|
|
Caroline
|
|
|
quote: truste, en de volgende keer niet zomaar blikken gooien, he? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: deze staat regelmatig bij ons aan...mijn dochters zijn er gek op! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote: ik zal me de volgende keer inhouden ;) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: jij hebt kids? welke leeftijd? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Zet het voortaan maar gewoon voor de deur ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: steeds meer mensen gaan ons aardig vinden van de overkant. Valt het jou ook op? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:12 schreef Caroline het volgende:[..] steeds meer mensen gaan ons aardig vinden van de overkant. Valt het jou ook op? ze komen er steeds meer achter dat het niet helemaal goed is daar ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Gelukkig net op tijd. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
4 kids? 2 meiden, 2 jongens? Want zo las ik het niet... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik moet even gaan, hoop zo terug te zijn kan ff duren. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: Ze zijn erachter dat ze maar 1 keer per simkaart kunnen smsen ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Nee hoor, je kan smsen zoveel je wilt naar DGK. Alleen niet met bundels, ze moeten het 1 voor 1 doen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:24 schreef Caroline het volgende:[..] Nee hoor, je kan smsen zoveel je wilt naar DGK. Alleen niet met bundels, ze moeten het 1 voor 1 doen. aha ik had zoiets gelezen aan de overkant...dat ze het dan maar met zoveel mogelijk simkaarten moesten doen...echt slim zijn ze dan dus ook niet... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee, dat is idd dom want per simkaart mag je smsen zoveel je wilt. Maar sommige hebben sms bundels en dan kan je in 1 keer een bundel sturen naar DGK. Nu moeten ze het 1 voor 1 doen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:30 schreef Caroline het volgende:Nee, dat is idd dom want per simkaart mag je smsen zoveel je wilt. Maar sommige hebben sms bundels en dan kan je in 1 keer een bundel sturen naar DGK. Nu moeten ze het 1 voor 1 doen. hebben ze dat niet over voor hun grote kleine baas? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Van mij mogen ze. Ik kijk donderdag hoe het ervoor staat voor ik ga smsen. Wat ik las gaat het vrij snel de eerste 2 eruit. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja dat begreep ik ook...ik ga helemaal niet smsen... |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Laat Seya haar kroeg zomaar achter??? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nou ben ik dan mooi klaar mee. en mailen? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hallo lieve dames en gezellige kerels die mee lezen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:24 schreef Caroline het volgende:[..] Nee hoor, je kan smsen zoveel je wilt naar DGK. Alleen niet met bundels, ze moeten het 1 voor 1 doen. hahaha wat een uitvinding, trauma heli voor de duimen Nl. smsjes , noem mij een lul maar bundles smsen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Er werd net nog gezegd dat ik lief ben door iemand van de buren dus ik schaar me onder lief. Hallo Joseba |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: ik had het over smsen naar de kooi... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ooooooooooooooooooooooooohw zeg dat dan. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:01 schreef Caroline het volgende:[..] Er werd net nog gezegd dat ik lief ben door iemand van de buren dus ik schaar me onder lief. Hallo Joseba en dat was ook de bedoeling. en je zoekt geen man, dus dat scheelt ook een slok op een borrel |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wie wil er nog wat drinken (bij gebrek aan de kroegbaas, sta ik wel achter de tap ;-)) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:03 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] en dat was ook de bedoeling. en je zoekt geen man, dus dat scheelt ook een slok op een borrel Ik gun je alle slokken, hoor. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:05 schreef Anne het volgende:wie wil er nog wat drinken (bij gebrek aan de kroegbaas, sta ik wel achter de tap ;-)) Ik lust wel thee. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Carolien, je lijkt mij een mens met levens ervaring. een gewetensvraagje |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:05 schreef Anne het volgende:wie wil er nog wat drinken (bij gebrek aan de kroegbaas, sta ik wel achter de tap ;-)) ik graag een dimpel |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:06 schreef Joseba@headliner het volgende:Carolien, je lijkt mij een mens met levens ervaring. een gewetensvraagje Vraag!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
stel je de volgende situatie voor: (are you with me?) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: *gaat eerst googlen wat een dimpel is* |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Je bent een nuchter mens en gaat aan de dimpel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: google jij ff chica |
|
|
|