|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub wint de hoofdprijs!
Ook Huub heeft gisteravond een leuke tijd gehad. Hij ging helemaal los met alle vrouwelijke gasten, maar de Oldenzaler benadrukte wel dat Claire nog steeds op nummer één staat. "Ik heb al gewonnen hier in De Gouden Kooi, want ik heb Claire", vertelde hij dan ook trots aan mede-Miljonair Jaap. Laatstgenoemde vond dat een prima deal. "Dan win ik de Villa en jij je eigen hoofdprijs Claire! Zo is iedereen tevreden", grinnikte hij. Het zou maar eens zo makkelijk zijn!
Tja, bezette mannen zijn altijd aantrekkelijker!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar geldt dat ook voor kaboutermannetjes? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Huub heeft werkelijk alles tegen wat ik aantrekkelijk vind in/aan een man. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sterker nog ... Als Huub de laatste man op aarde was, ging ik acuut in het klooster. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En ik ging naar de spermabank om echte mannen op de wereld te zetten. Kan dus niet mee het klooster in, een zwangere non zaait enige twijfel in het geloof. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:18 schreef Caroline het volgende:En ik ging naar de spermabank om echte mannen op de wereld te zetten. Kan dus niet mee het klooster in, een zwangere non zaait enige twijfel in het geloof. Die tijd heb ik gehad. De zwangere tijd bedoel ik. Maar ik mis het niet! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hoe dan ook, ik denk dat we het erover eens zijn....Huub is niet aantrekkelijk. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja moet er niet aan denken dat er nog zo'n product op aarde gezet wordt. Hebben jullie het filmpje gezien dat hij gewoon in de kamer staat te plassen? Hij heeft dus nog pampers ook nodig. Eerst tegen de wijn kast en nu in de kamer. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:18 schreef Caroline het volgende:En ik ging naar de spermabank om echte mannen op de wereld te zetten. Kan dus niet mee het klooster in, een zwangere non zaait enige twijfel in het geloof. hahhhaahhaa zo 1 raak je nog niet met een stokkie aan gadverdamme zeg ..die liep je echt voor bij hij had mee moeten doen aan dat nerd programma. |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
quote: De geest en het lichaam van een 12 jarige met een peukie in zijn b*k. Hoe oud ben jij?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
tot nu nog wel laat hhubke claire blijken dat ze de hoofdprijs is naar de kooi zal ze een miezerig troostprijsje gebleken zijn |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hoofdprijs, poedelprijs zal je bedoelen. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: de prijs van broertje bram de lege koekjes trommel die hij nog steeds niet uit heeft gerijkt op nl ..kon je winnen van hem je mocht niks verkeerds zeggen dus voor die gene die de mooiste gemeene slagzin voor zijn zusje had ..dus bij deze kwab bram geef hem aan je zus en zwaager ze hebben hem echt verdiend |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 10:16 schreef draakje het volgende:[..] Sterker nog ... Als Huub de laatste man op aarde was, ging ik acuut in het klooster. als huub een meid was geweest? kreeg ik acuut verkering met Paultje |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
Maar toch wil RTL het doen voorkomen alsof t wel zo is... dat s best gek... iemand die wil voorkomen alsof hij de grootste player is maar ondertussen ook met die flikker is nest lag om eff gesnorkeld te worden...
wat raar dat craire hem daar niets over gevraagt heb...... |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:18 schreef Dpiet het volgende:Maar toch wil RTL het doen voorkomen alsof t wel zo is... dat s best gek... iemand die wil voorkomen alsof hij de grootste player is maar ondertussen ook met die flikker is nest lag om eff gesnorkeld te worden... wat raar dat craire hem daar niets over gevraagt heb...... clair heeft zogenaamd toch alles gezien ..of ze vind het heerlijk dat het pikkie van huub overal in roerd |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
ow ga je nu je collega,s niet halen ,of ga je ze halen maar even vlug eerst je berichtje verwijderen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:52 schreef djen het volgende:ow ga je nu je collega,s niet halen ,of ga je ze halen maar even vlug eerst je berichtje verwijderen dat was ik! |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja het schijnt dat boudewijn alles toelaat wat jaap brian of amanda fans hier schrijven en dat ze hier huub fans mogen beledigen, maar owee als we hetzelfde terug doen,, ik zie 5 min geleden hier nog staan dat ik een hoer en een vieze pot was, en dat blijft staan,, ja dan vraag je natuurlijk om repressaile's |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:54 schreef pauline@nowlive het volgende:ja het schijnt dat boudewijn alles toelaat wat jaap brian of amanda fans hier schrijven en dat ze hier huub fans mogen beledigen, maar owee als we hetzelfde terug doen,, ik zie 5 min geleden hier nog staan dat ik een hoer en een vieze pot was, en dat blijft staan,, ja dan vraag je natuurlijk om repressaile's waar dan? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:54 schreef pauline@nowlive het volgende:ja het schijnt dat boudewijn alles toelaat wat jaap brian of amanda fans hier schrijven en dat ze hier huub fans mogen beledigen, maar owee als we hetzelfde terug doen,, ik zie 5 min geleden hier nog staan dat ik een hoer en een vieze pot was, en dat blijft staan,, ja dan vraag je natuurlijk om repressaile's waar? kan niks vinden |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja zoek lekker zelf, mij beledigen ze er niet mee.. Je weet zelf dat ik in het begin een normale discussie kon voeren, maar helaas word zelfs ik er mee besmet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:57 schreef pauline@nowlive het volgende:ja zoek lekker zelf, mij beledigen ze er niet mee.. Je weet zelf dat ik in het begin een normale discussie kon voeren, maar helaas word zelfs ik er mee besmet. ik kan het niet vinden dus waarschijnlijk heb ik het al verwijderd (af en toe ga ik naar de sportschool of heb ik andere dingen te doen dus dan duurt het verwijderen wat langer)
je kunt het ook gewoon negeren! anders verwijder ik de berichten gewoon. |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:54 schreef pauline@nowlive het volgende:ja het schijnt dat boudewijn alles toelaat wat jaap brian of amanda fans hier schrijven en dat ze hier huub fans mogen beledigen, maar owee als we hetzelfde terug doen,, ik zie 5 min geleden hier nog staan dat ik een hoer en een vieze pot was, en dat blijft staan,, ja dan vraag je natuurlijk om repressaile's ik zou de politie bellen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:57 schreef pauline@nowlive het volgende:ja zoek lekker zelf, mij beledigen ze er niet mee.. Je weet zelf dat ik in het begin een normale discussie kon voeren, maar helaas word zelfs ik er mee besmet. zal t op andere topic staan ik zit hier in mijn eentje te lullen en reageerde vlak na jouw bericht wat blijkbaar van boudewijn was ging heel vlug maar daar stond niks van dat in , ook niet er voor en ik verlaag me niet om posters voor zoiets uit te maken en je mag alles zeggen van mij zolang je inderdaad mij of andere maar niet persoonlijk aanvalt |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 15:57 schreef pauline@nowlive het volgende:ja zoek lekker zelf, mij beledigen ze er niet mee.. Je weet zelf dat ik in het begin een normale discussie kon voeren, maar helaas word zelfs ik er mee besmet. Die besmetting heb je al van NL hoor!!! Daar word de walgelijkste taal, bedreigingen en dood verwensingen onder het mom "sorry hoor, ik kan er niet meer tegen hoe Huub tegengewerkt word, dus dan mag het..." gebruikt door leden en getolereerd door het NL team dat vind ik erg.
De eigenaar van de site zou zich moeten doodschamen om dat goed te keuren, ik zou daar nooit achter staan en al zeker het nooit goedkeuren, en dat doet Boudewijn...TOP! |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:49 schreef Milou het volgende:[..] Die besmetting heb je al van NL hoor!!! Daar word de walgelijkste taal, bedreigingen en dood verwensingen onder het mom "sorry hoor, ik kan er niet meer tegen hoe Huub tegengewerkt word, dus dan mag het..." gebruikt door leden en getolereerd door het NL team dat vind ik erg. De eigenaar van de site zou zich moeten doodschamen om dat goed te keuren, ik zou daar nooit achter staan en al zeker het nooit goedkeuren, en dat doet Boudewijn...TOP! geeft milou wel en beetje gelijk... zeg iets verkeerds over brian en amanda en iedereen sprint uit hun vel... zeg iets fout over huub en ze vinden t geweldig....
Brian/amanda zijn niks beter dan huub,,,,, t zijn allemaal dezelfde losers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Dpiet -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 16:00 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik kan het niet vinden dus waarschijnlijk heb ik het al verwijderd (af en toe ga ik naar de sportschool of heb ik andere dingen te doen dus dan duurt het verwijderen wat langer) je kunt het ook gewoon negeren! anders verwijder ik de berichten gewoon. Nee joh paul...ine vergist zich in forum het staat niet hier maar op NL |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja pauline@ nowlive hier mag je het op elke bewoner op nowlive alleen op amanda huubke of jaap op jaap licht er maar aan of hij op dat moment in huub zijn kamp zit of niet |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
... hoort zij alleen de tranen ... |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:51 schreef dorenda het volgende:ja pauline@ nowlive hier mag je het op elke bewoner op nowlive alleen op amanda huubke of jaap op jaap licht er maar aan of hij op dat moment in huub zijn kamp zit of niet misschien zie ik het verkeerd...correct me if i'm wrong, maar ik merk toch wel een negatieve fibe op dit forum richting Huub. Van de topics die op de eerste pagina staan zijn er 14 puur gericht op het zwart maken van Huub. Nou maakt het mij niet zoveel uit...maar het geeft wel te denken of je hier 'vrij' bent om te praten over elke bewoner. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ptev,zie jij hier dan dat er mensen verbannen worden ik niet hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee idd maar ptev weet dat wel hoor |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:11 schreef ptev het volgende:[..] misschien zie ik het verkeerd...correct me if i'm wrong, maar ik merk toch wel een negatieve fibe op dit forum richting Huub. Van de topics die op de eerste pagina staan zijn er 14 puur gericht op het zwart maken van Huub. Nou maakt het mij niet zoveel uit...maar het geeft wel te denken of je hier 'vrij' bent om te praten over elke bewoner. Alle berichten die beginnen met 'VV:' zijn automatisch geindexeerde berichten van Villa Vandaag op de Talpa site en is dus door Talpa / Gouden Kooi redactie geschreven. De reacties daarop zijn uiteraard wel van gebruikers van dit forum.
Het staat je vrij om een topic over je eigen favoriet te starten. |
|
|
|