|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Paranormale zaken
Melig lezen Brian en Amanda hun zoveelste brief. Als een fan over een gave van Amanda begint, houdt Brian het niet meer. "Wie gaat, volgens jouw paranormale gave, de Gouden Kooi winnen?", vraagt de Antilliaan met een schaterlach aan zijn vriendinnetje. Amanda maakt meditatiegeluiden. "Ik zie een A en ik zie een B", imiteert ze vervolgens de Amerikaanse Char. Brian ligt dubbel van het lachen. Een concreet antwoordt laat Amanda echter in het midden. Maar ach... Dat doen de meeste paranormaal begaafden.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
pppphhhh hun zoveelste brief alweer... die zijn echt populair die 2..... alweer de zoveelste.. amanda een gave hahaha "paranormaal".... dat wijf heeft de hersens van n visstick
en een gave???? dat lijkt me sterk.. oh ja... slecht acteren.......
zoals ze al n x geacteerd heeft als kapster |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:09 schreef Dpiet het volgende:pppphhhh hun zoveelste brief alweer... die zijn echt populair die 2..... alweer de zoveelste.. amanda een gave hahaha "paranormaal".... dat wijf heeft de hersens van n visstick en een gave???? dat lijkt me sterk.. oh ja... slecht acteren....... zoals ze al n x geacteerd heeft als kapster Nog steeds niet in je hol |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote: jawel... ik heb een labtop bij me |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
een labtop?? en hij moet in zijn hol??
Grissom, je hebt hier te maken met een proefdier ;-) |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:36 schreef Anne het volgende:een labtop?? en hij moet in zijn hol?? Grissom, je hebt hier te maken met een proefdier ;-) aaahhhh anne komt ook eff helpen |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote: neenee... dat s geen labtop.... dakloze |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik kom niet helpen, ik constateer...het is namelijk laPtop en voor de rest heb ik er niks mee te maken! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:44 schreef Anne het volgende:ik kom niet helpen, ik constateer...het is namelijk laPtop en voor de rest heb ik er niks mee te maken! Jeeeeeee goed gezien anne |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
punt voor anne
is grissom ook weer blij |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
en typen kan hij zelf ook niet foutloos,dombo |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote: ongelooflijk... ik zal dan wel een laag iq hebben..... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik kan toch ook geen minuut de deur uit of het is weer hommeles hier! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: gelukkig,je bent er weer |
|
|
|
|
pien
|
|
|
de A = Amanda en de B = van Brain en de a zit in de naam van jaap. weet wel dat Amanda dyslectisch is en De b wordt een p. zie je wel haar gave aap. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Amanda heeft een grote bek maar kan zeer gevat en treffend en grappig uit de hoek komen (dom is ze zeer zeker niet). Dat andere vrouwen dit ontberen en daarom jalours zijn, is triest. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik snap ook niet dat men Amanda dom noemt. Ok, ze heeft weinig scholing maar ze heeft levenservaring die een 20jarige niet op school kan leren. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
caroline waar heeft amanda ervaring mee?scholing heeft zij niet ge kent,ze denkt dat met geld alles te koop is ,zelfstandig is zij zeer zeker niet,weet niet hoe zij betalingen moet doen het enigste waar ze goed in is ,om mannen te verleiden in clubs,dat was haar voorbeeld ,zij heeft een heel slecht imago,dit is het enigste waar zij goed in is ,voor de rest nada,in de buiten wereld komt zij weer slecht weg,en vervalt weer in haar oude doen en laten,mits zij een goede begeleiding krijgt |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Ach.. waar hebben jullie hier over... een twintig jarige pfieuw... heeft nog een lange weg te gaan en KIJK zij staat wel in de finale!!!! Om haar leven te gaan ontleden vind ik wel zo kort door de bocht. Vroeger wilde ik ook niks op school doen, heb intussen al wel een goede opleiding gevolgd. Dus zegt niks voor Amanda, zij doet lekker haar ding en leert van de dagelijkse situaties die zij mee maakt, zoals een ieder dat doet; ongeacht je leeftijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door joow@headliner -- |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Dat zijn de beste leer_momenten, je dagelijkse dingen! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
amanda is zeer intelligent?zij denkt nl met haar doos!!!!!!!!!!!daarbij heeft zij zich ingelaten in de criminaliteit,dus als dit intelligentie is,voor een meid van 20?is zij al heel ver gezonken |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Als Amanda intelligent is? Ik weet het niet ik heb haar nog nooit gesproken. En intelligentie heeft niks maar dan ook niks te maken met welke opleiding je gevolgd hebt... 1 Uitroepteken is wel voldoende, anders kom je in mijn beleving zo agressief over. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 10:46 schreef frans-06 het volgende:amanda is zeer intelligent?zij denkt nl met haar doos!!!!!!!!!!!daarbij heeft zij zich ingelaten in de criminaliteit,dus als dit intelligentie is,voor een meid van 20?is zij al heel ver gezonken Frans06 en jij kent Amanda persoonlijk dan??? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 10:17 schreef frans-06 het volgende:caroline waar heeft amanda ervaring mee?scholing heeft zij niet ge kent,ze denkt dat met geld alles te koop is ,zelfstandig is zij zeer zeker niet,weet niet hoe zij betalingen moet doen het enigste waar ze goed in is ,om mannen te verleiden in clubs,dat was haar voorbeeld ,zij heeft een heel slecht imago,dit is het enigste waar zij goed in is ,voor de rest nada,in de buiten wereld komt zij weer slecht weg,en vervalt weer in haar oude doen en laten,mits zij een goede begeleiding krijgt frans hoe kun je nou goed zijn in het hebben van een slecht imago, zoals jij schrijft ? Je kunt ergens goed in ZIJN, maar ergens goed in HEBBEN VAN iets, ??????? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: frans komt van Vinkenslag, het criminele wooncentrum voorbij Maastricht, misschien heeft hij Amanda daar leren kennen ? |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg Weet je........................... Wat mij betreft: mij maakt het niet uit wat een ma of een pa doet. Mij gaat het om Amanda, Brian, Jaap en Huub!
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg Er heeft weer is iemand teveel op duister zaken gekeken, pffffff. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
frans, de misdaad-verslaggever !!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
waarom oordelen jullie dan wel over de andere ouders? dus dat begrijp ik niet |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 12:00 schreef frans-06 het volgende:waarom oordelen jullie dan wel over de andere ouders? dus dat begrijp ik niet Oordelen? Ik heb alleen mijn bewondering uitgesproken voor papa Claires toupet! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En dat mama Claire een beetje dom is, tja ... Dat kun je de toeschouwers toch niet kwalijk nemen? |
|
|
|
|
lorena
|
|
|
heeft iemand een filpmje van de post van gistren van amanda en brian |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
pa/ma Recourt zijn wel in DGK geweest dus daar kun je wel iets over zeggen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 14:30 schreef frans-06 het volgende:draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 14:30 schreef frans-06 het volgende:draakje- je bent gewoon jaloers, jij hebt een kale klets,oft de ziekte van hedel meer haar op jou zak? dan op jou schedel Heb geen zak ... Ben een vrouw ... En heb nog een volle bos met haar. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:28 schreef frans-06 het volgende:tino wat is daar mis mee,heb jij ook zo,n mooie villa?mocht jij willen,niet te verstaan dat ik dat gespuis allemaal ken en verder niets over kwijt wil, dat komt van zelf wel na de gouden kooi de bladen zullen er bol van staan,geen wonder dat die ma van amanda niet verschijnd in de kooi, dat zou een grote blamage zijn,dus zegt al genoeg Als het waar zou zijn, dat je het gespuis allemaal kent, zou je niet schromen die eventuele sensationele feiten bekend te maken. Ik heb niet echt een hoge pet op van die zogenaamde discretie.
Over de moeder van Amanda betreft: schrijf niet zoveel over die mevrouw, je weet niets.
Wat betreft de ouders van Claire, die hebben zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, maar hier wordt nergens gerept over een duister verleden of criminele inslag, zoals wel over andere ouders en familie wordt beweerd. Het onzinnige gedrag en uitlatingen van de Recourts, naast de enorme arrogantie wordt bekritiseerd en dat zijn slechts feiten, die iedereen kon waarnemen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
draakje gefeliciteerd er mee, en hoop dat jij er nog lang plezier van mag hebben |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:23 schreef frans-06 het volgende:draakje gefeliciteerd er mee, en hoop dat jij er nog lang plezier van mag hebben Dankjewel frans. Zal wel lukken. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
seya je bent heel slecht geinformeerd,maar jij kijkt niet verder dan jou neus lang is ,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,die beerput gaat zeker open reken maar van yes |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
frans die haat zit bij jou echt diep he ..zit je niet een beetje te diep in het spel waar jij niks kan winnen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:19 schreef seya@headliner het volgende:[..] Als het waar zou zijn, dat je het gespuis allemaal kent, zou je niet schromen die eventuele sensationele feiten bekend te maken. Ik heb niet echt een hoge pet op van die zogenaamde discretie. Over de moeder van Amanda betreft: schrijf niet zoveel over die mevrouw, je weet niets. Wat betreft de ouders van Claire, die hebben zichzelf onsterfelijk belachelijk gemaakt, maar hier wordt nergens gerept over een duister verleden of criminele inslag, zoals wel over andere ouders en familie wordt beweerd. Het onzinnige gedrag en uitlatingen van de Recourts, naast de enorme arrogantie wordt bekritiseerd en dat zijn slechts feiten, die iedereen kon waarnemen. Zo is het maar net Seya.Ze wilden graag in the picture, nou gelukt. Nu moeten ze niet gaan zeuren. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:53 schreef frans-06 het volgende:seya je bent heel slecht geinformeerd,maar jij kijkt niet verder dan jou neus lang is ,al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel,die beerput gaat zeker open reken maar van yes daar ben ik het mee eens, die beerput zal zeker opengaan en dan wordt pas duidelijk hoe laf het spel door huub gespeeld is. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zo is het maar net ..de familie recourt bemoeide zicht met het spel en het programma en dan krijg je zeker shit over je heen ..als je dingen gaat afdwingen bij de regie ,loopt te dreigen en dgk gebruikt om je rommel te promoten ...dan moet je er maar mee dealen dat men een mening over je velt |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de enigste die zeuren over de familie van clair zijn jullie zelf,hou het maar bij de bewoners die beerput gaat toch wel open,dan kunnen jullie noch eens achter je oren krabben en zeggen die frans 06 had toch gelijk |
|
|
|