|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hier is weer mee geknutseld, Seya! |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
brian gaat toch niets doen hij wint toch al ... dat is al maanden bekend ... zelfs bridget versprak zich tijdens de uitzending .. ja dan is het een eitje voor brian .. hij is toch gewoon met vakantie in de kooi .. wel een betaalde dan ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
nr 2. Maar dat is meer wat ik hoop. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 19:00 schreef bantel het volgende:brian gaat toch niets doen hij wint toch al ... dat is al maanden bekend ... zelfs bridget versprak zich tijdens de uitzending .. ja dan is het een eitje voor brian .. hij is toch gewoon met vakantie in de kooi .. wel een betaalde dan ... Ga alsjeblieft je wonden ergens anders likken dan hier. We weten nu wel hoe jij denkt en volgens mij interesseerd het niemand. |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
ik vind het zo gezellig hier al de reacties het zit sommige erg hoog wat ik zet... ach ja ik mag dus mn mening niet zeggen .. laten ze mij dan een ban geven ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 19:50 schreef bantel het volgende:ik vind het zo gezellig hier al de reacties het zit sommige erg hoog wat ik zet... ach ja ik mag dus mn mening niet zeggen .. laten ze mij dan een ban geven ... Dat doen ze hier niet. En blijf vooral je mening geven. Kunnen we nog eens lachen ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Je mening kent iedereen nu wel en is niet interessant. Ga je nu zelf ook nog voor slachtoffer spelen??? Maakt het plaatje wel compleet. Wat heb jij veel aandacht nodig. Is het je verhaallijn, script of moet je dit doen van het hokje? |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
waarom reageren sommigen dan als ze het niet interresant vinden . vreemd ... en lachen dat doe ik al genoeg hier en ik word ook gescript en wil ook aandacht net als iedereen hier,, .. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:03 schreef bantel het volgende:waarom reageren sommigen dan als ze het niet interresant vinden . vreemd ... en lachen dat doe ik al genoeg hier en ik word ook gescript en wil ook aandacht net als iedereen hier,, .. Tuurlijk joh. Gaap ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:03 schreef bantel het volgende:waarom reageren sommigen dan als ze het niet interresant vinden . vreemd ... en lachen dat doe ik al genoeg hier en ik word ook gescript en wil ook aandacht net als iedereen hier,, .. Als je het perce niet wilt snappen, ok. Jouw ding |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
ik ga maar net als brian doen net doen of ik het begrijpt .. maar ik snapt het niet ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:16 schreef bantel het volgende:ik ga maar net als brian doen net doen of ik het begrijpt .. maar ik snapt het niet ... Mijn fout, dan schatte ik je blijkbaar hoger in dan je bent. Wat mij betreft is het verder einde discussie. Het is niet leuk met iemand in discussie te gaan die te weinig snapt. Dusse doe je ding op het forum. |
|
|
|