|
|
seya@headliner
|
|
|
Een enorme kans voor Huub, om zich opnieuw te bewijzen op de streams. Alles nog eens even op een rijtje zetten en verklaringen geven. En vertellen, dat het huwelijk niet fake is.. En maar 1 keer een ander meisje gekust tijdens een optreden. jajajaja
Stem Niet op Huub! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
heb heel netjes mijn geluid weggedraait ....daar trapt toch geen muis in ....behalve claires muis dan .....die is zo manipuleerbaar dat ookal zou huub een meisje kussen vandaag of aan iemand zitten ...zal hij haar duidelijk maken dat ze het verkeerd heeft gezien en dat hij het deed om brian te stangen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En het moest van het hokje ... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
kots kots kots ..........zulke jongens maken perfecte loverboys ...op alles een antwoord en het antwoord is een klinklare leugen |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Maar hoe dom kan je zijn zoals Clair! Je vent gaat vreemd met een ander wijf en je doet helemaal niks behalve janken en als hij je 2 weken later ten huwelijk vraag dan zeg je nog jah ook, zo zielig whahaha! Wel makkelijk, zo' slaafje :P |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:17 schreef daantjuu123 het volgende:Maar hoe dom kan je zijn zoals Clair! Je vent gaat vreemd met een ander wijf en je doet helemaal niks behalve janken en als hij je 2 weken later ten huwelijk vraag dan zeg je nog jah ook, zo zielig whahaha! Wel makkelijk, zo' slaafje :P voor elk potje is er een deksletje ..oeps dekseltje |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:17 schreef daantjuu123 het volgende:Maar hoe dom kan je zijn zoals Clair! Je vent gaat vreemd met een ander wijf en je doet helemaal niks behalve janken en als hij je 2 weken later ten huwelijk vraag dan zeg je nog jah ook, zo zielig whahaha! Wel makkelijk, zo' slaafje :P zo daantjughughugh jij bent op tijd met je waarnemingen,, je bent echt bij de tijd. je bewakers moeten je toch beter vertellen wat er allemaal gebeurd |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
pauline@nowlive - vrijdag 16 mei 2008 - 01:41
lieve medeforummers.. dit zal mijn laatse post hier zijn tot de finale.. het is goed zo,, heb veel info hier vandaan weten te halen, eaarvoor mijn dank natuurlijk groot is... op 22 mei zal ik hier mijn laatste post plaatsen.. je weet vast al wat dat zal zijn... het lijkt op een lange vinger... hoop dat jullie nog veel plezier hier zullen hebben, en tot de 22e groeten van pauline ( of is het nu sly, bodine, sterre,,nanouk ,mistery... je weet het nooit) het was mij een genoegen...
Kletskous....blijf dan weg!!!! |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 02:45 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] zo daantjughughugh jij bent op tijd met je waarnemingen,, je bent echt bij de tijd. je bewakers moeten je toch beter vertellen wat er allemaal gebeurd Sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren voor de kijkcijfers. De bedoeling was al dat Jaap het zou doen met Mora van Cora. Maar het kwam al snel aan t licht dat het nep was... Jaap moet ze eerste wijf nog krijgen...
Je kan toch ook duidelijk zien dat t van Huub en claire nep is..... Claire kwam als invalneukertje voor lieke.... dat mag duidelijk zijn |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ja, met alle dagen een stoeipoes laten komen voor Huub waren ze meer geld kwijt geweest.... dus dit was een goedkopere oplossing toch??? ( bruiloft enz. is toch gesponserd , kostte RTL niets |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
Heel dat kut programma is gesponserd.... maar de grootgste sponsers zijn degene die ernaar smsen.... |
|
|
|