|
|
Anne
|
|
|
En daarbij Caroline....zet je zo een beeld van mij neer, dat jij niet eens kan neerzetten, je kent me niet...ik ga toch ook niet over jou zoiets zeggen als dat is een eenzame vrouw die avond aan avond achter haar pc kruipt? Dat weet ik niet, daar kan ik niet over oordelen...en btw ik oordeel nooit...maar laat een ander wel in hun waarde zeg |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:34 schreef Anne het volgende:Dat kan best dat ik niet zo op jou overkom...denk je dat ik hier mijn zieleroerselen ga zitten tikken?? no way...ik zit hier om een beetje lol te hebben...maar ja die wordt je op deze manier wel ontnomen door mensen die denken je te moeten veroordelen op iets dat ze niet weten Ja dat is de pech van internet. Sorry ik oordeel op wat ik lees. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dan kan ik hier over een heeeeeleboel mensen gaan oordelen...en dat doe ik dus niet..ik ken die mensen niet eens... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik zit achter de pc omdat mijn voet in het gips zit, algemeen bekend. Verder let je weinig op me want ik haak dikwijls af door hier te zeggen, sorry ben zo weg, ik krijg bezoek. Het lijkt wel of jij denkt mij te kennen. Verder was het geen aanval mijn mening werd gevraagd. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nee ik denk je niet te kennen, ik ken je niet...dat zeg ik net heel duidelijk...kennen zou ik je pas als ik je irl zou ontmoeten en een paar jaar met je om zou gaan...
en nee ik weet dat het geen aanval was, maar je insinueerde iets en daar werd ik niet blij van... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:37 schreef Anne het volgende:Dan kan ik hier over een heeeeeleboel mensen gaan oordelen...en dat doe ik dus niet..ik ken die mensen niet eens... Zou het mogelijk kunnen zijn dat ik anders oordeel dan jij??? Wij mensen zijn nu eenmaal verschillend. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik oordeel niet...ik ken de mensen hier niet...
en laten we nou maar ophouden... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:39 schreef Anne het volgende:Nee ik denk je niet te kennen, ik ken je niet...dat zeg ik net heel duidelijk...kennen zou ik je pas als ik je irl zou ontmoeten en een paar jaar met je om zou gaan... en nee ik weet dat het geen aanval was, maar je insinueerde iets en daar werd ik niet blij van... Sorry, niet mijn probleem. Jij ziet dingen in mijn woorden dus moet je het probleem met die woorden bij jezelf zoeken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Je zegt net duidelijk dat ik op je overkom als iemand die een man zoekt...
maar toe maar.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
doen nog meer mensen mee met het verzinnen van namen??? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:41 schreef Anne het volgende:ik oordeel niet...ik ken de mensen hier niet... en laten we nou maar ophouden... Ik oordeel altijd en overal. Als ik in de supermarkt ben oordeel ik een pak melk op de datum terwijl ik de koe niet ken. Wat is daar mis mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik doe dadelijk iets heel anders Boudewijn...afnokken en naar bed :-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Lol, dat was serieus. ok ik denk even mee. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: geloofm iedereen die hier komt, iemand van Nl wierp een blik naar binnen gelijk de hele kroeg leeg. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Je namen terug gelezen maar die zijn toch ok? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ga naar mijn bed...weltrusten iedereen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wel trsuten anne bedankt voor de dimpel |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:43 schreef Caroline het volgende:[..] Ik oordeel altijd en overal. Als ik in de supermarkt ben oordeel ik een pak melk op de datum terwijl ik de koe niet ken. Wat is daar mis mee? ik begrijp wat je schrijft, wat ik niet begrijp wat Anne hiermee van doen heeft? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat valt hierboven te lezen. Ik ben er verder klaar mee met heel deze discussie. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 01:04 schreef Caroline het volgende:Dat valt hierboven te lezen. Ik ben er verder klaar mee met heel deze discussie. ok is jouw keuze ik begrijp alleen niet dat je haar erin betrekt mijn vraag was een vraag aan jou. en niet aan Anne |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nogmaals dat staat hierboven te lezen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik had Anne ook de vraag kunnen stellen maar vroeg hem aan jou. ik heb er moeite mee dat jij dan de conclusie trekt dat het om 1 vande forumleden gaat, dan had je net zo goed Ilse kunnen zeggen daar heb ik ook mee zitten dollen, en draakje en tino. entrapper. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Jij vroeg mij vragen die ik heb beantwoord, hetgeen wat ik tegen anne zei is terug te lezen in dit topic, dus steek je energie daarin en probeer er achter te komen als je dat zo graag wilt. Ik heb weinig zin hier een halve topic in kopie neer te zetten. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En als je dat soort vragen net zo goed aan Anne kan stellen, stel ik voor, doe dat voortaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
dat is mijn vraag ook niet maar ik vind het vreemd hoe jij reageerd op een vrouwtje dat hier thee aan het zetten was en dimpel inschenken, waar jij zo fel opreageerd van het eene moment op het andere en verder zal jij mij niet meer horen hoor. zeker niet met een vraag. we blijven gewoon on topic, en verder basta |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 01:16 schreef Joseba@headliner het volgende:dat is mijn vraag ook niet maar ik vind het vreemd hoe jij reageerd op een vrouwtje dat hier thee aan het zetten was en dimpel inschenken, waar jij zo fel opreageerd van het eene moment op het andere en verder zal jij mij niet meer horen hoor. zeker niet met een vraag. we blijven gewoon on topic, en verder basta VrouwTJE tsssssssssss. Ik gaf al posten geleden aan dat ik er klaar mee was, jij bleef doorgaan. Is het dan nu echt klaar? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 01:18 schreef Caroline het volgende:[..] VrouwTJE tsssssssssss. Ik gaf al posten geleden aan dat ik er klaar mee was, jij bleef doorgaan. Is het dan nu echt klaar? Als het jouw gelukkig maakt om het laatste woord te hebben mag jij die neertypen. make my day. ik maak graag vrouwtjes gelukkig off en online karma of niet/ |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou bij deze heb je veel vrouwtjes gelukkig gemaakt, hoop ik. Ik schaar me niet onder vrouwtje. Ik ben een vrouw. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat wil je drinken Dragon? Neem maar even de taak van onze kroegbaas over |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Gezellige kroeg, nu al dicht? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik trek even aan de bel, laatste ronde. Ik ben nog nooit zo goedkoop uitgeweest. Niemand in de kroeg zelfs de kroegbaas is al uren weg.
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
kBen blij dat de vrouwtjes vroeg uit de kAroeg waren anders had mijn mailbox helemaal nokkie vol gezeten,
Caroline de volgende keer als je als laatste weggaat; een kleine moiete om de boel netjes achter je te laten, toch. Effe de peuken van de grond en asbakken achter zetten doekje over de bar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door joow@headliner -- |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
heb effe veetje weggehaald |
|
|
|