|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: ???, ik haal vinkje weg en ik krijg geen mailtjes (mits ik dat wel wil natuurlijk) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:04 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] ???, ik haal vinkje weg en ik krijg geen mailtjes (mits ik dat wel wil natuurlijk) dan heeft Boudewijn misschien al een update gedaan dat het nu via het vinkie gaat idd. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Even tussendoor: ik luister naar radiostation 'Jazzy Funky Kool', blijkt dat de voice-over van de gouden kooi de jingles heeft ingesproken :) goede stem heeft die man... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:02 schreef ptev het volgende:[..] vergeet niet dat het ook een spel ís he...de manier waarop hij het speelt is controversieel te noemen maar aan de andere kant, als het je pakweg 7 ton kan opleveren, dan is bijna alles geoorloofd en dat weten de tegenstanders ook. Ik denk dat zowel Huub als Brian het geluk hebben dat ze samen tot de finale zijn gekomen. Als een van beide tegen bijvoorbeeld een type als Sylvia (wie kent haar nog :)) had moeten spelen hadden ze nimmer nooit gewonnen. Wat dat betreft spelen ze het spel op bijna identieke wijze. offtopic: moet ik telkens dat vinkje uitzetten? of is er ergens de mogelijkheid dit voor altijd uit te zetten? Je zegt het “bijna alles geoorloofd” met de nadruk op bijna. Huub is naar mijn mening te vaak te ver gegaan met zijn uitspraken. Net zoals Brian te vaak te ver is gegaan. Ik denk dat ze het beide van Sylvia hadden gewonnen. Sylvia was passief en dat is iets wat je in de kooi niet kan zijn. Wij kijkers van het eerste uur vergeten zelf vaak genoeg dat het een spel is ( ja, ja ik ook) maar hebben altijd nog het dagelijkse leven om ons met beide benen op de grond te zetten. Ik ben er heilig van overtuigd dat de spelers realiteit en spel niet meer kunnen scheiden. Cruciaal moment is het moment dat het echt tot ze doordringt dat het echt een spel was en niet het echte leven. Huub zou nu in zijn arm knijpen en zeggen “ik ben echt, dit is het echte leven” niets is minder waar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Klopt, wat dat betreft zijn zowel Brian, Huub als Amanda af en toe te ver gegaan...jaap is wat dat betreft de enige die welliswaar de grenzen heeft afgetast, maar hij is er nooit overheen gegaan...maakt dat hem een geschikte winnaar? Ik weet het niet... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Amanda te ver gegaan ? help, hoe dan ? Nee, dat maakt Jaap niet een gescikte winnaar. Is er een geschikte winnaar ? wie zal het zeggen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:02 schreef ptev het volgende:[..] vergeet niet dat het ook een spel ís he...de manier waarop hij het speelt is controversieel te noemen maar aan de andere kant, als het je pakweg 7 ton kan opleveren, dan is bijna alles geoorloofd en dat weten de tegenstanders ook. Ik denk dat zowel Huub als Brian het geluk hebben dat ze samen tot de finale zijn gekomen. Als een van beide tegen bijvoorbeeld een type als Sylvia (wie kent haar nog :)) had moeten spelen hadden ze nimmer nooit gewonnen. Wat dat betreft spelen ze het spel op bijna identieke wijze. offtopic: moet ik telkens dat vinkje uitzetten? of is er ergens de mogelijkheid dit voor altijd uit te zetten? in je email op de onderste link klikken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar zodra je dan weer reageert krijg je toch wéér een email dan moet je weer in je email link aanklikken |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
ik denk voor de deelnemers zelf als ze dit spel willen spelen dan moeten ze de confrontatie met zichzelf aangaan, hoe goed ken jejezlf en kan je daarmee omgaan. de 1 kan dat meer dan de ander getuige de continue conflicten tussen de verschillende deelnemers. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat geldt alleen voor dit topic. Boudewijn is er mee bezig. Tot nu toe is het beste steeds dat vinkje weg te halen. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:22 schreef Mrs.B@headline het volgende:Amanda te ver gegaan ? help, hoe dan ? Nee, dat maakt Jaap niet een gescikte winnaar. Is er een geschikte winnaar ? wie zal het zeggen. bijvoorbeeld bij het incident met lieke, waarbij ze met z'n 5'en (?) lieke aanvallen...getuigt niet echt van het spelen op de manier dat het bedoelt is. Gelukkig weten we volgende week wie de, al dan niet terechte, winnaar is :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wie heeft die link van Frans Halsema? Ik ga geen ruzie maken, ik ga genieten ... |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door mossa -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:26 schreef ptev het volgende:[..] bijvoorbeeld bij het incident met lieke, waarbij ze met z'n 5'en (?) lieke aanvallen...getuigt niet echt van het spelen op de manier dat het bedoelt is. Gelukkig weten we volgende week wie de, al dan niet terechte, winnaar is :) Met zijn allen opgejut door Natasia, maar ik ben het met je eens. Dat was werkelijk vreselijk. Maar zelfs Jaap hield er een boete aan over terwijl men toch wel weet dat Jaap niet agressief is. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:29 schreef draakje het volgende:Wie heeft die link van Frans Halsema? Ik ga geen ruzie maken, ik ga genieten ... Welke link??? Waar? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:26 schreef ptev het volgende:[..] bijvoorbeeld bij het incident met lieke, waarbij ze met z'n 5'en (?) lieke aanvallen...getuigt niet echt van het spelen op de manier dat het bedoelt is. Gelukkig weten we volgende week wie de, al dan niet terechte, winnaar is :) vergeet niet dat huub de agressor is, hij heeft brian met voor mij onduidelijke redenen, maandenlang lopen treiteren en aanvallen dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten dat incident met lieke was wat dat betreft onvermijdelijk. einde verhaal zijn leieke en amanda hartsvriendinnen geworden. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:34 schreef mossa het volgende:[..] vergeet niet dat huub de agressor is, hij heeft brian met voor mij onduidelijke redenen, maandenlang lopen treiteren en aanvallen dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten dat incident met lieke was wat dat betreft onvermijdelijk. einde verhaal zijn leieke en amanda hartsvriendinnen geworden. dit ben ik niet helemaal met je eens...brian en huub zijn elkaar regelmatig in de haren gevlogen ja. Hier hebben ze beiden hun aandeel in gehad. Lieke hield zich, voor zover ik weet, verre van fysiek geweld. Dat ze haar dan toch zo hebben behandeld is dan ook niet goed te praten. Maar zo heeft iedereen, dus ook Jaap ondanks dat ik eerder suggereerde van niet, wel een vlekje. Bij de één is het vlekje alleen wat groter dan bij de ander ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door ptev -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Jongens, kijk hoe Claire afscheid van Brian neemt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub zit zich nu echt op te vreten. |
|
|
|
|
tijgertjee
|
|
|
kan amanda wel koken ? laat zekker alles branden alle maaltijden hahaahaaaaa |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:47 schreef mossa het volgende:[..] Daar ben ik ook benieuwd naar. maar ik denk dat de gene die het minst zichzelf zijn het heel moeilijk gaan krijgen. Ik noem een Huub en Brian. behalve amanda natuurlijk... die is echt zichzelf....
als er een serieuze gesprek s dan kan amanda alleen maar lachen. dat wijf is te dom om een discussie aan te gaan.. Haal die siliconen eruit.. pruik eraf en dan hou hou alleen nog die irritante mannenstem over..
erger nog, ze wil gaan zingen?????????????? DRAMA GEK |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:34 schreef mossa het volgende:[..] vergeet niet dat huub de agressor is, hij heeft brian met voor mij onduidelijke redenen, maandenlang lopen treiteren en aanvallen dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten dat incident met lieke was wat dat betreft onvermijdelijk. einde verhaal zijn leieke en amanda hartsvriendinnen geworden. efff serieus....
krijg jij betaald om onzin te lullen..... dus jij zegt dat brian bang was voor Huub....
het nou al de 20ste x dat zegt dat lieke en amanda vriendinnen waren. In scene met 5 tegen 1 kon je de echt amanda zien...... dus zit t niet op te nemen voor amanda.
als je 1 x iets verkeerd zegt dan is op de teentjes getrapt. ze durf net eens de mening vol te houden tegenover brian.... (maar je heb gelijk... zij s altijd zichzelf) pppphhhhhh |
|
|
|