|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: wie zijn zoon? Costello? of bedoel jij enrique?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
trouwens, dat nummer van "my strongest weakness" wordt het mooist gezongen door Wynonna Judd |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:54 schreef seya@headliner het volgende:[..] Deze is ook mooi Joseba! Met Julio heb ik het niet zo, alleen als het heet is en ik met een glas op een terras zit met vrienden, wil het me wel lukken... Jij drinkt toch niet? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee, een glas wil niet zeggen dat er iets van alcohol in zit hahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
owww gezellig al die muziek, zo leer je iemand ook kennen! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 20:54 schreef seya@headliner het volgende:[..] Deze is ook mooi Joseba! Met Julio heb ik het niet zo, alleen als het heet is en ik met een glas op een terras zit met vrienden, wil het me wel lukken... Ja jammer dat je de tekst niet verstaat, dat hebben jullie voor met nederlandse tekst en ik met spaans en of baskisch |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bij mij is het maar net hoe ik mij voel...ik hou van zoveel soorten muziek |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:03 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] Ja jammer dat je de tekst niet verstaat, dat hebben jullie voor met nederlandse tekst en ik met spaans en of baskisch kun je opzoeken...de titel betekent "de snelweg" :P al zijn er van Julio maar 3 (zo te zien)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Waarom heb ik een gele kaart ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha uhmm die kroeg is niet echt iets voor mij;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik houd van muziek die mijn ziel raakt ... |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
iemand enig idee welke film ze in de kooi aan hetkijken zijn? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ik ben net als jij! en wat mooi is...blijft hangen :-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou zou ik je vertellen,het publiek is vrij oud,en de muziek niks voor mij;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Die kaart is alweer verdwenen, de kroegbaas was zelf ook niet clean...:) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ik ook...maar dan moet ik niet in een melige bui zijn...snap je wat ik bedoel?? Het ligt ook aan mijn stemming |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: hoe bedoel je oud? en wat betreft de muziek, daar kun je verandering in brengen hoor. We kunnen ook beppen??? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja misschien wat voor jullie,maar voor mij is het niks;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Bedankt muts! en de muziek mocht je ook zelf aanleveren |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Pas op, Seya is streng |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ijk Neil diamond wor ik wel warm van, zoals I am i said |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Waar bedoelt Michael Bolton? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ahahahaha zo bedoel ik het niet,probeerde het nog wel netjes te zeggen;-( |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik begrijp je wel. Mijne is vast ook niks voor jou. Maar de tekst is prachtig, heerlijk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: je mag het hier bijna overal over hebben |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: zijn intenties geen idee, voor mij klinkt het alsof hij je hart wil raken |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:10 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] zijn intenties geen idee, voor mij klinkt het alsof hij je hart wil raken de muziek is errug lekker |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Zoow ik zit / lig lekker met mijn laptopje hier op bed en een heerlijke koud roseetje erbij
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik boedoel ik zou er wel een gezellige boel van maken zo is het niet,maar ja moeilijk uit te leggen eigenlijk..ben meer van een rockcafe,of beetje trance hier en daar snap je?/;-)dingen zoals groound zero misteryland dance valley ,ja die kant op... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Muziek die me in mijn hart raakt...dat gaat verder dan dit idd...Maar ik ben zo een muziekfreak, dat ik dus heel veel mooi vind, mits eraan gewerkt is en geen commercieel deuntje is. Ik kan eigenlijk niet zeggen, dat ik iets niet echt mooi vind, behalve misschien carnavalsmuziek. Ik heb dus een heerlijk leven, want er is altijd iets om van te genieten :) |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
ik schenk ook net een roseetje in, proost!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door mossa -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik hou ook wel van echte muziek zo ga ik 1juni naar pinkpop;-) maar ja seya dat snap ik;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Sommige muziek doet je ook denken aan dingen of mensen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 21:13 schreef ilse het volgende:ik boedoel ik zou er wel een gezellige boel van maken zo is het niet,maar ja moeilijk uit te leggen eigenlijk..ben meer van een rockcafe,of beetje trance hier en daar snap je?/;-)dingen zoals groound zero misteryland dance valley ,ja die kant op... Owww, maar dat is toch niet erwgggg? De laatste DVD die ik kocht was van Tiësto, die hebben we vaak aan staan... |
|
|
|