|
|
dorenda
|
|
|
er stond er maar een voor schut en dat was die kabouter met zijn grote mond het plaatje in de box met jaap past hem noch het beste zijn schuur open en maar blere en verder houd het niets in dan doen of je heel de wereld ben |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat is het zelfde als je aan huub vraagt ben jij Claire trouw??? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Moesie wat denk je zelf. Zelfde vraag aan jou Ben jij een headliner? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ze hebben achter wel lang nodig om brian te kalmeren. ZXal wel plat gespoten worden en in een dwangbuis afgevoerd worden. |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
Hawha prachtig die uitspraak van Nick. ''Dit is nog erger dan Nock Out gaan'', helemaal met hem eens! Die kikker staat nu echt voorschut. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja,joh hij stelt toch helemaal niets voor |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:19 schreef marja het volgende:Benito snap jij niet waarom ze Brian para noemen? Dan kijk je zeker nog niet zo lang naar de Gouden Kooi. Brian heeft dat zelf verzonnen. Quote Brian: ik word helemaal para brother, ik sta op het punt om zelfmoord te plegen Marja , ik kijk al vanaf het begin naar de kooi en zijn ietwat vreemde kostgangers .
Ik weet dat hij riep para te worden , het is alleen een beetje jammer dat jullie van no life zelf nog het meest paranoia zijn en overal complotten in ontdekken .
Pas maar op meid , volgens mij zit er een cameraatje in begonia , ze nemen alles op hoor van 10 , hahahaha .
Jullie denken zeker dat rozema radio zo interessant is dat de media de uitzendig plat gooit en claire verbiedt om met ze te praten .
Welnee , claire heeft gewoon geen zin om naar die grafstem van sly te luisteren , hij lult als een kamper , dat geeft niet hoor , maar er is maar 1 godfather van de kooi en dat is Jaap .
Sly en consorten leven gewoon in een droomwereld waarin ze vreselijk belangrijk zijn , beetje jammer dat steeds weer het tegendeel wordt bewezen he , hahahaha |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
OKE MARJA,ik had al zo,n vermoeden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat gaat die kikker af als een gieter hij is niet bang voor Brian roept hij, hij had nu zijn kans om het in elkaar te rammen maar nee hij doet het liever als de bewaking in grijpt omdat hij dan beschermt is door de beveiliging, waren die er niet had hij levenloos op de grond gelegen |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
och die mond van huub en de grootspraak van de meeste nowliverers komen goed overeen hard roepen en het is niet stelt net zo min wat voor dan huub dat zijn mensen die denken dat ze altijd in het gelijk staan complotte werk,daar doen ze aan |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Hij schijt in zijn luier voor Brian , net als zijn achterban , daarom roepen ze ook zo vaak van die bullshit over hem en Amanda .
Als iemand tegen je zegt dat hij niet bang voor je is heb je meestal al gewonnen hoor ;) |
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
Ik ben zo blij. Die kikker draagt deze schaamte nu echt mee in z'n laatste week Gouden Kooi. Dit zal zeker de stemming beinvloeden. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
een eigen uitspraak van huubke zelf ,ik ken niet tegen pijn ,maar pijn gaat hij nog wel voelen ........... OJA MARJA ja ik ben een headliner |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
blaffende bijten niet dat blijkt wel weer |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat een kletskoek die Huub. Zegt hij, ik hoorde 5min voor aanvang pas dat het doorging. LULKOEK!! Je had het al geweten, toen ze buiten, de ring aan het klaar zetten waren! Nog even in de keuken gekletst, en dan aankleden, dan weer geklets in de chillroom. En dat alles binnen 5 min. Yeah right Mietje! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Als Huub zo verstandig is, moet hij ook weer niet neus aan neus met Brian gaan staan als de beveiliging of Jaap er tussen staan. Zo verstandig zijn om geen 'ja' te zeggen. Maar een man een man, een woord een woord. Nu was hij respectloos naar iedereen die erbij stond. En dan nu zeggen:'je denkt toch niet dat ik dom ben'. Ja dat is hij wel want hij had toegezegd. Hoe komt het trouwens dat het zo slecht gaat met NL. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hoort allemaal bij zijn leugens die 1 patsje en die lag plat |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ik sta werkelijk perplex van de geweldige mentaliteit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heel langzaam komen ze onder hun steen vandaan kruipen hebben jullie het door |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Omdat ze zien dat de kleine haarscheurtjes in het " machtige imperium " opeens grote kraters zijn geworden , daar helpt geen betonmixer meer aan hoor :):):) |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Maar eerlijk is eerlijk, gierig zijn ze hier niet ... er worden heel wat gratis patsjes uitgedeeld. Nou geloof me ... dat krijg je op anders sites niet, daar zijn ze in dat opzicht veel gieriger. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
whoeha huub het watje pussy huub de scheitert whaha ik zeg wat ik doe en doe wat ik zeg maar huub zei ja ik wil boksen en haakt af het was bluf voor tv moment ja alles voor zijn momentjes he huubke meisjes bangen en schoon ma uitschelden elke vrouw manipuleren.
en vrouwvriendelijk he huub kneep liekes keel dicht de wife beater |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Daar hebben we spuit 11 ook weer .
Ben je gestuurd of kom je uit jezelf ? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
tja en op een moment valt er niets meer te bannen he dan is het niet leuk meer |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
HAHAHAHA HUBISTEN ZIJN NU PUSSYSISTEN |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Zou die nou praatpaal heten omdat ie zo vaak met pech staat of omdat ie wel praat maar niets zegt ? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Flamolyance
|
|
|
IK MOET STEEDS ERGER LACHEN ALS IK HET HELE FILMPJE ZIE. Gewoon een foking pussy ass ego tripper mietje. 'Kom zonder handschoenen dan', lachwekend. Zonder handschoenen is hij binnen 2 sec K.O.
DIT IS GEWOON FOKING ERGER DAN NOCK OUT GAAN! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:45 schreef Benito het volgende:Zou die nou praatpaal heten omdat ie zo vaak met pech staat of omdat ie wel praat maar niets zegt ? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:43 schreef Praatpaal het volgende:Maar eerlijk is eerlijk, gierig zijn ze hier niet ... er worden heel wat gratis patsjes uitgedeeld. Nou geloof me ... dat krijg je op anders sites niet, daar zijn ze in dat opzicht veel gieriger. beetje trots op je held praatpaal .....ik zou zijn poster maar op de muur hangen ..'what no to become ' |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Watje,mietje met je grote bek |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Wie is er nou de lafaard bij normaal boksen heb je gewichtsklassen daar is het verboden om een middengewicht zoals Brianless is tegen een vlieggewicht als Huub te laten boksen. Kickboksen ia een a-sociale sport kijk wie het beoefenen en hoe die zgn trainer van Brianless reageert. Brianless was er alleen maar op uit wat hij allang wil en dat is Huub in elkaar slaan en JdM laat dit toe want Brianless is zijn grote favo. De enige die deze DGK eigenlijk moet winnen is Jaap maar die ordi del Amanda met haar viswijven bek of de totaal niet in deze maatschappij thuishorende Brianless zullen wel winnen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:43 schreef Praatpaal het volgende:Maar eerlijk is eerlijk, gierig zijn ze hier niet ... er worden heel wat gratis patsjes uitgedeeld. Nou geloof me ... dat krijg je op anders sites niet, daar zijn ze in dat opzicht veel gieriger. gelukkig is het virtueel he anders ging je ook janken he pussyist |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Whuhahahaha grissom...waar haal je die emoticoons vandaan?? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ghehe de hubistenmoedertjes de kansloze streamers maken hans nu af met hun posten lekker anoniem veilig met nickname erg stoer maar als ze voor hans zouden staan pissen ze hun incontinentie matriaal vol van angst |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
De vrouwen zijn binnen, en het huis is echt te klein voor huub, hij is zo nerveus en kan gewoon niet op 1 plek blijven staan. net vroeg Selene m iets en toen mompelde hij iets en liep gelijk weg midden in het gespek weg als een hond met de staar tusse de benen, die gozer heeft echt geen ruggegraat echt hopeloos gewoon! hij nu waarschijnlijk ze kalmeringspil gaan halen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
annie
|
|
|
quote: Volgens mij is het paulientje. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub krijgt zijn klapjes nog wel ..door zijn groote bek tegen hans ..buiten hebben ze respect voor hun leer meester dus datte |
|
|
|
|
annie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 22:56 schreef Jacqueline het volgende:ghehe de hubistenmoedertjes de kansloze streamers maken hans nu af met hun posten lekker anoniem veilig met nickname erg stoer maar als ze voor hans zouden staan pissen ze hun incontinentie matriaal vol van angst Incontinetie matriaal, hahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jongens hij voelt zich als een vos in het hoenderhok tussen al die vrouwen kijk hoe hij loopt misselijk ventje pak dr maar gauw 1 dan krijg je een collect call van je nepvrouwtje |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:02 schreef moha het volgende:jongens hij voelt zich als een vos in het hoenderhok tussen al die vrouwen kijk hoe hij loopt misselijk ventje pak dr maar gauw 1 dan krijg je een collect call van je nepvrouwtje En daar gaat de telefoon al |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik word er niet goed van, dat er nu ineens na de halve finale wordt gezemeld: dat Brian wel zal winnen (nog net geen snik erachteraan), want dat heeft hokje zo beslist. Nederlaag toegeven is net zo moeilijk voor de Huubclan, als met fatsoen te schrijven over de andere miljonairs. Jaap is een verrader, Amanda een d*l, Brian een r*t en RTL draait zomaar de knop van de radio om (alsof ze dat interesseerd) en clairtje mag niet praten (zouden er lichtjes zijn gaan branden in die familie?) Maar Huub gaat niet winnen en dat is de schuld van iedereen behalve NL. Sukkels! Nl heeft het totaal verknald met al die akties naar de familie, vrienden, werkgevers, bedrijfsleven, scholen, burgemeesters, 2e kamer, Telegraaf, media in het algemeen en niet te vergeten natuurlijk naar álle streamers, foraleden etc,,,, |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:06 schreef seya@headliner het volgende:Ik word er niet goed van, dat er nu ineens na de halve finale wordt gezemeld: dat Brian wel zal winnen (nog net geen snik erachteraan), want dat heeft hokje zo beslist. Nederlaag toegeven is net zo moeilijk voor de Huubclan, als met fatsoen te schrijven over de andere miljonairs. Jaap is een verrader, Amanda een d*l, Brian een r*t en RTL draait zomaar de knop van de radio om (alsof ze dat interesseerd) en clairtje mag niet praten (zouden er lichtjes zijn gaan branden in die familie?) Maar Huub gaat niet winnen en dat is de schuld van iedereen behalve NL. Sukkels! Nl heeft het totaal verknald met al die akties naar de familie, vrienden, werkgevers, bedrijfsleven, scholen, burgemeesters, 2e kamer, Telegraaf, media in het algemeen en niet te vergeten natuurlijk naar álle streamers, foraleden etc,,,, ach daar zijn ze niet goed snik..zal vast busje bestellen daar ,kunnen ze allemaal in na de finale ..busje rijd 1 rechte weg bezijde den bosch hahahah ..en sly mag rechts achterin tegen het raam met aardbei smaak jammie jammie |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:10 schreef djen het volgende:[..] ach daar zijn ze niet goed snik..zal vast busje bestellen daar ,kunnen ze allemaal in na de finale ..busje rijd 1 rechte weg bezijde den bosch hahahah ..en sly mag rechts achterin tegen het raam met aardbei smaak jammie jammie Hahaha, busje komt zo, busje komt zo..... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
nou clairtje zal geplakt zijn achter de pc....neeeeee huub doe het niet ....je houdt van mijjj |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
voor een splitscond dacht ik dat die rand debiel Hans wilde aan vliegen. nou ide had dus echt zijn kop van zijn romp gerukt.Respect gilt ie respect voor jou Hans. Ja dat begrijpen wij wel Huub, heel; slim van jou, omdat als Hans de controle verliest je dus echt de finale niet haalt, zeker je eigen finale niet, kan je seksen met de rest van de doden. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: En daar is ie dan |
|
|
|