huub gaat elke confrontatie aan .. dus kijken of hun plannetje lukt .. meestal niet ... maar wat verwachtje anders van dat goedkope stel .. nee huub verzint wat orgineels, wakker houden met muziek of shminken zonder Jaap kan hij alleen maar zielig naar zijn foto van gatenkaas kijken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hun smoeltje op tv. Mochten ze willen. Er werd iets heel anders op film gezet dan hun smoeltje. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:17 schreef Caroline het volgende:Hun smoeltje op tv. Mochten ze willen. Er werd iets heel anders op film gezet dan hun smoeltje. Ja, dat ook! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar tegen die tijd zetten we de meiden gezellig samen in het verpleeghuis. Kunnen ze gouwe ouwe filpjes kijken en strijden wie zijn punami nu in beeld was. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:10 schreef moha het volgende:maaaaaaaaar ik hoor net dat héél misschien het sparren vanavond ook gaat gebeuren, want ze zijn de ring in de paardenbak aan het bouwen Dat zou wel heel erg leuk zijn, hebben ze ook de ambulance al klaar staan dan ??
Als het gevecht komt maakt je een filmpje dan Boudewijn ?? Mijn neefje MOET met zijn vrindinntje naar de bioscoop en is nu echt ziek als het vanavond zou gebeuren........ |
|
|
|
|
Corry
|
|
|
IK heb genoeg van die hoeren feestjes die steeds gegeven worden. Mijn avond wordt dus gevuld voor de tv want die feestje kijk ik niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
de dames gaan allemaal huub troosten en in de watten leggen na zijn sparpartijtje vanavond met Brian. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:23 schreef Corry het volgende:IK heb genoeg van die hoeren feestjes die steeds gegeven worden. Mijn avond wordt dus gevuld voor de tv want die feestje kijk ik niet. ze gaan sparren ik zou maar wel kijken |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:13 schreef moha het volgende:[..] nee huub verzint wat orgineels, wakker houden met muziek of shminken zonder Jaap kan hij alleen maar zielig naar zijn foto van gatenkaas kijken. ja zieltjes winnen, maar het lukt hem toch niet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 18:25 schreef moha het volgende:de dames gaan allemaal huub troosten en in de watten leggen na zijn sparpartijtje vanavond met Brian. Dan moeten ze hem wel eerst in elkaar knutselen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik denk dat huub geen zin heeft in een feestje na het sparren en zijn hoofd niet naar de vrouwtjes meer heeft staan |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|