|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Huub haakt af!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HUUB MIETJE LAFFAARD 1e KLAS!!! |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
HUUB LAFFAAR ROT MIETJE WAAR IS DIE VENT NU MET ZIJN GROTE BEK LAAT ZIEN DAT JE BALLEN HEB GA DAT GEVECHT AAN EN DE FINALEN HUUB WINT MESCHIEN WEL WANT HIJ IS GOD BIJ DE REGIE VAN DGK |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
het enigste wat groot is,is alleen die bek van huub die heeft hij nodig om mensen te nanipuleren anders is hij helemaal niets |
|
|
|
|
joke
|
|
|
wat is en blijft het toch een ego ventje om iedereen het bloed onder de nagels uit te halen en roepen ik heb niks gedaan de viese achterbakse schandalig om te denken dat dit tv is streamers betalen hij haalt het mooi om iederekeer weer het beeld te laten uitschakelen dat is tvmag niemand zien wat dat vies kereltje doet |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
En dat draait hij weer zo dat hij LEF heeft om nee te zeggen. Gadverdamme wat een watje |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nu geen beelden in dgk, waarom? Ja idd! Ze zijn weer aan het bekvechten geweest en loopt uit de hand. Ik snap Huub niet, die mietje. Telkens wanneer die twee woordenwisselingen hebben, zie je huub een vuist maken om brain te slaan. Vandaag heeft hij de kans gehad, maar blaast hij het af. LAFFAARD 1E KLAS!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 21:58 schreef Dragon@Lee het volgende:Nu geen beelden in dgk, waarom? Ja idd! Ze zijn weer aan het bekvechten geweest en loopt uit de hand. Ik snap Huub niet, die mietje. Telkens wanneer die twee woordenwisselingen hebben, zie je huub een vuist maken om brain te slaan. Vandaag heeft hij de kans gehad, maar blaast hij het af. LAFFAARD 1E KLAS!! Nee maar hij wilt wel met Amanda vechten ahahha kikker echt niet normaal |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
De scheidsrechter waarschuwde hem voor als hij straks naar buiten moet. Nou dan mag hij zeker wel uitkijken. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Wil jou wel eens zien na een paar korte trainingen kickboxen tegen Brian. Je zou het in je broek doen van sngst. Is alleen maar een wijze beslissing van Huub. Die del moest weer uitdagen en meteen die agressieve rat Huub duwen. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Die dronken tor lokt het toch uit. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hij viel nu Amanda aan ja zo'n held is het wel. Vrouwen slaan is een makkie maar in mijn ogen zeer minderwaardig. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ze kunnen het niet laten die twee |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ja Brian is ook goed in vrouwen slaan. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Die rat was al helemaal opgefokt door die k.t trainer Hans Nijman. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: En telkens, zie je huub een vuist maken om brain te willen slaan. Vandaag de kans gehad, en toch niet durven. Wat een afgang zeg. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hans prima gedaan we weten hoe je bent met je leerlingen helemaal TOp |
|
|
|
|
joke
|
|
|
die kabouter had het toch ook eerder kunnen nee dan was hij niet goed in beeld die domme C had eens zelf wat moeten doen stond hij al op straat |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
En wat voor een kans een totaal oneerlijke kans. Heel verstandige beslissing van Huub. Top. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:05 schreef Merty@headliner het volgende:Hans prima gedaan we weten hoe je bent met je leerlingen helemaal TOp Prima gedaan, agressie aanwakkeren. Uit welk riool kom jij dan? |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
hij had toch gewoon nee kunnen zeggen MARJA.nee dat wou die niet ging liever dood dan nee te zeggen DUS WAT IS HET PROBLEEM |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Top Hans Top Hans Top Hans Top Hans |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
MUAHWAHWAHWAHWAH, wat lachwekkend. Deze man noemde vorige week Brian nog een lafaard omdat hij de datum niet wilde vertellen? WAT MAAKT HEM DAN? Fuking pussy ass ego mietje. Als je zo groot bent ga dan sparren. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: grote meid,durf je dat ook in Hans zijn gezicht te zeggen,of ga je je dan achter je girliehood verschuilen??? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hij had gelijk NEE kunnen zeggen!! Geen respect, totaal geen respect wat hij de mensen aangedaan heeft. Ze komen allemaal voor niks!!! Wat een afgang!!!! |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:00 schreef marja het volgende:Wil jou wel eens zien na een paar korte trainingen kickboxen tegen Brian. Je zou het in je broek doen van sngst. Is alleen maar een wijze beslissing van Huub. Die del moest weer uitdagen en meteen die agressieve rat Huub duwen. Waarom nu gelijk weer del en rat gaan roepen , en dan vraag jij aan een ander uit welk riool die persoon komt ?
Zeker ook nog lichtelijk aangeslagen door het feit dat huub gisteren eigenlijk gewoon naar huis had gemoeten .
Wat zullen jullie sekteleden huilen op 22 mei zeg :) |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:05 schreef marja het volgende:En wat voor een kans een totaal oneerlijke kans. Heel verstandige beslissing van Huub. Top. @ Marja Is t niet een beetje laat met zo'n beslissing. op het moment supreme afhaken? wat een afgang zeg! Al die trainers stonden gewoon voor paal daar?! ik had echt plaatsvervangende schaamte. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hans Is Top Hans is gewoon de beste en heeft ook alleen het Beste voor met zijn leerlingen dus dat |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
@ Marja Is t niet een beetje laat met zo'n beslissing. op het moment supreme afhaken? wat een afgang zeg! Al die trainers stonden gewoon voor paal daar?! ik had echt plaatsvervangende schaamte. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik ga niet huilen want weet al lang dat Huub niet wint, maar Brian. Staat al maanden vast. Maar voor mij heeft Huub al lang gewonnen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik had die Huub graag afgevoerd willen zien op een brancard, de ambulance in en naar de ziekenhuis, en nooit meer op dgk terug komen. NOIIT MEER TOT ZIENS SMURFFFF!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:00 schreef marja het volgende:Wil jou wel eens zien na een paar korte trainingen kickboxen tegen Brian. Je zou het in je broek doen van sngst. Is alleen maar een wijze beslissing van Huub. Die del moest weer uitdagen en meteen die agressieve rat Huub duwen. Ik zou nooit kickboxen tegen Brian. No way, ik had gelijk nee gezegd. Het probleem is de Kabouter zei JA en wilde sparren. Hij wist al van te voren dat Brian sterker is, meer ervaring heeft en gewoon vele klasse beter is, maar nee hoor, de 1 m zegt ja. En nu ze tegenover elkaar staan in de ring, doet hij het in z'n broek en haakt hij af?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Flamolyance -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:11 schreef Dragon@Lee het volgende:Ik had die Huub graag afgevoerd willen zien op een brancard, de ambulance in en naar de ziekenhuis, en nooit meer op dgk terug komen. NOIIT MEER TOT ZIENS SMURFFFF!! Tja jammer he |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik had plaatsvervangende schaamte dat zulke "grote"trainers zo'n ongelijke wedstrijd gewoon wilde laten doorgaan, zeker als je weet dat ze in de kooi al elkaars grootste tegenstander zijn en Brian een agressief mannetje. Dat vind ik een grote schande voor de sportwereld. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ik dacht dat huub niet hield van met vrouwen n gevecht aan gaan hij had toch zoon goed voorbeeld aan zijn zusje of tel dat alleen voor in huubs kringen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zagen jullie die kop van smurf, toen hans tegen hem zei van, je hoeft niet met een grote bek op mij af te komen. Zoooo die kop oeeeeeh hahahaha gelijk op TILT! |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
MARJA ik zit op je reaktie te wachten |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:12 schreef marja het volgende:Ik had plaatsvervangende schaamte dat zulke "grote"trainers zo'n ongelijke wedstrijd gewoon wilde laten doorgaan, zeker als je weet dat ze in de kooi al elkaars grootste tegenstander zijn en Brian een agressief mannetje. Dat vind ik een grote schande voor de sportwereld. Hij had gelijk NEE kunnen zeggen!! Snap je dat niet?!?! Kom hier niet dom lullen achteraf! Hij is een laffaard 1e klas, punt uit! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:11 schreef marja het volgende:Ik ga niet huilen want weet al lang dat Huub niet wint, maar Brian. Staat al maanden vast. Maar voor mij heeft Huub al lang gewonnen. patsje patsje |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Kan ze niet, weet niet wat ze erop moet zeggen. Want wij hebben gelijk. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:11 schreef marja het volgende:Ik ga niet huilen want weet al lang dat Huub niet wint, maar Brian. Staat al maanden vast. Maar voor mij heeft Huub al lang gewonnen. Ja natuurlijk marja , jullie weten natuurlijk allang dat alles doorgestoken kaart is , begrijp niet waarom jullie Brian para noemen , zo'n stelletje paranoia figuren heb ik nog niet eerder meegemaakt hoor .
Nu staat er weer op no life dat claire niet met rozema radio mag praten omdat sly haar niet te pakken krijgt , joh dat kind heeft van ellende een ander nummer genomen en zit ondergedoken omdat jullie een stelletje stalkers zijn :):) |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Hoe zou jouw kop eruit zien als zo'n idioot zoiets tegen je zegt. Wat denkt ie man wel. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:13 schreef Dragon@Lee het volgende:Zagen jullie die kop van smurf, toen hans tegen hem zei van, je hoeft niet met een grote bek op mij af te komen. Zoooo die kop oeeeeeh hahahaha gelijk op TILT! t En ik hoop dat stukje op tv komt zodat de nowfuckinglive kan roepen weer ze zetten kaboutertje weer verkeerd neer.
NOu wat was dit een giller vandaag.
Maar voor kaboutertje alvast een voorproefje van hans je kan niet alles maar roepen naar iedereen en zeker niet buiten de kooi |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Was misschien voor Huub wel eens leuk om Brian voor schut te zetten. Die stond helemaal opgefokt in de ring (mede door Nijman) en toen ging het niet door. Wat een reaktie van Brian man, niet normaal zeg |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:13 schreef Dragon@Lee het volgende:Zagen jullie die kop van smurf, toen hans tegen hem zei van, je hoeft niet met een grote bek op mij af te komen. Zoooo die kop oeeeeeh hahahaha gelijk op TILT! is hier een filmpje van a.u.b.? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Benito snap jij niet waarom ze Brian para noemen? Dan kijk je zeker nog niet zo lang naar de Gouden Kooi. Brian heeft dat zelf verzonnen. Quote Brian: ik word helemaal para brother, ik sta op het punt om zelfmoord te plegen |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
MARJA ben jij een now liver??????????????? |
|
|
|
|
joke
|
|
|
Bij dit viese ventje gaat het alleen om in beeld te zijn zijn ego is groter dan zijn hele lengte |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:17 schreef marja het volgende:Was misschien voor Huub wel eens leuk om Brian voor schut te zetten. Die stond helemaal opgefokt in de ring (mede door Nijman) en toen ging het niet door. Wat een reaktie van Brian man, niet normaal zeg brian stond niet voor schut hoor je lult uit je nek zoals al die NL'ers er stond en staat maar 1 voorschut en dat is die |
|
|
|