|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Hans en Lucien over de vloer
Later op de avond zullen Brian en Huub tegenover elkaar staan in de ring. Natuurlijk moeten zij wel gecoacht worden. Trainers Hans en Lucien rijden het terrein op. "Hoe is 'ie gozer?", begroet Hans zijn pupil en geeft Brian een schouderklop. "Top om jou weer te zien!", reageert de Miljonair uitgelaten. "Twee mannen met positieve energie!", verwelkomt Amanda de trainers. Lucien en Hans lopen vervolgens naar binnen en schudden Huub de hand. "Durf je nog wel?", vraagt Brians trainer hem met een valse ondertoon. Huub knikt zenuwachtig van ja. Let the game begin!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub kan weer niet beloven viezerik dus hij wil bijten en krabben hoop dat brain hem zo,n knal geeft dat hij ze ziet vliegen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik hoop dat hij zelf gaat vliegen! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
als de camera,s nu uit zouden staan zou ik hem vermoorden en dat meen ik ja lach maar!! woorden van huub net gezegd |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ze bellen al de politie haahhaha geweldig dit |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
tuurlijk dit wisten we hij haakt af en hij heeft een ander geregeld..let maar op de lafaard |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: wie waar politie hahahah lol |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: ach daar zijn ze niet goed snik..zal vast busje bestellen daar ,kunnen ze allemaal in na de finale ..busje rijd 1 rechte weg bezijde den bosch hahahah ..en sly mag rechts achterin tegen het raam met aardbei smaak jammie jammie |
|
|
|