|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kolere neem je tijd, zal ik anders volgende week terug komen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:09 schreef Joseba@headliner het volgende:Je bent een nuchter mens jarenlange relatie en je wordt verliefd, vertel je dat je partner of ga je stiekem dingen doen? Ik vertel het mijn partner. Maar als het goed is weet hij dat het al eerder mis is/was in onze relatie. Ik ben heel open in die dingen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dan gooi je de dimpel erin word ik ook lekker rustig |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik schenk alvast een whiskey in |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik heb inmiddels de vraag beantwoord. bosbessenthee, graag. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
*zet een lekkere kop bosbessenthee voor Caroline* |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:12 schreef Caroline het volgende:[..] Ik vertel het mijn partner. Maar als het goed is weet hij dat het al eerder mis is/was in onze relatie. Ik ben heel open in die dingen. is al gebeurd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
goed dat hij het niet aan mij vraagt...ik zou het nl. niet weten...ik vind dat per situatie afhankelijk... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
*geeft Caroline nu maar gelijk de hele pot!* |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:15 schreef Anne het volgende:goed dat hij het niet aan mij vraagt...ik zou het nl. niet weten...ik vind dat per situatie afhankelijk... het zij zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:15 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] en nu word het nog vreemder, de persoon op wie je verliefd word, heb je alleen mee gesproken, en gezien op halve foto! Maar je weet, dat dit de persoon is die je altijd gezocht hebt? Dat zal mij niet overkomen, als het de persoon mocht zijn die ik altijd gezocht heb dan kom ik die ook tegen in rl. Karma! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: geef mij dan die hele fles Dimpel? of infuus mag ook! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dan denk ik dat je bij jezelf te rade moet gaan wat je wilt... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:17 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] en als je nu niet meer met je partner kan zijn, zonder die ander voor ogen te hebben? dat je alleen nog maar kan denken aan wat er komen gaat? Voor die tijd zou ik niet meer met die partner zijn. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:17 schreef Caroline het volgende:[..] Dat zal mij niet overkomen, als het de persoon mocht zijn die ik altijd gezocht heb dan kom ik die ook tegen in rl. Karma! maar dan zal dat ook gebeuren...want het is je karma...je weet dat dat de persoon is waar je bij moet zijn... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:17 schreef Caroline het volgende:[..] Dat zal mij niet overkomen, als het de persoon mocht zijn die ik altijd gezocht heb dan kom ik die ook tegen in rl. Karma! tegen misbruik is deze tekst aangepast
|
|
|
|
Anne
|
|
|
*sluit infuus aan...gezien het feit dat ik niet zo goed tegen naalden kan, gaat dat met de oogjes dicht!* |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:19 schreef Anne het volgende:[..] maar dan zal dat ook gebeuren...want het is je karma...je weet dat dat de persoon is waar je bij moet zijn... precies, en dan zeg jij dat jij het antwoord niet zou weten! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:20 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] juist, dat dacht ik ook KARMA. alle situaties zijn een gevolg van je karma, dus al ik niet op een bepaalde tijd op een bepaalde plek was geweest had ik de persoon nooit ontmoet. Vreemd idee....2 mensen die ook in karma geloven...dat gebeurt niet vaak moet ik zeggen... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:19 schreef Anne het volgende:[..] maar dan zal dat ook gebeuren...want het is je karma...je weet dat dat de persoon is waar je bij moet zijn... Als dat zo is kom je hem/haar sowieso tegen in rl omdat het zo moet. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:20 schreef Anne het volgende:*sluit infuus aan...gezien het feit dat ik niet zo goed tegen naalden kan, gaat dat met de oogjes dicht!* half dicht,( hoop ik) anders zit je in mijn ogen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:20 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] precies, en dan zeg jij dat jij het antwoord niet zou weten! ik zou het voor mezelf wel weten...maar ik kan me dan voorstellen dat je dat gewoon heel moeilijk vind |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: exact...vraag is dus of jij nog steeds dat infuus wil ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:21 schreef Caroline het volgende:[..] Als dat zo is kom je hem/haar sowieso tegen in rl omdat het zo moet. bedankt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Duh ik bracht het woordje karma naar boven, even reeel blijven. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: geef maar een rietje veel veiliger |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:21 schreef Caroline het volgende:[..] Als dat zo is kom je hem/haar sowieso tegen in rl omdat het zo moet. precies...maar daarbij komt ook nog dat je wel een eigen keus hebt...of je er gelukkig van wordt is een 2e |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:21 schreef Anne het volgende:[..] ik zou het voor mezelf wel weten...maar ik kan me dan voorstellen dat je dat gewoon heel moeilijk vind Begrijp ik nu goed dat jullie iets samen willen hebben? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:20 schreef Anne het volgende:[..] Vreemd idee....2 mensen die ook in karma geloven...dat gebeurt niet vaak moet ik zeggen... dat zijn er nu al 3 dus. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Pfffffffff iedereen kent karma, dus onzin |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik weet wel wat ik wil, maar die heet geen Anne! om exact te zijn. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
maar jullie denken dat jullie via karma bij elkaar gekomen zijn via de pc? dan snappen jullie iets niet van karma |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik wil helemaal niks..ik heb een leuk leventje :-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nou dat denk ik echt niet hoor Caroline...dan zou ik wel zooooooooveel mensen via karma hebben leren kennen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Kennen en op vertrouwen en in geloven vind ik wel een groot verschil in zitten. en Anne houd niet van een snor! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Weet je, het maakt mij niet uit wat jullie doen. Ik vind het alleen jammer dat deze site en mijn mening gebruikt wordt voor jullie eigen zaakjes. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:27 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] Kennen en op vertrouwen en in geloven vind ik wel een groot verschil in zitten. en Anne houd niet van een snor! hahahaah dus dat! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:27 schreef Anne het volgende:Nou dat denk ik echt niet hoor Caroline...dan zou ik wel zooooooooveel mensen via karma hebben leren kennen en mijn pc heet smartass. geen karma |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik kan wel inschatten dat Anne op zoek is naar een man na dat topic met Bard. En nu blijkbaar bij jou. Maar laat mij daar aub buiten!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:30 schreef Caroline het volgende:Ik kan wel inschatten dat Anne op zoek is naar een man na dat topic met Bard. En nu blijkbaar bij jou. Maar laat mij daar aub buiten!! Daar ga je al de fout in...ik ben niet op zoek naar een man...jij leest niet zo goed...ik heb een heel leuk leventje... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:27 schreef Caroline het volgende:Weet je, het maakt mij niet uit wat jullie doen. Ik vind het alleen jammer dat deze site en mijn mening gebruikt wordt voor jullie eigen zaakjes. dan spijt het mij dat jij dat zo voelt, want dat was niet mijn intentie, ik vroeg gewoon jouw mening, je kent mij niet je kent mijn gezin niet je kent mijn verliefdheid niet, maw jij bent voor ons een totale vreemde zoals ik voor jou, zoals voor ons en wij voor Anne. en de rest die hier post, ik vroeg gewoon je mening. en die heb jij gegeven |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zal best Anne, maar zo kom je op mij niet over. Maar dat wist je al. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dit is wel een mooie benaming voor een dagelijks topic over vanalles!
Dus we hebben: avond-kroeg
hoe noemen we de nacht, ochtend en middag?
nacht-tent? middag-school? ochtend-file? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en ik snap niet waarom ik hierin betrokken word eerlijk gezegd...heb er niks mee te maken...en hoppa...
Mijn topic met bard was er 1 om te dollen...nooit iets serieus gemeend daarin..wat mensen er toch al niet in zien zeg pfffffff |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:30 schreef Caroline het volgende:Ik kan wel inschatten dat Anne op zoek is naar een man na dat topic met Bard. En nu blijkbaar bij jou. Maar laat mij daar aub buiten!! hetr is niet zo dat jij bij mijn partner een voorspraak zou kunnen doen, of dat ik gebruik wil maken of misbruik wil maken van jou interpertatie of jouw mening, ik vroeg mij alleen af wat een vrouw in deze situatie zou doen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:31 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] dan spijt het mij dat jij dat zo voelt, want dat was niet mijn intentie, ik vroeg gewoon jouw mening, je kent mij niet je kent mijn gezin niet je kent mijn verliefdheid niet, maw jij bent voor ons een totale vreemde zoals ik voor jou, zoals voor ons en wij voor Anne. en de rest die hier post, ik vroeg gewoon je mening. en die heb jij gegeven Het is voor mij moeilijk te onderscheiden per persoon of jullie samen. Ik ken te weinig gegevens. Mijn mening werd gevraagd die heb ik gegeven. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dat kan best dat ik niet zo op jou overkom...denk je dat ik hier mijn zieleroerselen ga zitten tikken?? no way...ik zit hier om een beetje lol te hebben...maar ja die wordt je op deze manier wel ontnomen door mensen die denken je te moeten veroordelen op iets dat ze niet weten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:33 schreef Boudewijn het volgende:Dit is wel een mooie benaming voor een dagelijks topic over vanalles! Dus we hebben: avond-kroeg hoe noemen we de nacht, ochtend en middag? nacht-tent? middag-school? ochtend-file? 24/ 7 ,meeting? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 00:33 schreef Boudewijn het volgende:Dit is wel een mooie benaming voor een dagelijks topic over vanalles! Dus we hebben: avond-kroeg hoe noemen we de nacht, ochtend en middag? nacht-tent? middag-school? ochtend-file? Ochtend tent: Doorzakkers? |
|
|
|