BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap is 'cool en intelligent'!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap is 'cool en intelligent'!

Gisteravond hadden Brian en Amanda een feestje georganiseerd. Veel van de genodigden waren op komen dagen, waaronder ex-gastspeelster Selène en danseres Natalie en hun vriendinnen. Jaap had in één van de dames zijn droomvrouw gevonden. Anne is haar naam en ze is het huisgenootje van Selène. De dame en de heer hebben dezelfde hobby's, Anne is ook niet zo'n kroegtijger en ze verslindt boeken net zo gulzig als Jaap dat doet. Zelfs de woorden 'carrière' en 'baby's' werden in de mond genomen. Anne kon de grote Miljonair in ieder geval wel waarderen ondanks haar mening dat Jaap vaak een masker draagt. "Je bent cool en intelligent", complimenteerde Anne Jaap. Blijkbaar streelde deze opmerking Jaaps ego dermate dat hij niet veel later stond te hossen tussen alle mooie, vrouwelijke feestgangers. Handjes in de lucht, Jaap!

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - zaterdag 17 mei 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Dat geeft Jaap weer een steuntje in de rug en vertrouwen. Ga er voor Japio.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 17 mei 2008 - 14:52   quote  deeplink  
Zo echt wel.
Ook gezien hoe Jaapio Kikkertje zat te dissen in kantoor nou ik moest zo lachen vooral Dante die zei zal ik Barbie even naar doen hahahah met die gaaten en die rode pukkels.
En wat ze allemaal over Barbie zeiden en haar fam. niet normaal nou Barbie was zeker niet naar Jaapio aan het luister de geluid stond op de hoogste bij Kikkertje met Michella in de kapsalon hahhaha bang dat er toch iets zou gebeuren .
Maak je geen zorgen wat er nog niet is komt nog wel.

En Jaapio is the best stem naar voor Jaapio

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap is 'cool en intelligent'!

0.0052888