|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als Gaby zou komen ja maar nu niet |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Is de Paus katholiek ... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: kom gewoon hier kijken |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nu moet je niet gelijk mijn maatje aanvallen he? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
kan Jaap een danscursus krijgen?? (ja toch maar weer streams ;-)) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dit was toch wel chica azul he? anders, vreet ik gewoon mijn snor op |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja schat ik ben met hoofdletter en zonder de i......de andere is annie, zonder hoofdletter en met i |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 00:27 schreef Anne het volgende:ja schat ik ben met hoofdletter en zonder de i......de andere is annie, zonder hoofdletter en met i pffffffffffffffff |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat een drukke pokke muziek pff nog ff en dan duik ik mijn bedje in |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
kan ik mijn naam ergens aanpassen?? maak ik het makkelijk voor je ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: hier, de streams
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja moha...dat bedacht ik mij net ook...wat een muziek:S |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Ik kan mijn naam ook veranderen hoor! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahahaha ohhh ik krijg eten! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hoeft niet annie...hij moet eigenlijk maar gewoon opletten vind je niet? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: niks aan doen, blijftie het mooist. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik wel, in ieder geval. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Zit Sélene nou steeds bij Huub te hangen of zie ik het verkeerd? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ghe maf....wat drink jij eigenlijk? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: tot een kwartier terug, een rode rioja banda azul. Rode spaanse wijn |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ah ok....ik lust geen rode wijn..doe mij maar witte :-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja of ze wil hem uitdagen JB |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub krijgt wel een kleurtje van al die dames, ik zou Claires kop, wel eens willen zien nu. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Xanne! Welkom! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 00:35 schreef Joseba@headliner het volgende:Huub krijgt wel een kleurtje van al die dames, ik zou Claires kop, wel eens willen zien nu. die zegt nu oh de lieverd hij doet gelukkig niets zie je wel dat hij van me houd |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
maar ze houdt hem met argusogen in de gaten denk ik moha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat weet ik wel zeker van mij mag ze groen zien van jaloezie ik ga mijn bed in ik word kotsziek van die muziek zal de leeftijd wel zijn ik lees morgen wel weer of er nog wat gebeurt is een prettige nacht allemaal |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: das mijn meiske, die is al even niet meer geweest schat, werkt een berg en kost een beetje |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 00:39 schreef moha het volgende:[..] dat weet ik wel zeker van mij mag ze groen zien van jaloezie ik ga mijn bed in ik word kotsziek van die muziek zal de leeftijd wel zijn ik lees morgen wel weer of er nog wat gebeurt is een prettige nacht allemaal wel trusten Moha, topper we houden hem in de gaten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 00:39 schreef moha het volgende:[..] dat weet ik wel zeker van mij mag ze groen zien van jaloezie ik ga mijn bed in ik word kotsziek van die muziek zal de leeftijd wel zijn ik lees morgen wel weer of er nog wat gebeurt is een prettige nacht allemaal Ach Moha, je bent zo jong als je je voelt. Toch? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dan weet je dat ook weer |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat moet ik weten? (ben ondertussen "de krant" aan het lezen op internet)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: bovenaan de pagina 'instellingen, in het 0ranje, Home/ uitloggen/ instellingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dacht mijn krant, maar nee hoor, de krant, |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ff kijken of het werkt...
jouw krant moet ik nog lezen...maar daar moet ik de tijd voor hebben ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 00:49 schreef Anne, hoofdl, geen i het volgende:ff kijken of het werkt... jouw krant moet ik nog lezen...maar daar moet ik de tijd voor hebben ;-) 'ff zo doorgaan |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en nu op de maat van de muziek, lekker nummer |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nu de Gkrant nog kan je straks lekker slapen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja dat is zeker waar...ben ik weer overal van op de hoogte gebracht! |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Huub had de boel weer mooi tuk. Dát is pas acteren, dát is pas spel. Daar is Brian met zijn IQ van 65 te dom voor. Heel verstandig van Huub. Hij zou écht niet goed snik zijn geweest als hij WEL tegen Brian zou vechten. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:01 schreef Soerabaja het volgende:Huub had de boel weer mooi tuk. Dát is pas acteren, dát is pas spel. Daar is Brian met zijn IQ van 65 te dom voor. Heel verstandig van Huub. Hij zou écht niet goed snik zijn geweest als hij WEL tegen Brian zou vechten. ohh ja wat verstandig zeg ....hij wist al die feiten toch al toen brian voorstelde om te vechten waarom niet gelijk nee zeggen ......en maar excuses zoeken om het uit te stellen en af te lassen ...de enige die hij heeft gepakt is zichzelf ....alleen lafaards geven op in de ring ...schande voor de sport ...schande voor de trainers ....schande voor je tegenstander en zeker weten schande voor jezelf |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahahaha tg3 tje de regie had besloten om het niet door te laten gaan, omdat huub als grote winnaar niet beschadigd zijn prijs kan incasseren. dus alles valt wel op zijn plaats.. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Idd tg3...
HUUB 1e KLAS LAFFAARD!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 02:49 schreef pauline@nowlive het volgende:hahahahaha tg3 tje de regie had besloten om het niet door te laten gaan, omdat huub als grote winnaar niet beschadigd zijn prijs kan incasseren. dus alles valt wel op zijn plaats.. kan jij je nooit aan je afspraak houden pauline ...moeilijk he achter je uitspraken staan ...je zou pas de 22ste terugkomen ..had je gister neit uitgebreid afscheid genomen ...wat zit je vol met praatjes zeg |
|
|
|