|
|
daantjuu123
|
|
|
Hey allemaal! Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven over op mijn volgende vraag: ALS meerdere miljonairs DE gouden koffer hadden gekozen en een miljonair had de LEGE koffer gehad, moet deze dan met lege koffer ook de villa verlaten OF alleen degene met de 25.000 eurotjes?? Vertel mij het antwoord want ik kan er niet van slapen hahaha! |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
|
|
|
mossa
|
|
|
zoiezo als je de koffer pakt dan moet je de villa verlaten. in 1 koffer zit 25.000 en in de rest van de koffers zit een onbekend (minder) bedrag. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
iedereen die de koffer aanraakte, moest gaan... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb begrepen dat degene die de koffer als eerste aanraakte er mee weg zou mogen wandelen. Dus niet nummer 2, 3 of 4.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Als je voor de koffer koos ging je gewoon naar huis , 1 met 25 ruggen de ander met niets .
Beetje jammer dat claire die koffer pakte anders was onze vliegenetende kikkervriend nu thuis geweest :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
precies benito...als ze bij wijze van spreken alle 5 een koffer wilden, gingen ze allemaal, maar 1tje ging dan met 25.000 euri |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou volgens mij zouden er meerdere koffers in het spel komen dan, dus bij twee kandidaten: twee koffers, degene die het eerste een koffer zou hebben gekozen zou moeten gaan, maar moest dan wel kiezen uit twee koffers, waarin dus twee mogeljijkheden zaten 1 van 25,000 en 1 mindere of lege... |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Ik vind zelf dat het niet goed is uitgelegt wat nu de bedoeling is, je moet weg als je de koffer aanraak... Dus ook al wilde je de koffer dan hoef je nog niet gelijk naar huis... en als je een ander eerst de koffer laat open maken... dan kan je voor jezelf al beslissen wat t verstandigste is |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee daantjuu want dan zou degeen die de koffer voor je opmaakte naar huis moeten |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Dat zou wel een domper zijn als alle 5 de kanidaten de koffer zouden pakke, daar gaat de hele sms verdien actie, wordt ze duizende euros door de neus geboord |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:03 schreef daantjuu123 het volgende:Dat zou wel een domper zijn als alle 5 de kanidaten de koffer zouden pakke, daar gaat de hele sms verdien actie, wordt ze duizende euros door de neus geboord Nee hoor, alleen de eerste, die de koffer zou kiezen en die zou dan de keus krijgen uit vijf koffers.. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
was ff extreem gezegd daantjuu maar dan snap je de bedoeling ;-) |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
nee Anne, ik bedoel niet degene die de koffer voor je openmaakt, maar als 2 mensen een koffer zouden hebben en 1 maakt m open met 25.000 euro en die ander kan zich dan nog bedenken, snap je wat ik bedoel? |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
dat was om het spannend te maken... het was allemaal bullshit...alles was allang van te voren geregeld........ |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
ik vind het maar VAAG! XD |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:02 schreef Anne, hoofdl, geen i het volgende:nee daantjuu want dan zou degeen die de koffer voor je opmaakte naar huis moeten Misschien voor Huub een koffer vol met vliegen? Dat wordt smullen! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:04 schreef daantjuu123 het volgende:nee Anne, ik bedoel niet degene die de koffer voor je openmaakt, maar als 2 mensen een koffer zouden hebben en 1 maakt m open met 25.000 euro en die ander kan zich dan nog bedenken, snap je wat ik bedoel? Nee, die kon zich niet bedenken, want de eerste die koos moest eruit..hoe dan ook! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
koffer aangeraakt was : vertrekken ! |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
jah idd, en ook al koos je voor die koffer, dan hoef je niet te gaan... |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Jah en Huub zuigt, ik gun hem echt niks!!! Behalve een soa en een scheiding! Ik vind Amanda wel leuk want ik heet zelf ook Amanda ^^ |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:08 schreef daantjuu123 het volgende:Jah en Huub zuigt, ik gun hem echt niks!!! Behalve een soa en een scheiding! Ik vind Amanda wel leuk want ik heet zelf ook Amanda ^^ Ja hij zuigt en wordt gezogen , maakt hem niet eens uit of het een jongetje of een meisje is , of bedoelde je dat niet ? ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Benito -- |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Wel, ik dank u allen voor het antwoord, koffer raken = vertrekken whatever er ook in zit... raar maar volgens mij waar... |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Ja hij zuigt en wordt gezogen , maakt hem niet eens uit of het een jongetje of een meisje is , of bedoelde je dat niet ? ;)
Whahahaah XD |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Claire heeft tenminste nog een "oprot "premie gehad, Huub moet nog maar kijken hoeveel hij overhoudt na aftrek van boetes en vernielingen ( plasma.gitaar enz. ) 500x1000pdg= 5 ton...8 ton boete........is 3 ton betalen.want winnen doet hij nooit !!! |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
al vind ik dat aanraken nog steeds vaag :/ maar i zal vast wel veeeeels te diep doordenken (A) |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
whahahahahaha nooit meer naar huis he die Huub, dat gaat dan niet he met zo'n schuldt!!! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
nee hoor daantjuu.was gewoon een stomme regel die Bridget zei..... |
|
|
|
|
daantjuu123
|
|
|
Nog een vraag, komen er nog "gewone' uitzendingen want nu heb je alleen maar van die samenvattingen, 100x hetzelfde |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 01:13 schreef daantjuu123 het volgende:Nog een vraag, komen er nog "gewone' uitzendingen want nu heb je alleen maar van die samenvattingen, 100x hetzelfde Dat zou je ff op LowLive moeten navragen ... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
nee wij ( nowlive) ( de bazen van de kooi) hebben besloten dat niet te doen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als er 2 mensen vrijwillig willen gaan, dan staat er 2 koffers klaar. Maar in 1 koffer zit 25.000, andere niet. Dus, wie de goede koffer pakt, die is de gelukkigste. |
|
|
|