|
|
SHA@VCH
|
|
|
Elke keer zijn bij andere forums geschreven dat Brian wordt voorgetrekt bij tien en Huub niet. Mensen ga maar kijken op pagina van tien wiens hoofd zie je bij het vragen van sms in het telefoontje bij mij zie ik elke keer die kabouter kop.
Elke keer als ik de pagina van tien opent wie zie ik weer, kabouter kop!
Waar is Brian,Amanda of Jaap?????????? Ze hadden bij die telefoon niet die kaboutershoofd moeten gebruiken!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door SHA@VCH -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Gatver wat een kop zeg |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
aaahhhhhh geen brian en geen amanda.... zie je nou wel... ze trekken huub voor,,,,
wie beld de politie...
jij grossem |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Heeft het plaatsen van een foto dan invloed op de stem die mensen uitbrengen? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Bij de rukkers wel. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahaha stelletje vunsbakken |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote: moet jij iedereen tegenspreken die niet voor amanda/brian s |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: psssttt niemand gaat je nog lezen! dit was voor mij ook het laatste bericht van jou waar ik nog opreageer. Je verdoet je tijd. Kom liever gezellig de kroeg in, alwaar de gezelligste mensen komen om lol te maken! |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote: Ik zie geen verband tussen rukkers en gouden kooi kijkers, daar zijn toch andere series voor ;) maar serieus..@TS: waarom zou dit voortrekken zijn? |
|
|
|
|
Dpiet
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:04 schreef seya@headliner het volgende:[..] psssttt niemand gaat je nog lezen! dit was voor mij ook het laatste bericht van jou waar ik nog opreageer. Je verdoet je tijd. Kom liever gezellig de kroeg in, alwaar de gezelligste mensen komen om lol te maken! lekker belangrijk joh... loser |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Het kan wel invloed hebben. Dat wat je vaak ziet blijft hangen. Maar het is niet altijd de foto van Huub, ik heb de anderen ook wel eens gezien. Ik denk niet dat het iets met voortrekken te maken heeft. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Ik denk dat het inderdaad van invloed kan zijn, maar dat geldt meestal voor impulsacties...aangezien we nu al, wat is het, anderhalf jaar naar die mensen kijken lijkt het me niet echt van invloed... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nou ?? Op gegeven moment weet men het niet meer dus een remider is niet verkeerd. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
links bovenaan de site v.d.Gouden Kooi staan de 4 foto's van de bewoners.ga met je muis op de foto van je fan staan en zie daar....en het kaboutertje zit weer onder zijn steen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Elske -- |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
klopt...maar de (uiterlijke) verschillen tussen huub en amanda of jaap en brian lijken mij vrij duidelijk :D |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|