|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Waar is hij mee bezig?"
Na de wedstrijd verdedigt Huub zich tegenover iedereen en is erg trots op zichzelf. Hij vindt het goed van zichzelf dat hij in de ring 'nee' heeft gezegd. En Brian verwondert zich samen met Hans over het feit dat de wedstrijd echt niet is doorgegaan. Hans verdwijnt ook snel weer. "Waar is hij mee bezig? Sympathie krijgen? Ga dan nog liever knock-out", zegt Brian bij de fontein tegen Amanda en Jaap. "En uiteindelijk win ik!", grapt Jaap. Als de drie weer naar binnen lopen, komen ze Huub tegen. "Ik ben blij dat ik niet de enige vrouw in de Villa ben, Huub!", roept Amanda. Maar Huub blijft zich verdedigen en zegt nogmaals tegen Brian dat hij hem volgende week met de finale wel zal verslaan. Hij heeft 22 mei dus heel wat waar te maken!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja nu had amanda en brain n goeie huub hoord op hakjes en een rokje aan dat neuken wat hij doet is om weg te wijfen dat hij op mannen valt ricardo speelt het maar huub is het |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
LLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
Smurfhuub is een scheitert met een grote bek. Zodra daden bij woorden moeten gevoegd worden is ons smurfje pleite. En begint hij weer met nieuwe woorden, en zo gaat het maar door. Ik weet zeker dat hij verliest in de finale, hij heeft een verliezers mentaliteit. En let op! Als hij in de finale verliest is hij volgens zichzelf toch de winnaar. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:33 schreef dorenda het volgende:ja nu had amanda en brain n goeie huub hoord op hakjes en een rokje aan dat neuken wat hij doet is om weg te wijfen dat hij op mannen valt ricardo speelt het maar huub is het inderdaad,het is een laffe flikker,wat een mietje....Claire is inderdaad de goeie voor hem,ook zo'n mietje!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
claire verdient precies zo een vent als huub ...ik zag haar als naief en onschuldig maar vorige week begon ze met ziektes te schelden te slaan ....dan denk ik veel plezier ermee claire ...jullie verdienen elkaar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:49 schreef tg3 het volgende:claire verdient precies zo een vent als huub ...ik zag haar als naief en onschuldig maar vorige week begon ze met ziektes te schelden te slaan ....dan denk ik veel plezier ermee claire ...jullie verdienen elkaar Heej, tg3! Dat schelden moest van papa toupetje hoor! |
|
|
|