|
|
joow@headliner
|
|
|
quote: Jre kunt mij nu wegdragen hahahahaha lig helemaal in een deuk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: is geen lach filmpje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, maar heb er wel haar van op mijn tanden gekregen ... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: dat zei ik...daar ben ik niet goed in...kan er om lachen, maar zoeken ho maar |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:02 schreef seya@headliner het volgende:[..] Maar jong van geest, dat is belangrijk! de vrienden van mijn puberkinderen komen hier graag, omdat ik nog lang niet duf ben! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik vraag me nog steeds af wat draakje daar mee bedoelde met dat ze uitgebreid had kunnen lezen dat ik 40 was? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:05 schreef Anne het volgende:ik vraag me nog steeds af wat draakje daar mee bedoelde met dat ze uitgebreid had kunnen lezen dat ik 40 was? chica, |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:05 schreef Anne het volgende:ik vraag me nog steeds af wat draakje daar mee bedoelde met dat ze uitgebreid had kunnen lezen dat ik 40 was? je bent sowiezo 1 van de jongste hier! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
valt best mee toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Wat valt mee? kSnapper niX meer van |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
kGa effe ervantussen, effe kijken of leden zich op mijn fora netjes houden en effe op hyves, loeters |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nou nhee, uitzonderingen bevestigen de regel, en jij bent gewoon, mi chica |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ghe...
het valt niet mee nee... |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
ik kom ook even een blik in het café werpen...*gooit* :) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
*vangt*
had je niet verwacht he! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Caroline gaat onderuit, kreeg een blik tegen haar hoofd |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dan moet ik mijn oh zo mooie liedje, maar wel een beetje droevig afzetten.hmm zal ik dat doen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Gele kaart (ze kijken tv) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: geeft niet geef maar rood jullie moeten dit zien kijk kikker zijn kop |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
wat is hier gebeurd, kreeg een blik op mijn smoel zeker minuut of wat out geweest |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:34 schreef Anne het volgende:dan moet ik mijn oh zo mooie liedje, maar wel een beetje droevig afzetten.hmm zal ik dat doen? welk liedje? ik was bewusteloos. word ik nu nog genegeerd ook? moet niet gekker worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Graag gedaan. En ergens op internet ik geloof de 10 site staat stream 4 op de halve finale. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Omzeil ik het nu genoeg om geen gele kaart te krijgen? Ben trouwens nog nooit een kroeg uit gezet. Een ervaring op zich. mmmmmmm ff nadenken wat is wijsheid |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:37 schreef Joseba@headliner het volgende:wat is hier gebeurd, kreeg een blik op mijn smoel zeker minuut of wat out geweest Hoe kan dat nou? ik ving hem! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:39 schreef Caroline het volgende:Omzeil ik het nu genoeg om geen gele kaart te krijgen? Ben trouwens nog nooit een kroeg uit gezet. Een ervaring op zich. mmmmmmm ff nadenken wat is wijsheid hahahaha deze kroeg kun je met gemak weer in al word je er 100 keer uitgezet ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: heb jij heel plateau naar binnen gepleurd? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: I'd want you to want me van Lobo |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: hij moest een pallet blikjes kwijt ;-) het is gewoon de leverancier van de drank!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik ook joseba. Maar gelukkig in dat blik van mij zaten knakworstjes. Overhandig ze aan Seya. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:41 schreef Anne het volgende:[..] hij moest een pallet blikjes kwijt ;-) het is gewoon de leverancier van de drank! had tie moeten waarschuwen had ik mijn mond open gehouden, had ik wel kachel weest maar niet out. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Sommige mensen hebben jeuk ... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: heel mooi nummer. en die andere van Lobo ook |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:40 schreef Anne het volgende:[..] hahahaha deze kroeg kun je met gemak weer in al word je er 100 keer uitgezet ;-) Dus die leuke vent van de beveiliging herkent mij niet??? Damn heb ik weer. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
sorry voor de chaos die ik heb veroorzaakt, zal voortaan een kussentje om m'n blik binden... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: had hij harder met die blikken moeten gooien wastie gelijk van zijn jeuk af geweest |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:43 schreef Caroline het volgende:[..] Dus die leuke vent van de beveiliging herkent mij niet??? Damn heb ik weer. die leuke man van de beveiliging heeft last van zijn korte termijn geheugen...je kunt elke keer weer binnenlopen, als je het stempeltje op je hand maar wegveegt ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:43 schreef ptev het volgende:sorry voor de chaos die ik heb veroorzaakt, zal voortaan een kussentje om m'n blik binden... ik mot jou niet in de auto, want stel dat je gaat scheuren, of de bocht afsnijden, kolere wat richt jij aan met je blikkie |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:43 schreef ptev het volgende:sorry voor de chaos die ik heb veroorzaakt, zal voortaan een kussentje om m'n blik binden... Blik????? Blikken en sommige waren raak. Maar ik vergeef het je, het zijn lekkere knakworstjes. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:43 schreef ptev het volgende:sorry voor de chaos die ik heb veroorzaakt, zal voortaan een kussentje om m'n blik binden... het is een zooitje nu in de kroeg....;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Joseba, geef nog ff die link naar Frans Halsema ... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:43 schreef Caroline het volgende:[..] Dus die leuke vent van de beveiliging herkent mij niet??? Damn heb ik weer. Hey ; > ))) deze leuke vent van de beveilginh herklent jou wel, carolientje, carolientje, carolientje wil een man. die zoeken we ff op you tube |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:44 schreef Anne het volgende:[..] die leuke man van de beveiliging heeft last van zijn korte termijn geheugen...je kunt elke keer weer binnenlopen, als je het stempeltje op je hand maar wegveegt ;-) Dus ik mag genoeg rode kaarten halen??? Laten we het eens hebben over de gouden kooi. Ik vind het saai. Men kijkt tv. Verder vind ik dat Japio moet winnen. Mag ik nu nog een keer langs de beveiliging. PLS |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:47 schreef Caroline het volgende:[..] Dus ik mag genoeg rode kaarten halen??? Laten we het eens hebben over de gouden kooi. Ik vind het saai. Men kijkt tv. Verder vind ik dat Japio moet winnen. Mag ik nu nog een keer langs de beveiliging. PLS Tuurlijk we zetten je nu gewoon buiten omdat je het over de gouden kooi had en dan kom je zo weer binnen! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:46 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] Hey ; > ))) deze leuke vent van de beveilginh herklent jou wel, carolientje, carolientje, carolientje wil een man. die zoeken we ff op you tube Pffffffffff trauma voor mij. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|