|
|
Jacqueline_
|
|
|
lieve boudewijn verwijder deze topic zo maar maar ciska kan er niet meer op komen ze heeft haar pc geformateerd kan je haar helpen |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Het Bericht: jacqueline kan jij een email of op de site zeggen dat ik boudewijn niet te pakken krijg ik heb me op nieuw aangemeld maar heb geen emai gekregen mischien kan jij op de site zeggen dat ik er niet meer op kan zonde he kan ik niet meekletsen ik hoop op jou liefs ciska |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik denk toch gewoon opnieuw registreren? Ze heeft dan al de cookies verwijderd ook. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 18:46 schreef Jacqueline het volgende:Het Bericht: jacqueline kan jij een email of op de site zeggen dat ik boudewijn niet te pakken krijg ik heb me op nieuw aangemeld maar heb geen emai gekregen mischien kan jij op de site zeggen dat ik er niet meer op kan zonde he kan ik niet meekletsen ik hoop op jou liefs ciska Ow okee, dan moet ze echt een nieuwe gebruikersnaam nemen of ander emailadres, meestal komt de aktiveringsmail automatisch, alsdat niet gebeurd dan beter alles opnieuw doen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja boudewijn komt zo wel hoop ik |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
is allemaal goedge komen ik heb net een mail gehad van boudewijn ik heb al een ander account jongens en meisjes allemaal bedankt liefs ciska |
|
|
|