|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 20:21 schreef frans-06 het volgende:de enigste die zeuren over de familie van clair zijn jullie zelf,hou het maar bij de bewoners die beerput gaat toch wel open,dan kunnen jullie noch eens achter je oren krabben en zeggen die frans 06 had toch gelijk Nog niet naar bed, frans? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 20:21 schreef frans-06 het volgende:de enigste die zeuren over de familie van clair zijn jullie zelf,hou het maar bij de bewoners die beerput gaat toch wel open,dan kunnen jullie noch eens achter je oren krabben en zeggen die frans 06 had toch gelijk Nogmaals wij anticiperen slechts op beelden die we gezien hebben. Wij verzinnen er geen onzinverhalen omheen.
Zoals jij en je consorten schrijven over de bewoners en familie en vrienden. 'Een beerput'?, zit niet echt lekker daar hé, in je bovenkamertje!
Overigens zit ik niet te wachten op die smerigheid, die jullie overal ventileren. Ook niet na De Gouden Kooi. Zal je misschien verbazen, maar het boeit me totaal niet.
Hopelijk grijpt het OM snel in en komen al die mensen zoals jij, snel voor de rechter, wegens smaad en lasterpraat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 21:17 schreef seya@headliner het volgende:[..] Nogmaals wij anticiperen slechts op beelden die we gezien hebben. Wij verzinnen er geen onzinverhalen omheen. Zoals jij en je consorten schrijven over de bewoners en familie en vrienden. 'Een beerput'?, zit niet echt lekker daar hé, in je bovenkamertje! Overigens zit ik niet te wachten op die smerigheid, die jullie overal ventileren. Ook niet na De Gouden Kooi. Zal je misschien verbazen, maar het boeit me totaal niet. Hopelijk grijpt het OM snel in en komen al die mensen zoals jij, snel voor de rechter, wegens smaad en lasterpraat. Seya, je haalt me de woorden ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 21:23 schreef frans-06 het volgende:seya hahaha wat ben jij zielig zeg, pas maar op dat jij niet aangeklaagd word wegens laster en smaad,volgens mij heb jij ook een tik gehad van de malle molen, je zit te lang achter jou pc dat tast jou geheugen aan hahaha ,het boeit jou anders wel anders reageer jij niet En waarom zou ik aangeklaagd worden voor laster en smaad? |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik zie hier op dit moment de mooiste zonsondergang in jaren ... En daar ben ik even stil van. |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 21:54 schreef izzie het volgende:[..] en daar komt vinkenslag kut weer, zijn beerput open, zijn opblaaspop een scheet gelaten en het raam uit. je rolstoel kapotr, kortom Frans? hou je muil! en dat pretendeer geen hub fan te zijn nee dit is zijn kloon aan zijn taal en uitspraken te zien,dat is nog gevaarlijker. lopen er twee rond. even 112 bellen die moet zo snel een dwangbuis in. en achter slot en grendel |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 22:12 schreef stacy1974 het volgende:[..] en dat pretendeer geen hub fan te zijn nee dit is zijn kloon aan zijn taal en uitspraken te zien,dat is nog gevaarlijker. lopen er twee rond. even 112 bellen die moet zo snel een dwangbuis in. en achter slot en grendel dat heb je.als je vanaf dag 1 hier op het forum komt en die kutkwal blijft in je ingewanden roeren. en nu nadert het einde van de kooi, en kan meneer wietplantage zich niet meer vrschuilen achter zijn autokerkhof, eigen bedrijf, net als mevrouw Pauline advocaat, ik was hier lang voor jou Stacy, je moest eens weten wat forummers van het eerste uur als Tino Xanne Ik allemaal geslikt hebben van die kutkwal. en eens komt er een eind an iemands geduld. en aan mijn geduld vandaag, dat krijg je met slecht nieuws word je chacherijnig van |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 22:18 schreef izzie het volgende:[..] dat heb je.als je vanaf dag 1 hier op het forum komt en die kutkwal blijft in je ingewanden roeren. en nu nadert het einde van de kooi, en kan meneer wietplantage zich niet meer vrschuilen achter zijn autokerkhof, eigen bedrijf, net als mevrouw Pauline advocaat, ik was hier lang voor jou Stacy, je moest eens weten wat forummers van het eerste uur als Tino Xanne Ik allemaal geslikt hebben van die kutkwal. en eens komt er een eind an iemands geduld. en aan mijn geduld vandaag, dat krijg je met slecht nieuws word je chacherijnig van Izzie, dit meen je toch niet? |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
izzie zonde van je energie, laat toch gaan |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
willen jullie nog bewijzen van berichten van NL ga dan naar deze link kan je alles terhttp://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=61239uglezen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 22:21 schreef stacy1974 het volgende:willen jullie nog bewijzen van berichten van NL ga dan naar deze link kan je alles terhttp://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=61239uglezen. plak de link zonder bij tekst, hoeven we hem alleen aan te klikken |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
oke dat is jammer ik ben nl wel lid maar van een ander forum op clubs. |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Wie wil er een roseetje |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Neej die spiegelogen en spiegeljagers zitten hier niet.......... nu een roseetje |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Wil je mint-rozen-honing- of earl grey |
|
|
|