BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Doe rustig aan!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Doe rustig aan!"

Eén van de boksmaten van Huub is niet helemaal gerust op wat komen gaat. Hij besluit Brian even aan zijn mouw te trekken. "Huub is wat kleiner, doe rustig aan", zegt hij tegen de Miljonair, bang dat Brian te ver gaat. "Jij hebt al eerder gevochten. Represent de sport goed", vervolgt hij. Brian knikt. Toch is hij ervan overtuigd dat Huub z'n spel wel zal spelen. "Hij zal flippen en met kopstoten komen", lacht hij, waarna hij Huubs verdediger de hand schudt. Als het goed is, zal Huub dus enigszins gespaard worden.

bron: tien.tv
stevi0
 stevi0 - vrijdag 16 mei 2008 - 20:37   quote  deeplink  
De loser.
Hij gaat het niet doen, waarmee hij zijn laffe inborst maar weer eens aantoont.
Alleen een grote bek vanachter de beveiliging of Jaap.
stevi0
 stevi0 - vrijdag 16 mei 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Alle liefhebbers van vechtsport zijn bij deze zeer beledigd.
Hoe durft hij, een beetje al die mensen voor Janlul op laten draven.
Ik zou niet graag in Huub's schoenen staan volgende week als ik naar buiten moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door stevi0 --
yoop
 yoop - vrijdag 16 mei 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Eeerst maar eens zien, verdorie, mijn streambuuv is er niet :(
Caroline
 Caroline - vrijdag 16 mei 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:20 schreef yoop het volgende:
Eeerst maar eens zien, verdorie, mijn streambuuv is er niet :(
Hahaha dat lees ik nogal eens van je. Handig toch samen streams? Kan ze je niet de sleutel geven?
yoop
 yoop - vrijdag 16 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
nee dat dan weer niet :(, meestal gaat het ook spontaan, ik kijk geen hele dagen,en meestal kijken we samen, gezellig lachen, ook zij is niet echt voor iemand. En om daar nou alleen te gaan zitten vind ik saai, dus kruip ik maar achter mijn eigen pc en volg het hier, zo mis je wel eens wat maar kan je gelukkig altijd terug kijken.
Ach we vonden het eigenlijk zonde van het geld en hebben samen gedeeld, zij streamde al langer, nu heb ik niet meer meebetaald maar mag wel meekijken hoor, en het is weekend en mijn partner haat de gouden kooi, die snapt al helemaal niet waarom naar die onzin kijk haha dus op vrijdagavond bij de buuv te gaan zitten, dat levert probleempjes op hier.hihi
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - vrijdag 16 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Grote bek aan tafel, de handen geschud om de strijd aan te gaan en nu dit. LAFFAARD 1E KLAS!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Doe rustig aan!"

0.0060710