|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! HUUB IS EEN FOKKING LAFFAARD!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het is niet normaal, zelfs zijn eigen trainers zeggen je hebt het aangenomen. Dit is erger dan KO gaan |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
mijn god wat gaat die af als een gieter hij loopt ervan weg zelfs huub zijn trainers zeggen je kan beter knock out gaan dan weg te lopen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Niet normaal wat een losser zeg en hij neemt nu al aan dat hij wint loop naarje moer sukkel |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ohhhhhh ik lig in een deuk wat een afgang wat een afgang |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
die trainer haalt ook nog zijn tape van zijn handen af ik zou weglopen bij zo'n lafaard |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha hij zegt ik wil wel zonder handschoenen hier en nu pfffff toch niet zegt die trainer is nog erger dan die handschoenen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk dat het alsnog vechten gaat worden vanavond maar niet in de ring |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Goed, dit was dan Huub.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hopen kan altijd, Caro ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ben niet bang voor brian echt niet zegt ie neahhhhhhhhhhhhhhhhh maar vanavond zal het wel weer uit de hand lopen ik hoop dat brian zich inhoud dat het hem geen exit kost door dit geintje |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: ja vechten wordt het wel ...ma ja zoals hij gewend is zodra het serieus wordt dat de beveiling inspringt ...dat is zijn manier van vechten ......uitdagen provoceren en op tijd wordne weggedragen door de beveiling .....wat een mietje |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
gevecht "verloren "de Kooi verloren . lieke verloren ........ maar goed, hij heeft Clairtje nog..ga lekker achter haar aan de kooi uit. misbaksel....... hij heeft toegegeven dat hij toestemde met sparren omdat hij hoopte dat achter het af zou blazen..... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Grote bek niks anders sukkel nou als hij buitenloopt hoe zal het dan zijn hahahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Weet je wat ik erg vind...Dat de mensen voor niks zijn gekomen. Dat vind ik heel erg, wat een laffaard van die Huub zo kan doen. Belachlijk, mietje is hij!! Grote bek aan tafel om te zeggen, ja ik wil tegen je sparren. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heej Huub, wil je tegen mij sparren? Vrouw, 51 jaar ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
pussyyyyyyyyyyy pussyyyyyyyyyy pussyyyyyyyyyy pussyyyyyyyyyyy |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
wat een HOPELOZE gast, zeg. echt geen woorden voor!! Ik denk dat wc-eend vandaag echt een hoop stemmen heeft verloren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door mossa -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Whaaaaaa, Hans zei tegen Brian dat Huub Claire moet "dumpen"en met Erik trouwen. Met andere woorden Huub is een mietje. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: hahahah anywhere anytime ..... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en nu gaat hij leuk doen met jaap in de boxring zitten schaken pfffff pussyyyyyyyy |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ohhh echt waar een dennis flashback ....pusssyyyyyy wat een goeie |
|
|
|
|
bep38
|
|
|
Mooiste wat ik heb gehoord over Huub
ZIELIGE TRUT |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat zullen de trainers van Huub hier van denken zeg. Ze komen voor niks, omdat die laffaard in de ring niet wilt vechten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
er stonden allemaal kampioenen om mij heen ja duhhhh maar die kwamen niet voor jou hoor pussyyyyy |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
hahaha wat een loser zeg pffffff |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey waar zijn alle hubisten ...fransje ,praatpaal italiangirl ... schuilen onder de tafel van schaamte |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat een LEUGENAAR....en zeggen dat Brain is begonnen met het gooien van de bokshandschoenen. pffffff Damnzzzz wat een KLOJO |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
jij gooit de eerste bokshandschoen zegt hij tegen brian .....filmpje boudewijn wacht ik zoek ff de link |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nee die komen weer nadat ze scherpe teksten bedacht hebben pff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:32 schreef tg3 het volgende:hey waar zijn alle hubisten ...fransje ,praatpaal italiangirl ... schuilen onder de tafel van schaamte Ja, het is tamelijk stil ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha amanda zegt zullen we chicken eten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
we konden erop wachten .......vechten en streamlock |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Jah, weer zag ik Huub Brian duwen. Het zou toch een stunt zijn als ze Huub er alsnog uit konden krijgen ivm fysiek geweld. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
how low can u go ...gaat hij nu tegenover amanda staan ....het is wel eerlijk 2 vrouwen tegen over elkaar .... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
J aniet normaal we konden erop wachten sukkel |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
en amanda je bent een topper ..ik lig helemaal plat opde grond van je oneliners....dacht dat ik met nadia girltalk kon houden maar dat kan ik ook met jou huub |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:38 schreef tg3 het volgende:how low can u go ...gaat hij nu tegenover amanda staan ....het is wel eerlijk 2 vrouwen tegen over elkaar .... |
|
|
|