BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een dag om niet snel te vergeten

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een dag om niet snel te vergeten

De sparwedstrijd was het hoogtepunt van de dag. Of beter gezegd, het afblazen van het gevecht. Heel kickboks-land stond langs de zijlijn toen Huub aangaf niet te willen vechten met Brian. Dit tot grote ergernis van Hans, Brians coach. Een grootste discussie was het gevolg. Gelukkig zakte de adrenaline in ieders lichaam vrij snel. En dat betekent dat de Miljonairs met vrolijke smoeltjes kunnen gaan feesten. Ongeveer 90% van de genodigden is vrouw. Huub gaf zojuist aan dat hij zich makkelijk kan inhouden, omdat hij thuis de mooiste en liefste vrouw van de wereld op de bank heeft zitten. Zal Huub woord houden?

Huub heeft al wel wat dames in de Chill verzameld...

bron: tien.tv
djen
 djen - zaterdag 17 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
inderdaad weer een dag voorbij..
hoop dat t heel vlug afgelopen is ..net zo als in de telegraaf moeten de bewoners naar een psycholoog toe maar die schadow en heel nowlife erbij zeg wat halen die uit naar brain en zijn fam ..tis te laag voor woorden ..het is daar echt niet meer normaal ..1 persoon gund haar ziekte aan brain hoe ziek ben je dan niet ..ik weet het wel net zo ziek als heel huub echt waar hoor ,zulke moeten per direct afgevoerd worden .
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 10:31   quote  deeplink  
Hier een citaat van die night shift,die gek moeten ze ook opsluiten en dan het liefst met huub samen.
is ook mevr Fintelman beter bekent als Kubatz ook weer trots op haar zoon.
Zou er een lagere achterbakse asociale Fam te vinden zijn in Nederland ? Of zou dit in aanmerking komen voor het Het Guinness Book of Records ?
En dit is geen soap ! Dit is verrot zijn van je kruin tot je tenen en moet dat Dgk gaan winnen ?
Ik hoop zo dat Nederland haar ogen opent en dit gedrag niet beloond zo wel hoop ik dat de boel bij Talpa of RTL eens plat gaat dit is werkelijk onacceptabel.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
en dit is zelfs nog netjes vergeleken wat je normaal over brian en amanda uit zijn toetsenbord komt.En wat er daar op de topics Brian en amanda wordt geschreven.
En dan wordt er nog gewoon gezegt nee geen leven is geen huubsite.Maar de gezelligste familie site van nederland.
Hoe durven ze zoiets te beweren.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
Vind die Lowlivers idd wel wat van de Tros hebben.
djen
 djen - zaterdag 17 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
inderdaad stacy kotsmisselijk word je er van ..komt van alles bij me boven als ik daar lees zou die heren weleens even willen ontmoeten ...en dan hou ik t nog netjes
maar goed boontje komt om zijn loontje ook hun kunnen te ver gaan
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Ze zijn nu minder druk bezig geweest met het spel maar hebben genoten van het feest, Jawel hoor hij heeft de oplossing gevonden voor zijn falen !

Ik heb nooit gedacht dit te kunnen zeggen /schrijven maar ik vind dat deze jongen de lucht niet waard is die hij inademt en dat moet lezingen op scholen gaan geven ?! Castratie zodat die fam op een natuurlijke wijze uitsterft.
Het zijn dit soort mensen die er voor zorgen dat de tolerantie bij de Nederlander verdwijnt en de vooroordelen die bestaan tov minderheidsgroeperingen sterker maakt daar Brian ondanks dat hij Nederlander is toch wordt gezien als iemand van Antilliaanse afkomst.
gelukkig zien we dat zijn vriendin net zo verrot is hetgeen bewijst dat het niet aan de afkomst maar aan de mens ligt. laten we dat nooit vergeten.
....... dit stuk is veel mooier stacy en ligt nog dichter bij de waarheid
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:40 schreef djen het volgende:
inderdaad stacy kotsmisselijk word je er van ..komt van alles bij me boven als ik daar lees zou die heren weleens even willen ontmoeten ...en dan hou ik t nog netjes
maar goed boontje komt om zijn loontje ook hun kunnen te ver gaan
en dames hoor djen.. en wij zijn altijd in voor een meet en greet hoor.. geef je maar op bij info@nowlive.eu
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 10:45   quote  deeplink  
Morgen, Plien.
stacy1974
 stacy1974 - zaterdag 17 mei 2008 - 10:52   quote  deeplink  
kijk dat is het verschil nu ik wilde dit smerige stukje niet een splaatsen hier om geen leven nog meer naar beneden te halen.Maar dat jij het nu plaatst zegt genoeg over jouw en geen leven.
En een meet en greet zal toch niet die lucht die jullie inademen wil ik ver vandaan blijevn
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Hoop dat je gelijk hebt, djen. SMS-bommen mogen in elk geval niet. Misschien gaat het spel nu eindelijk eens eerlijk gespeeld worden.
djen
 djen - zaterdag 17 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:22 schreef draakje het volgende:
Hoop dat je gelijk hebt, djen. SMS-bommen mogen in elk geval niet. Misschien gaat het spel nu eindelijk eens eerlijk gespeeld worden.
nee maar alle mensen die er nu op het lijstje staan gaan los van elkaar sms ,sen man dan vallen die leden en fam en wat dan ook bij in het niet ..ik ben er niet bang voor haahaa
djen
 djen - zaterdag 17 mei 2008 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 11:22 schreef draakje het volgende:
en mocht het anders uitpakken ..dan is het 1 corupt zooitje en dan staan er advocaaten achter en een paar mensen zijn bij de notaris aan wezig dus ik ben er niks bang voor laat maar komen ..wij zijn eerlijk te werk gegaan en nog zijn er groepen onderweg vandaag zijn ze de braderieen op en jaarmarken wat willen ze nu met heel hun achterlijk gedoe ..ze hadden geen onderscheid moeten maken als eigenaar van een site!!!ze hadden hun nooit zo uit moeten laten ..laat staan t toe moeten laten ..hun huub kan nooit meer winnen ..wat hun hebben gedaan ,tis van de beesten af

en na dit alles ben ik toe aan nieuw toetsenbordje hahahahah..alle lettertjes weg foeiii hahhaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door djen --
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:52 schreef tino het volgende:

[..]

de geschiedenis heeft bewezen dat het niet goed kan gaan.
Alleen heeft de geschiedenis ook bewezen, dat het heel veel slachtoffers maakt en als je daar achter kunt staan, ben je niet veel waard.
lisa
 lisa - zaterdag 17 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:42 schreef pauline@nowlive het volgende:
Ze zijn nu minder druk bezig geweest met het spel maar hebben genoten van het feest, Jawel hoor hij heeft de oplossing gevonden voor zijn falen !

Ik heb nooit gedacht dit te kunnen zeggen /schrijven maar ik vind dat deze jongen de lucht niet waard is die hij inademt en dat moet lezingen op scholen gaan geven ?! Castratie zodat die fam op een natuurlijke wijze uitsterft.
Het zijn dit soort mensen die er voor zorgen dat de tolerantie bij de Nederlander verdwijnt en de vooroordelen die bestaan tov minderheidsgroeperingen sterker maakt daar Brian ondanks dat hij Nederlander is toch wordt gezien als iemand van Antilliaanse afkomst.
gelukkig zien we dat zijn vriendin net zo verrot is hetgeen bewijst dat het niet aan de afkomst maar aan de mens ligt. laten we dat nooit vergeten.
Nou pauline wat moet jij toch als de kooi straks ten einde is?

Er is leven er is leven naast de KOOI naast de KOOI naast de KOOI-Er is leven er is leven naast de KOOI.
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:55 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Alleen heeft de geschiedenis ook bewezen, dat het heel veel slachtoffers maakt en als je daar achter kunt staan, ben je niet veel waard.
Voor de opgeleiden onder ons: denk maar eens aan Napoleon en de Berezina ...

Dat is een rivier ...
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 14:01   quote  deeplink  
denk toch de simpele mens, zoals hier ook veel te vinden is hun geld afhandig maken door ze altijd in een echtscheiding te praten, en geloof me maar, is zeer mekkelijk bij een bepaald soort neanderthaler.
Vooral type die veel met hun vuisten willen doen zijn een zeer makkelijk slachtoffer, daar ze bijgod niet weten waar ik het over heb, en alles voor waar aannemen, type's zoals die hans en brian natuurlijk...dus het word voor mij alleen maar beter. Maard dank je voor je belangstelling in mijn persoontje
seya@headliner
 seya@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:01 schreef pauline@nowlive het volgende:
denk toch de simpele mens, zoals hier ook veel te vinden is hun geld afhandig maken door ze altijd in een echtscheiding te praten, en geloof me maar, is zeer mekkelijk bij een bepaald soort neanderthaler.
Vooral type die veel met hun vuisten willen doen zijn een zeer makkelijk slachtoffer, daar ze bijgod niet weten waar ik het over heb, en alles voor waar aannemen, type's zoals die hans en brian natuurlijk...dus het word voor mij alleen maar beter. Maard dank je voor je belangstelling in mijn persoontje
mis ik nu komma's of is het echt zo'n warboel wat je schrijft?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:42 schreef pauline@nowlive het volgende:

Tja begrijp me niet verkeerd hoor maar ik zou het geweldig vinden als Jaapio wint.

Maar aan de ander kant denk ik toch wat leuk zeg Brain is een nedelander van antilliaanse afkomst en die verdorie ook nog eens zou kunnen winnen tja het kan maar zo zijn dat dat gebeurd.
Wat is nederland toch slecht een om op een buitenlander te stemmen he Paulientje onbegrijpelijk .

MAAR OOK DAAR ZIJN PRAATGROEPEN VOOR
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:01 schreef pauline@nowlive het volgende:
Zien jullie nu ook dat Plien nooit rechtstreeks op me reageert? Ze wil wel,maar ze durft niet ...
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 13:55 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

ik sta daar niet achter Seya, maar een sekte is en blijft gevaarlijk, daar heb je gelijk in.
Daarom mogen alleen elite-leden daar iets zeggen, zoals paulientje schrijft.
pauline
 pauline - zaterdag 17 mei 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:04 schreef draakje het volgende:

[..]

Zien jullie nu ook dat Plien nooit rechtstreeks op me reageert? Ze wil wel,maar ze durft niet ...
plien????
Maar zodra je het in je macht hebt om een vraag te stellen waar inhoud en zit, en die niet lijkt op een opmerking van een kind van een jaar of 3, dan kan ik zien of het mij waard is je een antwoord te verschaffen
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:04 schreef draakje het volgende:

[..]

doet ze bij mij ook niet, verdwijnt dan naar een ander forum, een troost: opgeruimd staat netjes (dit geldt ook voor de smurf)
lisa
 lisa - zaterdag 17 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:07 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

plien????
Maar zodra je het in je macht hebt om een vraag te stellen waar inhoud en zit, en die niet lijkt op een opmerking van een kind van een jaar of 3, dan kan ik zien of het mij waard is je een antwoord te verschaffen
Dus jij voelt je machtig om een antwoord te geven op een vraag die niet aan je gesteld word?
Is het je daarom te doen MACHT?

Je zal ook wel een mug zijn met grote bek maar zonder ruggegraat.
tino
 tino - zaterdag 17 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
paulientje waar blijft mijn antwoord op jullie DOELGROEP of zien we je vandaag (gelukkig) niet meer terug ? (maak er dan maar ECHT : "tot nooit meer ziens HIER"
van)
draakje
 draakje - zaterdag 17 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 14:07 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

plien????
Heej, die is goed, Plien! En zo inhoudelijk ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een dag om niet snel te vergeten

0.0052399