|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:27 schreef seya@headliner het volgende:[..] Nou?...niemand heeft die meegenomen. Ik heb cola, 7up, chocolademelk, tapa's, borrelnootjes, bitterballen en zelf heb ik het vat aangeslagen en de kraan is open, dus een beirtje zit er ook wel in...Zelf zet ik net een salade neer met toastjes... dat je mijn mop niet waardeerd ok, maar ook nog zeiken over de chardonay? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dank je JB.....seya, hij had schijnbaar een fles ;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: nah ja??? dit stond er toch niet? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:28 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] dat je mijn mop niet waardeerd ok, maar ook nog zeiken over de chardonay? nog ff en je moet deze klant buiten zetten seya...teveel alcohol;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Iemand nog een leuk muziekje voorhanden? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het verhaal. Ik denk dat het niet waar is. Weet jij het antwoord, Seya? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zolang het maar geen hazes is! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: na duh maar wie mijn olijven niet waardeert krijg een wc eend, |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: wat dacht je van Ub40 |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
doe dan maar kroegmuziek..UB40 is niks:P |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
een rat in de keuken en het is B niet, dr is een rat in de keuken en het is B niet. of red red wine |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: oh gaan we op die toer? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:27 schreef seya@headliner het volgende:[..] Nou?...niemand heeft die meegenomen. Ik heb cola, 7up, chocolademelk, tapa's, borrelnootjes, bitterballen en zelf heb ik het vat aangeslagen en de kraan is open, dus een beirtje zit er ook wel in...Zelf zet ik net een salade neer met toastjes... Wat voor salade? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
lekker aan de gang blijven hier tegen mij, wees blij dat er een vent in de kroeg is, maar nee hoor ouwehoeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahaha dat soort muziek hoort niet in de kroeg...doe maar wat moderners;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: als je frans bauer opzet ga ik naar huis |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ieuwwwwwwww frans bauer...ik hou niet van nederlandstalig of het moet van dik hout, blof, of iets dergelijks zijn |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
iemand betere suggesties?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:35 schreef Anne het volgende:ieuwwwwwwww frans bauer...ik hou niet van nederlandstalig of het moet van dik hout, blof, of iets dergelijks zijn Mooiste Nederlandstalige lied aller tijden: "Zij" van Frans Halsema ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Vegetarisch? Vind je dat lekker? mengsel aardappel en groentenmoes en kaas, gegarneerd met alle verse groenten en fruit van dit moment en verse scharrelkipeitjes... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
denk dat ze allemaal de kroeg uit zijn gelopen JB.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ga wel ff bij de buren kijken wat daar op staat |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Ik hoorde gister een prachtig nummer...."tegen alle verwachtingen in" van Karin Bloemen.....pfffff zoooooo mooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ow als we wensjes mogen doen: Frank Boeien ook altijd lekker... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jaaaaa die is ook goed... :-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:37 schreef seya@headliner het volgende:[..] Vegetarisch? Vind je dat lekker? mengsel aardappel en groentenmoes en kaas, gegarneerd met alle verse groenten en fruit van dit moment en verse scharrelkipeitjes... Okee, maar dan wil ik er wel een stukkie geitenkaas in. Ik ben nog niet 100% veggie ... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:37 schreef seya@headliner het volgende:[..] Vegetarisch? Vind je dat lekker? mengsel aardappel en groentenmoes en kaas, gegarneerd met alle verse groenten en fruit van dit moment en verse scharrelkipeitjes... Je mag er op dit moment ook wel een koe doordouwen ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:42 schreef draakje het volgende:[..] Okee, maar dan wil ik er wel een stukkie geitenkaas in. Ik ben nog niet 100% veggie ... hahahaha...lijkt logisch he? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: origineel van Elvis Costello.......is nog mooier... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Dank je wel! is echt mooi, maar ja ik hou erg van Country.... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ow wat heerlijk, zo te luisteren... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: lieffie orgineel is niet van costello. die ouwe met bril is de orginele versie uit cinquenti tanto George whats his name |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zijn zoon is zooo lekker:P (en heeft ook mooie muziek) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:48 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] lieffie orgineel is niet van costello. die ouwe met bril is de orginele versie uit cinquenti tanto George whats his name oh ok...maar blijft het van Costello mooier vinden:P |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Staat dat liedje van Frans op internet? Ik heb hem op elpee, maar dan moet ik de hele boel weer aansluiten ... Wie doet me die lol? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Loungemuziek! Dat moet je in de kroeg doen! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wel het liedje "voor haar" draakje...niet "zij" |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
er is wel een heel mooi countryliedje...maar dat staat ergens op mijn pc...en dan moet ik heeeeel hard zoeken... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, Anne! Zo heet het! Ik ga er gewoon van kwijlen! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:53 schreef Anne het volgende:er is wel een heel mooi countryliedje...maar dat staat ergens op mijn pc...en dan moet ik heeeeel hard zoeken... zoek jij eens ff dan? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Deze is ook mooi Joseba! Met Julio heb ik het niet zo, alleen als het heet is en ik met een glas op een terras zit met vrienden, wil het me wel lukken... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|