|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Hans aan de lijn!
Huub probeert nog een keer Hans te bellen in de Private Room. "Ik wilde je toch nog even bellen na gisteren om mijn excuses aan te bieden", begint de Oldenzaler als hij Hans aan de lijn heeft. "Dat vind ik netjes van je", prijst Hans de Miljonair. "Maar dat ik tegen je begon te tetteren, dat was niet netjes", vindt Huub. "Je hebt een verkeerd moment uitgekozen om af te haken, dat wel", wil Hans nog kwijt. Toch zegt de kickboksleraar de Oldenzaler te vergeven, en Huub loopt opgelucht de Private Room uit.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
jankert die huub grote miskleun is het |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Watje,nou heeft tie in 1x spijt looser |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij is aan alle kanten de schade aan het beperken |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
hehe ik ben er jacq gelukkig kan ik ook weer reageren |
|
|
|
|
Jolida
|
|
|
Dit is dus kenmerkend voor Huub. Eerst de mensen het ergste toewensen en de grond inboren, om vervolgens zijn excuses aan te bieden. Lekker makkelijk zo. Doet hij nou altijd, een pakkend voorbeeld daarvan is toen bij "zijn schoonmoeder". Wat voor waarde moet men zo aan zijn (pseudo) excuses hechten??? Toch trapt menigeen erin, ongelofelijk. Ik had hem gestuurd "where the sun doesn't shine". |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Hij moest van achter wel zijn excuus aanbieden.Hok ,oet toch door verschillende dingen te doen weer alles een beetje goed maken van alles wat hij het laatste jaar heeft uitgevreten.Een nep huwelijk ,schoonmoeder uitsche;den.Dis nu maar even foto van clair op zijn kussen op bed. meenemen naar de chil foto van clair op piano.T-shirt van zijn hol maatje aan trekken ik ben superlief.tegen de meisjes gisteravond zeggen ik ben verliefd ik hou van clair.daarna clair opbe;;en heb ik het goed gedaan?.En nu tot s;ot even slijmen bij hans. Huub zijn tv momenten vlak voor de finale zijn gemaakt. |
|
|
|
|
Jolida
|
|
|
Zie hem overigens "braaf"op de bank zitten, die hypocriet: alleen om zieltjes te winnen. Kijk hoe lief ik ben; ik heb me vannacht toch zo goed gedragen; oh wat mis ik Claire, Claire is goud, de rest is tin::hahahah, dit is toch zo glashelder. Hij heeft haar en haar fans zoooo hard nodig, daarna (for sure) dumpt hij haar glashard. Ik vind het voor haar wel triest, maar achteraf zal zij er blij om zijn als dat idd gebeurt, wanteen leven met Huub zal ondraaglijk zijn. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
zus nu ga je naar boven scrollen dan instellingen kan je je naam veranderen lieverd |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote: Huub kennende zou hij nooit zijn excuus maken,maar hij is veel te bang buiten de kooi door zo iemand gepakt te worden,en natuurlijk moet hij nu een week lang een engeltje spelen,alles om NOLIFE zieltjes te winnen!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:31 schreef Nikos@Headliner het volgende:[..] Huub kennende zou hij nooit zijn excuus maken,maar hij is veel te bang buiten de kooi door zo iemand gepakt te worden,en natuurlijk moet hij nu een week lang een engeltje spelen,alles om NOLIFE zieltjes te winnen!!! Ja dat kan hij goed hoor |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:22 schreef Jolida het volgende:Dit is dus kenmerkend voor Huub. Eerst de mensen het ergste toewensen en de grond inboren, om vervolgens zijn excuses aan te bieden. Lekker makkelijk zo. Doet hij nou altijd, een pakkend voorbeeld daarvan is toen bij "zijn schoonmoeder". Wat voor waarde moet men zo aan zijn (pseudo) excuses hechten??? Toch trapt menigeen erin, ongelofelijk. Ik had hem gestuurd "where the sun doesn't shine". Dat maakt Huubsel zo eerlijk! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja huub is eerlijk wanneer hij het weer doet keer op keer op keer kots |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
ik snap huub wel ik zou als ik in zijn schoenen stond wel met brian willen vechten maar dan in de woonkamer zonder regels dus voor allebei even eerlijk,ik vind t ook erg laf van brian dat hij alleen met huub wil vechten op zijn regels,hij doet alles om huub zo gek te krijgen dat hij in n ruzie ja zegt op die vraag om zogenaamd te sparren,als niet vechtsporter ga je niet met n afgetrainde kickboxer vechten dan ben je inderdaad niet wijs zoals huub dat zegt,maar hij mag wel 2 keer trainen van brian nounou. ik denk als remy bonjasky brian uitdaagt dat ie ook ineens geen zin meer heeft hij wou al niet met yuri meer vechten want de finale kwam eraan de stumper. beste was geweest gister wel vechten huub total loss dus kooi uit, brian gediskwalificeerd en ook eruit,amanda huilend erachteraan ook eruit ,en dan had jaap gister al gewonnen kooi af iedereen blij,en wij weer n andere hobby zoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door pappaloe -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:54 schreef pappaloe het volgende:ik snap huub wel ik zou als ik in zijn schoenen stond wel met brian willen vechten maar dan in de woonkamer zonder regels dus voor allebei even eerlijk,ik vind t ook erg laf van brian dat hij alleen met huub wil vechten op zijn regels,hij doet alles om huub zo gek te krijgen dat hij in n ruzie ja zegt op die vraag om zogenaamd te sparren,als niet vechtsporter ga je niet met n afgetrainde kickboxer vechten dan ben je inderdaad niet wijs zoals huub dat zegt,maar hij mag wel 2 keer trainen van brian nounou. ik denk als remy bonjasky brian uitdaagt dat ie ook ineens geen zin meer heeft hij wou al niet met yuri meer vechten want de finale kwam eraan de stumper. beste was geweest gister wel vechten huub total loss dus kooi uit, brian gediskwalificeerd en ook eruit,amanda huilend erachteraan ook eruit ,en dan had jaap gister al gewonnen kooi af iedereen blij,en wij weer n andere hobby zoeken. Dag vogels, dag bloemen ... |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
ja moet je doen dan maak ik er een hoe je haat kweekt en mensen voor alles uit maakt wat mooi is en de volgende dag sorry zegen ik begrijp brian zo goed meer als een jaar lang op je gezicht detikt worden tegen je pimel getikt worden uit dachen ze moeder voor ik weet niet wat uit maaken diep bewondering voor brian ik ben een vrauw van 58 jaar maar geloof mij dan maar geen geld maar ik had hem verzoopen in het zwembad wat een min manetje ik walg van hem maar zo als hij zecht het is spel nu aan me hoela daaaaaaaaag huubje |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:54 schreef pappaloe het volgende:ik snap huub wel ik zou als ik in zijn schoenen stond wel met brian willen vechten maar dan in de woonkamer zonder regels dus voor allebei even eerlijk,ik vind t ook erg laf van brian dat hij alleen met huub wil vechten op zijn regels,hij doet alles om huub zo gek te krijgen dat hij in n ruzie ja zegt op die vraag om zogenaamd te sparren,als niet vechtsporter ga je niet met n afgetrainde kickboxer vechten dan ben je inderdaad niet wijs zoals huub dat zegt,maar hij mag wel 2 keer trainen van brian nounou. ik denk als remy bonjasky brian uitdaagt dat ie ook ineens geen zin meer heeft hij wou al niet met yuri meer vechten want de finale kwam eraan de stumper. beste was geweest gister wel vechten huub total loss dus kooi uit, brian gediskwalificeerd en ook eruit,amanda huilend erachteraan ook eruit ,en dan had jaap gister al gewonnen kooi af iedereen blij,en wij weer n andere hobby zoeken. de bla bla bla en ja hoor
en wij hoeven geen andere hobby,s te zoeken we hebben er genoeg als je dit een hobby vind haahaa
maar goed huub wilde toch zo graag en nu de jankerd spelen |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
oke jacque heb ik gedaan kijken wat hij doet mijn kleinzoon kwam binnen met zijn meisje even mijn haar geverfd dus ik andwoord nu pas mop nebankt |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
draakje je ruikt als een roosje roepies niet je moet haar of hem niet bedanken |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
grissom hoe kom je aan die leuke smilys ik wil ook patsen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
Elske
|
|
|
het mooiste van het gesprek is het einde, als Huub Hans aanbied om koffie voor hem te zetten de volgende keer : Ja, dat kan je goed, dat is je vrouwelijke trek "aldus Hans...........hahaha |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
deze is voor hubertus |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 19:54 schreef pappaloe het volgende:ik snap huub wel ik zou als ik in zijn schoenen stond wel met brian willen vechten maar dan in de woonkamer zonder regels dus voor allebei even eerlijk,ik vind t ook erg laf van brian dat hij alleen met huub wil vechten op zijn regels,hij doet alles om huub zo gek te krijgen dat hij in n ruzie ja zegt op die vraag om zogenaamd te sparren,als niet vechtsporter ga je niet met n afgetrainde kickboxer vechten dan ben je inderdaad niet wijs zoals huub dat zegt,maar hij mag wel 2 keer trainen van brian nounou. ik denk als remy bonjasky brian uitdaagt dat ie ook ineens geen zin meer heeft hij wou al niet met yuri meer vechten want de finale kwam eraan de stumper. beste was geweest gister wel vechten huub total loss dus kooi uit, brian gediskwalificeerd en ook eruit,amanda huilend erachteraan ook eruit ,en dan had jaap gister al gewonnen kooi af iedereen blij,en wij weer n andere hobby zoeken. Jij snapt huub wel, natuurlijk ook gehersenspoeld door NL, dus terug in je hok !!! |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
pats pats |
|
|
|