|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Het is moedig dat ik het niet doe!"
"Het is moedig om de wedstrijd aan te gaan, maar het is nog moediger om in de ring tegenover iedereen te zeggen dat ik het niet doe", vertelt Huub zijn mensen. Het lijkt nu definitief te zijn dat de sparwedstrijd niet doorgaat. "Ik heb het Claire overigens beloofd om niet met Brian te sparren", vervolgt Huub. Lucien en de rest kunnen erom lachen, maar vinden dat een slap argument. "Weet je wanneer ik Brian ga verpulveren? In de finale!", roept de kleine Miljonair zelfverzekerd. Speelt Huub een spelletje of is het menens? En hoe zal Brian reageren als dit waar is?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
daar sta je dan met je grote bek en nu zeggen dat het moedig is om het niet te doen als jij je dan aan je woord zou houden als je dan ook je grote bek opentrek dat is dan pas moedig ego ventje |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
Rotte pussy altijd zoon grote bek en nu het er op aan komt is hij een focking pussy |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
och god en op nowlive zitten ze nu allemaal te huilen want clairtje mag niet in de radio studio komen zullen ze het spel van heel de rampestamp van hun door hebben? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Hij had never nooit de uitdaging aan moeten gaan. Ik ben blij dat niemand in het ziekenhuis is beland. Het is een afgang voor Huub, niet normaal. Hoe sta je voor l.l |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Door er een u tussen te zetten! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wow Draakje wat ben je scherp!!!lol |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
WHAT A PUSSY IS HUUB!JAJAJAJAJAJA IK KAN HET NOG STEEDS NIET GELOVEN. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Hij had hier gecontroleerd wat klapjes kunnen krijgen. Volgende week buiten wordt nu veel erger. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Tja, dat moet wel Caro. Heb op een ander topic Huub uitgedaagd om met mij te sparren, maar hij reageert niet! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ach draakje daar ben je ook beter mee af anders zegt hij toch nee in de ring |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hij zegt dat hij door deze besluit om niet te sparren meer stemmen krijgt nou ik denk het ook hoor Kikker hahahah losser |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: whaaaaaaa, wist dat jij zou reageen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
mijn kind zeurt net zo hard als huubke de kikker als hij nergens bang voor zou moeten wezen zou hij nu niet op zijn knieun moeten gaan om n stem af te dwingen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Omdat je vaak scherpzinnig bent. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Laat dat vaak maar weg. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hij is echt bang voor Hans dat is 1 ding wat zeker is |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha amanda in de bocht oh ben jij ook in de finale ik dacht dat ik de enige vrouw was hier trek mijn naaldhakken aan pussyyyyyyy |
|
|
|
|
SHA@VCH
|
|
|
Ongeloofelijk ik heb gewoon geschreven what a pussy is huub, en daarna heb ik geschreven ik schrijf niet veel omdat ik het weet dat hoe je omkeerd nowlive is een huubje site.HEBBEN ZE ME EEN BAN GEGEVEN!! BELACHELIJK JAJAJAJAJJA!! |
|
|
|
|
Joopie
|
|
|
als hij het gewoon eerder had toegegeven was er geen discussie nodig dit is gewoon laag..maar ja eens een loser altijd een loser..kan hij ook niks aan doen haha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Dat bedoel ik. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En toen ginnen ze alsnog sparren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
we konden erop wachten .......vechten en streamlock |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
hahahaha,en nu hopelijk een goeie rechtse en zijn mond wat verbouwen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Neeeee, Brian mag Huub niet hoeken. Laat Huub maar lekker hoeken. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Moedig ??????????? LAF.dat is het. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Neeeee, Brian mag Huub niet hoeken. Laat Huub maar lekker hoeken. ja dan krijgt hij een exit |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dr gaat helemaal niemand uit zo kort voor het einde want dat kost ze dan heel veel smsjes |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
huub krijgt zo een pilletje dan kan hij weer n....vanavond ;-) |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:34 schreef SHA@VCH het volgende:Ongeloofelijk ik heb gewoon geschreven what a pussy is huub, en daarna heb ik geschreven ik schrijf niet veel omdat ik het weet dat hoe je omkeerd nowlive is een huubje site.HEBBEN ZE ME EEN BAN GEGEVEN!! BELACHELIJK JAJAJAJAJJA!! welkom in de ban-club.... volgens mij heeft Nolive meer banleden onnderdehand als "gewone " ( zieke ) leden. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En ? hebben ze van Nolive de ME al gebeld ? |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
de stemming zal op NL wel om te snijden wezen...... Huub de laaste 2 keer gedaald in de pol..... de minste punten met de halve finale en nu weer deze afgang......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:42 schreef moha het volgende:dr gaat helemaal niemand uit zo kort voor het einde want dat kost ze dan heel veel smsjes Helemaal mee eens, moha. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ligt bij mij alweer plat ;-) nolive heeft geen live |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Grote bek aan tafel, de handen geschud om de strijd aan te gaan en nu dit. LAFFAARD 1E KLAS!! |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
bij nolive zijn het allemaal kleine smurfjes, die begrijpen alleen elkaar |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Claire mag niet in de radio uitzending! Geplaatst op 16-05 om 20:11
Vanavond in de radio uitzending van Nowlive Rozema zou Claire ons te woord staan. Echter op het moment dat Mark dit bekend maakte, werden er bepaalde dingen plat gegooid, zoals de website van RFR en de radio streams werden even platgelegd. Blijkbaar mag Claire ons niet te woord staan en is er een hogere macht die hier over kan beslissen. Mark was in staat om even een pittig gesprekje met RTL Nederland te gaan voeren, maar dit heeft hij op het advies van Sly toch maar niet gedaan. Heel frappant is dat Claire nu niet meer te bereiken is op de nummers die zij aan Sly heeft gegeven. Dat dit mogelijk is in een Democratisch land is toch eigenlijk schandalig, zeker gezien we nog geen twee weken geleden de Bevrijdingsdag vierden. Hier wordt weer duidelijk hoeveel macht Media Land heeft en dit is echt beangstigend!
hmzzz sly hoop dat jij 1x in de stront zak met je hobbit site ;-) |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
oh vandaar Claire zei dat Huub in ALLE pols bovenaan staat en alleen maar positieve berichten over hem leest....... ze is een NL-patient........ |
|
|
|
|
fracol
|
|
|
hoera nowlive ,terug op 9000 leden en 11005 hebben een ban.nog even en huub heeft geen smsjes,,,,,doe zo lekker verder/////// |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draakje wist je trouwens dat je toch een heel klein beetje mee kan kijken maar dan met mini cams Boudewijn heeft dat heel mooi in elkaar gezet nu zie je niets omdat streamlock is en donker maar probeer het eens bovenaan de pagina zie je de streams op deze link http://forum.headliner.nl/scripts/dgkframe.php |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Dit vind ik juist laf van Huub want Huub had meteen "nee" moeten zeggen dan had hij zijn ego aan de kant gezet en had hij getoond dat hij lef had en niet met deze héle mediageile opzet en alle mensen laten komen....zeer zwak en zo zal het ook in de uitzending komen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Weet ik, lieverd, De ellende is dat er geen geluid bij is. Dus eigenlijk mis je toch alle pret. Maar bedankt voor de tip. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:39 schreef draakje het volgende:[..] Weet ik, lieverd, De ellende is dat er geen geluid bij is. Dus eigenlijk mis je toch alle pret. Maar bedankt voor de tip. shit dat is zo ja mja we houden je zoveel mogelijk op de hoogte |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:00 schreef Headliner het volgende:Villa Vandaag: "Het is moedig dat ik het niet doe!""Het is moedig om de wedstrijd aan te gaan, maar het is nog moediger om in de ring tegenover iedereen te zeggen dat ik het niet doe", vertelt Huub zijn mensen. Het lijkt nu definitief te zijn dat de sparwedstrijd niet doorgaat. "Ik heb het Claire overigens beloofd om niet met Brian te sparren", vervolgt Huub. Lucien en de rest kunnen erom lachen, maar vinden dat een slap argument. "Weet je wanneer ik Brian ga verpulveren? In de finale!", roept de kleine Miljonair zelfverzekerd. Speelt Huub een spelletje of is het menens? En hoe zal Brian reageren als dit waar is? bron: tien.tv Het grappige van het smurfje is dat hij zichzelf van alles vind. Verder hoor je er niemand over, ja alleen de smurfjes die zijn het altijd met hem eens. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:58 schreef Asrael het volgende:[..] Het grappige van het smurfje is dat hij zichzelf van alles vind. Verder hoor je er niemand over, ja alleen de smurfjes die zijn het altijd met hem eens. hahahaha vind het wel komisch dat jij dat post met zo'n naam, maar je hebt helemaal gelijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:03 schreef moha het volgende:[..] hahahaha vind het wel komisch dat jij dat post met zo'n naam, maar je hebt helemaal gelijk. Ja idd! Waar is Gargamel? |
|
|
|