BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Polletje:Wat gaat Brian doen om te winnen? (aanvullingen welkom)

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
seya@headliner
 seya@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 18:57   quote  deeplink  
Poll: Wat gaat Brian doen om te winnen?
  • Brian maakt bekend Dominee te willen worden
  • Brian gaat Huub zwaar treiteren
  • Brian gaat Jaap helemaal vertroetelen
  • Brian gaat Amanda helemaal vertroetelen
  • Brian gaat voor Fries is bijzonders doen
  • Brian heeft niets te vrezen
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door seya@headliner --
  • draakje
     draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 19:00   quote  deeplink  
    Hier is weer mee geknutseld, Seya!
    bantel
     bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 19:00   quote  deeplink  
    brian gaat toch niets doen hij wint toch al ... dat is al maanden bekend ... zelfs bridget versprak zich tijdens de uitzending .. ja dan is het een eitje voor brian .. hij is toch gewoon met vakantie in de kooi .. wel een betaalde dan ...
    Caroline
     Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 19:34   quote  deeplink  
    nr 2. Maar dat is meer wat ik hoop.
    Caroline
     Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 19:36   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 - 19:00 schreef bantel het volgende:
    brian gaat toch niets doen hij wint toch al ... dat is al maanden bekend ... zelfs bridget versprak zich tijdens de uitzending .. ja dan is het een eitje voor brian .. hij is toch gewoon met vakantie in de kooi .. wel een betaalde dan ...
    Ga alsjeblieft je wonden ergens anders likken dan hier. We weten nu wel hoe jij denkt en volgens mij interesseerd het niemand.
    bantel
     bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 19:50   quote  deeplink  
    ik vind het zo gezellig hier al de reacties het zit sommige erg hoog wat ik zet... ach ja ik mag dus mn mening niet zeggen .. laten ze mij dan een ban geven ...
    draakje
     draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 19:52   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 - 19:50 schreef bantel het volgende:
    ik vind het zo gezellig hier al de reacties het zit sommige erg hoog wat ik zet... ach ja ik mag dus mn mening niet zeggen .. laten ze mij dan een ban geven ...
    Dat doen ze hier niet. En blijf vooral je mening geven. Kunnen we nog eens lachen ...
    Caroline
     Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 19:54   quote  deeplink  
    Je mening kent iedereen nu wel en is niet interessant. Ga je nu zelf ook nog voor slachtoffer spelen??? Maakt het plaatje wel compleet. Wat heb jij veel aandacht nodig. Is het je verhaallijn, script of moet je dit doen van het hokje?
    bantel
     bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 20:03   quote  deeplink  
    waarom reageren sommigen dan als ze het niet interresant vinden . vreemd ... en lachen dat doe ik al genoeg hier en ik word ook gescript en wil ook aandacht net als iedereen hier,, ..
    draakje
     draakje - vrijdag 16 mei 2008 - 20:05   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:03 schreef bantel het volgende:
    waarom reageren sommigen dan als ze het niet interresant vinden . vreemd ... en lachen dat doe ik al genoeg hier en ik word ook gescript en wil ook aandacht net als iedereen hier,, ..
    Tuurlijk joh. Gaap ...
    Caroline
     Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 20:08   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:03 schreef bantel het volgende:
    Als je het perce niet wilt snappen, ok. Jouw ding
    bantel
     bantel - vrijdag 16 mei 2008 - 20:16   quote  deeplink  
    ik ga maar net als brian doen net doen of ik het begrijpt .. maar ik snapt het niet ...
    Caroline
     Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 20:19   quote  deeplink  
    quote:
    Op vrijdag 16 mei 2008 - 20:16 schreef bantel het volgende:
    ik ga maar net als brian doen net doen of ik het begrijpt .. maar ik snapt het niet ...
    Mijn fout, dan schatte ik je blijkbaar hoger in dan je bent. Wat mij betreft is het verder einde discussie. Het is niet leuk met iemand in discussie te gaan die te weinig snapt. Dusse doe je ding op het forum.

Plaats een reactie:
     Je naam (of nickname) (verplicht)
     Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
     Vul de volgende code hier in: 2219
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
    Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Polletje:Wat gaat Brian doen om te winnen? (aanvullingen welkom)

0.0060651