BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Selène is terug!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:12 schreef ilse het volgende:

[..]

graftekkels....freggels leven onder de grond;-)
Ik ken alleen graftakken, graftekkels niet en frekkels? Wat zijn dat dan?
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:15   quote  deeplink  
graftekkels bestaat al zolang, en de freggels was vroeger een kinderserie...maak muziek en lol douw een freggel in je hol,draai hem driemaal rond dan heb je freggelstront...lalalaa..

het nette liedje ken ik niet solly;-(
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:11 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Zeg liefie, even iets heeeeeeeeeeeel anders! Heb je nu mijn mail gehad????
Ja, en je hebt er ook al weer eentje terug.
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
maar ik ben der ff weg van fijne dag nog;-)
frans-06
 frans-06 - zaterdag 17 mei 2008 - 11:26   quote  deeplink  
ilse als je het hebt over een laag niveau,bij deze mijn petje af voor jullie schrijven?gewoon te ziek voor woorden
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:29   quote  deeplink  
en zoals je ziet onder de grond leven veel graftekkels!
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:29 schreef ilse het volgende:
en zoals je ziet onder de grond leven veel graftekkels!
Ik dacht dat jij kleren ging kopen?
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:31   quote  deeplink  
ja joh ey moet eerst nog douchen effe mijn koffie opdrinken;-)
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Niet tegelijk hoor! Anders krijg je een slap bakkie!
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
ahahaahah nee dat is ook niks he shampoo in mijn koffie;-(maar mijn koffie is inmiddels op ben er nu echt vandoor;-)
ilse
 ilse - zaterdag 17 mei 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:35 schreef frans-06 het volgende:
de grootste graf tekkels leven boven de grond, en zeker niet er onder met alle respect voor onze dierbaren ,hoe laag ben jij gezonken
niet zo laag als jij dat scheeld weer,succes met je zielige bestaan frans;-)
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:40 schreef frans-06 het volgende:
ik heb een goed bestaan dat kan jij niet zeggen ,misschien ga jij nog wel schuimbekken van de schampoo in jou koffie,spoel gelijk die bek van jou schoon,maar het zelfde niveau als de rat met zijn del verder kan jij niet zinken
Sorry frans, de enige die hier steeds scheldwoorden gebruikt ben je zelf.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Nou ik vind graftekkels wel een mooi gevonden woord, helemaal geen scheldwoord. Het is maar hoe je het in je opneemt. Lijken me grappige beestjes, met korte pootjes, die in de nabijheid van begraafplaatsen leven.
Ik heb meer moeite met: d*l en r*t en nog meer van dat soort woorden...
Asrael
 Asrael - zaterdag 17 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 23:35 schreef lisbeth het volgende:
Moet je eens tellen hoevaak die kikker : dit en dat, zegt.
moet je is tellen hoevaak de smurf uhm uhm zegt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:20 schreef frans-06 het volgende:
draak- je doet jou naam eer aan je had niets beters kunnen bedenken,en ga wat vaker naar jou moeder zal ze fijn vinden?
Wat ben jij een held op sokken zeg waarom haar moeder betrekken hierbij wat laag van je Frans
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 12:24   quote  deeplink  
En Draakje gewoon negeren hoor trek je er niets van
grissom
 grissom - zaterdag 17 mei 2008 - 12:26   quote  deeplink  
Fransje heeft niks beters te doen he
trapper
 trapper - zaterdag 17 mei 2008 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:12 schreef frans-06 het volgende:
ik denk dat jullie nog stommer zijn ,zielige figuren,iq van amanda , lagere school hard doorlopen en nooit wat bij geleerd,bij deze seya met alle respect voor de doden ,ik hoop dat jij dat niet meemaakt van een van jou dierbaren, die jij dan beschouwd als graftekkels,maar dit is voor jullie schijnbaar normaal?

oke hier wil ik op reageeren, hoe kan het dat je nu ineens begint over een woord wat iemand gebruikt en dat dat beledigend zou zijn? Waarom nu ineens terwijl er al anderhalf jaar met kanker gegooid wordt door huub en wij daar niet over mogen beginnen want dat moet je niet zo serieus nemen. Beetje krom he, kijk dan eerst liever naar alles waar huub mee gooit voor je hierover commentaar geeft.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 17 mei 2008 - 12:56   quote  deeplink  
trapper iets wat een ander zegt hoef ik niet te verantwoorden, kijk naar jullie eigen omgeving die zingen zulke woorden gewoon en maken elkaar er voor uit ,dus kijk bij deze eerst naar je zelf en oordeel dan pas over een ander,ik ben te netjes om zulk soort woorden te gebruiken
frans-06
 frans-06 - zaterdag 17 mei 2008 - 12:58   quote  deeplink  
merty flink he wie kaatst kan de bal verwachten ik denk dat draak zijn of haar zonden aan het overdenken is prettig weekend allemaal ik ga weer aan de slag
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:58 schreef frans-06 het volgende:
merty flink he wie kaatst kan de bal verwachten ik denk dat draak zijn of haar zonden aan het overdenken is prettig weekend allemaal ik ga weer aan de slag
Waarmee dan ?
trapper
 trapper - zaterdag 17 mei 2008 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:56 schreef frans-06 het volgende:
trapper iets wat een ander zegt hoef ik niet te verantwoorden, kijk naar jullie eigen omgeving die zingen zulke woorden gewoon en maken elkaar er voor uit ,dus kijk bij deze eerst naar je zelf en oordeel dan pas over een ander,ik ben te netjes om zulk soort woorden te gebruiken
dan heb je de afgelopen tijd niet goed op dit forum gelezen, ik heb meerdere keren gezegd dat ik me persoonlijk aangevallen voel omdat huub met het woord kanker gooit, daar kreeg ik een tegen aanval over dat ik het niet persoonlijk aan moet trekken, dat het niet serieus is.
Nu ga jij mij vertellen in wat voor omgeving ik woon en welke woorden men hier gebruikt, dan ben je nog zieliger dan ik dacht.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 13:07   quote  deeplink  
Ze mogen mijn moeder erbij halen, trapper. Onvermogen. Maar grappen over kanker maken, tja, daar moet je toch echt een Hubist voor zijn.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:16   quote  deeplink  
Frans ik probeer met teruglezen te achterhalen, hoe jij gekwetst zou zijn.
Mag ik constateren, dat jouw gedachtengang enigzins chaotisch is?
Trek het je niet aan, dat mensen een betere opleiding hebben gehad en daardoor een scherpere opmerkingsgave. Het geeft toch niet wie je bent, waar je vandaan komt of wat je gestudeerd hebt?
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:13 schreef frans-06 het volgende:
draak hoe zielig zijn jullie dan niet? wat heeft mijn familie met de gouden kooi te maken? vertel dat eens ik heb jou alleen op jou punten gezet met de moederdag, vergeten wat jij schreef hou een ding goed voor ogen als jij jou moeder nog hebt koester het dan,je hebt maar een moeder in jou leven, maar reageer dan niet zo achterlijk om jou eigen stommiteit die jij begaan hebt
Kan iemand deze warboel aan woorden even ontknopen? Ik denk aan iemand van hetzelfde niveau, dus Plien misschien? Hee, dat rijmt!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 17 mei 2008 - 13:18   quote  deeplink  
en bertha ik ben frans 06 en geen pauline wat suggereer jij weer onrustzaaier,
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:21   quote  deeplink  
Nog naar de radio geluisterd Frans?
frans-06
 frans-06 - zaterdag 17 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
seya jullie hebben zo,n kort geheugen hoe dat komt laat ik maar in het midden, volgens mij te lang achter jou pc misschien, last van een of ander virus,dat zal het zijn maar sterkte in ieder geval
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:18 schreef frans-06 het volgende:
Frans ik ben het ook aan het terug lezen maar misschien lees ik wel overheen maaar ik zie het niet hooor draakje heeft niks verkeerd gezegt
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:18 schreef frans-06 het volgende:
Wie is Bertha?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:23 schreef draakje het volgende:

[..]

Wie is Bertha?
Dat vraag ik me ook af Draakje
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
Frans ik probeer het onderwerp af te sluiten. Want dit schiet niet op jongen.
Zullen we maar weer opnieuw beginnen dan?
Ik vroeg of je nog naar de radio geluisterd had?
trapper
 trapper - zaterdag 17 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
seya hij is mijn bericht nog niet eens meer waard, hij is nog lager dan huub, bah
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:24 schreef seya@headliner het volgende:
Frans ik probeer het onderwerp af te sluiten. Want dit schiet niet op jongen.
Zullen we maar weer opnieuw beginnen dan?
Ik vroeg of je nog naar de radio geluisterd had?
Seya sorry hoor dat ik mee bemoei maar welke radio zender dan?
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:26 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

Seya sorry hoor dat ik mee bemoei maar welke radio zender dan?
Ik ben benieuwd wie de gast is geweest in NL radio, weet niet, hoe die zender heet (wil ik ook niet weten)
Ik dacht dat Frans dat zou weten.

Frans een tweede vraagje: waarom ben je altijd zo boos?
Waar komt al die woede vandaan? Je kent ons niet, ik ken jou niet en elk bericht is een aanval. Waarom toch?
Gaat dat na 22 Mei veranderen? I hope so!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:30 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie de gast is geweest in NL radio, weet niet, hoe die zender heet (wil ik ook niet weten)
Ik dacht dat Frans dat zou weten.

Frans een tweede vraagje: waarom ben je altijd zo boos?
Waar komt al die woede vandaan? Je kent ons niet, ik ken jou niet en elk bericht is een aanval. Waarom toch?
Gaat dat na 22 Mei veranderen? I hope so!
OOh maar de helft van de tijd was er geen verbinding meer met risingflow of zoiets volgens die mark was er iemand bezig om hun radio programma te verstoren en dat was volgens mij ook goed gelukt
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:43   quote  deeplink  
Ja ik las dat ook ergens. Dus weet niemand wie de studiogast was?
Ik kan het overigens nauwelijks geloven, dat men vanuit de produktie of RTL een lokaal radio-stationnetje gaat verstoren. Zoveel impact heeft het toch niet? Het bereikt alleen een kleine groep.
Ik denk dat complottheorieën nergens op gebaseerd zijn.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:46   quote  deeplink  
Ach die mensen sporen niet Seya echt waar misschien is het wel iemand anders geweest dan de produktie dat bedoel ik nou vinger wijzen naar iemand en trouwens die mark had ook vele uitspraken die echt niet kunnen maar ja het is ook geen proffesionele radiostation.
Iedereen die belt en die een mening heeft daar lult hij mee ja daar hebt u gelijk in nep.
En waarom ik luister omdat ik ook een mail heb gestuurd maar tot op heden ben ik niet terug gebeld en dat was wel beloofd maar goed dat ter zijde .
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:53   quote  deeplink  
Gaat zeker via zo'n ouderwets 27 MC bakkie he? Iemand zal wel de antenne van het dak hebben gehaald. Misschien was het Kenneth wel hahaha
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:53 schreef seya@headliner het volgende:
Gaat zeker via zo'n ouderwets 27 MC bakkie he? Iemand zal wel de antenne van het dak hebben gehaald. Misschien was het Kenneth wel hahaha
Hahahha nou ik denk niet dat Kenneth zo gek is om zoiets uit te halen is meer hun stijl hahah
Anne
 Anne - zaterdag 17 mei 2008 - 13:57   quote  deeplink  
van nowlive gehaald:

Vele mensen vinden het jammer dat zij gisteren Ilona niet live gehoord hebben op Nowlive radio. Aankomende vrijdag is het de bedoeling dat Ilona samen met Nena in de uitzending komt. Wij weten niet of het van gisteren is opgenomen dus plaatsen wij nog een keer het interview met Ilona van gisteren.

********* interview met Ilona *********

Ilona mag wel in de radio uitzending komen en ze vertelt dat zij een levenslange zwijgplicht heeft, wat betreft het reilen en zeilen achter de schermen van De Gouden Kooi. Zou ze haar mond voorbij praten, dan staat daar een hele hoge geldboete tegenover. Wel heeft Ilona inmiddels een boek geschreven, maar die kan ze dus niet uitbrengen. Ze heeft met de meeste ex miljonairs nog regelmatig contact en ze moet ons de groetjes doen van Nena en Eric. Sylvia blijkt op dit moment ook in Nederland te zijn. Zo nu en dan smst ze met Bart en Lesley, die nog altijd samen zijn en Eveline heeft een kindje. Nicolaas is helemaal gelukkig met zijn Maribelle, die de beste vriendin is van Ilona zelf. Ze heeft geen contact met Natasia en Nathanael. Ze is de Kooi ingekomen met heel veel dromen en is eruit gegaan met heel wat desillusies. Nadat ze uit de Kooi is gegaan heeft ze zich twee maanden als een wrak gevoeld. Ilona volgt de Kooi op televisie en ook zij kan zien dat Brian en Amanda voorgetrokken worden, maar ze kan er ook geen verklaring voor geven waarom dat gebeurd. Ze vindt het niet correct van John de Mol dat hij zijn voorkeur bekend heeft gemaakt en ze zegt dat hij kan bepalen wie er wint, dus ze vermoedt dat Brian de Kooi gaat winnen. Zij zou graag zien dat Huub het spel wint, ze ziet hem als haar kleine broertje en ze zegt dat hij echt een schatje is, maar ook mindere kanten heeft en dan ook wel eens denkt: “Jeetje Huub, moet dat nou zo?” Waarschijnlijk zou zij ook op de fandag komen, al houdt ze dit nog wel even in het midden, maar ze zegt lachend dat ze wel in de buurt is. Volgens Ilona zal Nena het ook wel leuk vinden om in de radio uitzending te komen. Aanstaande vrijdag zal zij proberen om samen met Nena in de radio uitzending te komen, en dag na de finale! Tot slot roept ze op om vooral veel te sms-en voor Huub, want dat is de enige manier om Huub te laten winnen!

Die gast was dus Ilona...tenminste als dat degene is die jullie bedoelen!
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Dank je wel Anne!
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 17 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
Dat was/is ook zo'n onbetrouwbaar figuur. Brian heeft eens tegen haar gezegt dat ze zo inhalig was. Als de boodschappen binnen kwamen had zij héél véél voor zichzelf besteld. En ze stond altijd vooraan als er iets te verdelen binnen kwam.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
Reactie van Nena: "Tja, ik weet het niet ..."
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:10   quote  deeplink  
In het verlengde hiervan, vraag ik me dus af of het niet in strijd is met de rechten van de mens, om van iemand een levenslange zwijgplicht te eisen!
Ik zou het echt niet op kunnen brengen, ik kan mijn mond niet houden.
Maar altijd met als stok achter de deur, dat je een boete staat te wachten?
En eventuele onrechtvaardigheid niet aan mogen kaarten of bekendmaken?
Ik zou er totaal aan onderdoor gaan..
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 14:19   quote  deeplink  
ik heb al de tijd dat ik hier aanwezig ben geweest geprobeert om jullie een beetje te veranderen, maar ben mislukt in mijn missie..
dus doen we het andersom ,, ik pas mij aan aan jullie, kijken hoe dat bevalt.
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Dus zo werkt het op NowLive...Huub is de fictieve liefde...
Ja, die blijven geloven in sprookjes of hebben teveel Rien Poortvliet gelezen..
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:19 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik heb al de tijd dat ik hier aanwezig ben geweest geprobeert om jullie een beetje te veranderen, maar ben mislukt in mijn missie..
dus doen we het andersom ,, ik pas mij aan aan jullie, kijken hoe dat bevalt.
Zo en nu geef je het een keer toe dat je aanwezig bent geweest om ons te veranderen.
Iedere keer dat iemand hier op zei van Paulientje we hebben zelf een mening je mag roepen wat je wilt we blijven Kikkertje niks aan vinden .
Maar dit ontkende je wel en vanwaar dat je het nu toe geeft.

En nog iets wat ik zo apart vind NO-FUCKING-LIVE zegt dat respect hebben niemand mag je aanvallen of haat berichten en wat dan ook maar 1 ding moet ik je geven zo heb je ook andere sites VOl,FOk,KIngjaap en Brain en Amanda .nl enz jullie kunnen een voorbeeld nemen van die andere site s ze komen hier hun mensen niet aanvallen of wat dan .
Maar ja zegt meer over jullie dan over de andere sites
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
fijn dat is nummer 1 zie je wel het lukt me wel
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:28 schreef pauline@nowlive het volgende:
fijn dat is nummer 1 zie je wel het lukt me wel
Wees niet bang hoor Seya komt gewoon terug maak je maar geen zorgen goed lezen is moeilijk he

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Selène is terug!

0.0066440