|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Niet doen dus Joseba...anders komt er een jeugdtrauma op bij Caroline! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:47 schreef Anne het volgende:[..] Tuurlijk we zetten je nu gewoon buiten omdat je het over de gouden kooi had en dan kom je zo weer binnen! Nu moet hij me toch herkennen, Anne? |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:44 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] ik mot jou niet in de auto, want stel dat je gaat scheuren, of de bocht afsnijden, kolere wat richt jij aan met je blikkie tot voor kort een klassieke mini, met recht een echt blikkie :D |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja echt, mijn zus vond het leuk overal waar ik kwam dat nummer aan te vragen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Vandaar dat het zoveel mensen raakte. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Hij begint wel een beetje te lachen als jij langsloopt ja ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:50 schreef Caroline het volgende:[..] Ja echt, mijn zus vond het leuk overal waar ik kwam dat nummer aan te vragen. Fijn zo'n zus...was er niet een nummer voor haar net zo erg? |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote: hij is regelmatig goed geweest voor 10 punten... |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja maar, is de kroegbaas bezopen??? Ze moet me er uit gooien als ik over Jaap, Amanda en Brian begin. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
de kroegbaas ging ff naar haar kinderen, dus er is ff geen toezicht ;-) kun jij zo vaak langs de beveiliging lopen als je wilt ! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ze heet Angele, als jij een nummer vindt hou ik me aanbevolen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: verbastering: Angie van de rolling stones
offe alles wat met angel te maken heeft ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:53 schreef Anne het volgende:de kroegbaas ging ff naar haar kinderen, dus er is ff geen toezicht ;-) kun jij zo vaak langs de beveiliging lopen als je wilt ! Gaf hem net mijn telefoonnummer, op een papiertje welliswaar. Ik ken zijn geheugen inmiddels. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: deze is erg brrrrrr |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:55 schreef Caroline het volgende:[..] Gaf hem net mijn telefoonnummer, op een papiertje welliswaar. Ik ken zijn geheugen inmiddels. vraag dan nu ff waar hij het papiertje gelaten heeft! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:54 schreef Anne het volgende:[..] verbastering: Angie van de rolling stones offe alles wat met angel te maken heeft ;-) Ja maar dat zijn allemaal lieve nummers. Geloof me dat ik haar heb willen terug pakken. Lol |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahaha kan me voorstellen Caroline...maar dat gaat inderdaad niet lukken met een naam als Angele.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik heb het zelf in zijn broekzak gedaan. Ooit moet die broek in de was, toch? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: krijg er een loopneus van, ik val nog ff' bijna uit mijn stoel' |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:56 schreef Caroline het volgende:[..] Ik heb het zelf in zijn broekzak gedaan. Ooit moet die broek in de was, toch? wast hij hem zo mee...je kunt beter zijn mobiel vragen en het nummer er vast inzetten.. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik blijf nog ff bij de wolf ;p |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: van dat blikje nog steeds? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En Carolientje is nog steeds op zoek naar een man. Gelukkig heet ik Caroline |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Joseba, ben ik nou een dweil? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Dat zei je dan ook steeds zeker? "Dit gaat niet over mij, ik heet Caroline!" |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 22:57 schreef Anne het volgende:[..] wast hij hem zo mee...je kunt beter zijn mobiel vragen en het nummer er vast inzetten.. Hij is afgelost door een andere beveiligingbeambte, Natasia!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en haar geheugen is vast enorm goed! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: om de donder niet. wat doet jouw dit vragen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja maar, die is lief. Geen diss zoals zij naar mij doet. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: deze is uit Derrick! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: nou ik vind het een doorbitch |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik weet dat ik een rode kaart heb maar ik blijf emails krijgen terwijl ik de onderste link in mijn email aangeklikt heb dus hoe meld je je af voor een topic nu ik probeer nu het vinkie |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
ik hou het voor gezien voor vandaag...slaap lekker! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Oh ja ? Dan zit hij zeker in jullie kroeg ! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:07 schreef moha het volgende:ik weet dat ik een rode kaart heb maar ik blijf emails krijgen terwijl ik de onderste link in mijn email aangeklikt heb dus hoe meld je je af voor een topic nu ik probeer nu het vinkie Ja het is zo dat je op ieder topic waar je schrijft moet afmelden voor email. Het beste momenteel is je aanwennen dat vinkje weg te halen. Zoals Boudewijn al aangaf, hij ie ermee bezig. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Je vindt ons aardig. Dank je praatpaal. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: slaap lekker, niet meer werpen he? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:09 schreef Caroline het volgende:[..] Ja het is zo dat je op ieder topic waar je schrijft moet afmelden voor email. Het beste momenteel is je aanwennen dat vinkje weg te halen. Zoals Boudewijn al aangaf, hij ie ermee bezig. nou ik heb beide gedaan en het lukt niet ik blij mail ontvangen van de week lukte het nog wel via de email link |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
draakje