|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: HUH?? Heb je het tegen jezelf??? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: ze gaf gewoon extra perspectief. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Soms praat ik wel eens in mezelf ... Als mijn kropje Slaai op is ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
hahahahahaha nu je over Slaai hebt, ik heb nog kersenSlaai in de koeling...ff stukje pakken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee hoor, die liggen gewoon op bed. Die zijn er dus voor me. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 02:46 schreef pieter het volgende:Niemand begrijpt me. Als ik de trainer was "eerlijke sportmensen met een sporthart" zoals stevi0 ze beschrijft, dan zou ik het volgende zeggen: Brian, veel plezier met je gevecht, maar hier werk ik niet aan mee, het kan alleen maar schadelijk voor de sport zijn en daar leen ik me niet voor. En daar draait het nu om, een "eerlijk sportmens met een sporthart" neemt niet het risico de sport door het slijk te halen door hier aan mee te werken. He draakje, eensgelijk Het blijft ook vechtsport waarbij enig ingecalculeerd risico altijd aanwezig is. Een risico wat Huub ook neemt door agressief neus aan neus te gaan staan met mensen en door te zeggen dat hij geen gevecht uit de weg gaat en voor niemand aan de kant gaat. Als je onder die omstandigheden vrijwillig een sparpartij aangaat, waarbij je daags vantevoren nog zit te bedenken op welke onreglementaire manier je toch kan winnen, dan zullen er inderdaad weinig mensen zijn die het erg vinden dat je zeer gecontroleerd en beschermd wat klappen krijgt (waar hij zelf om vroeg want zijn ego was te groot om weloverwogen nee te zeggen). Daarnaast zou niemand van de aanwezige mensen het zover laten komen dat er ongecontroleerd iemand geslacht zou worden ofzo. Ook Brian had deze intentie niet, alleen wat dollen en laten zien wie er in de ring de baas is. Sorry, maar het was een combinatie van factoren waarbij ik nog steeds de professionaliteit en integriteit van de aanwezige sporters NIET onderschat. Vandaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:04 schreef Dragon@Lee het volgende:hahahahahaha nu je over Slaai hebt, ik heb nog kersenSlaai in de koeling...ff stukje pakken. Egoist!! Jij biedt ons geen koffie of thee aan en dan nu zelfs geen vlaai??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:04 schreef Dragon@Lee het volgende:hahahahahaha nu je over Slaai hebt, ik heb nog kersenSlaai in de koeling...ff stukje pakken. Mag ik ook een stukje? Met slagroom! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Die van mij denken dat het etenstijd is. Iedere stap in de keuken en ze zijn er. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:06 schreef Caroline het volgende:[..] Die van mij denken dat het etenstijd is. Iedere stap in de keuken en ze zijn er. Dat is des kats.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:04 schreef stevi0 het volgende:[..] Het blijft ook vechtsport waarbij enig ingecalculeerd risico altijd aanwezig is. Een risico wat Huub ook neemt door agressief neus aan neus te gaan staan met mensen en door te zeggen dat hij geen gevecht uit de weg gaat en voor niemand aan de kant gaat. Als je onder die omstandigheden vrijwillig een sparpartij aangaat, waarbij je daags vantevoren nog zit te bedenken op welke onreglementaire manier je toch kan winnen, dan zullen er inderdaad weinig mensen zijn die het erg vinden dat je zeer gecontroleerd en beschermd wat klappen krijgt (waar hij zelf om vroeg want zijn ego was te groot om weloverwogen nee te zeggen). Daarnaast zou niemand van de aanwezige mensen het zover laten komen dat er ongecontroleerd iemand geslacht zou worden ofzo. Ook Brian had deze intentie niet, alleen wat dollen en laten zien wie er in de ring de baas is. Sorry, maar het was een combinatie van factoren waarbij ik nog steeds de professionaliteit en integriteit van de aanwezige sporters NIET onderschat. Vandaar. Kijk. Dat is krasse taal. love it!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Overdag weten ze de tijden wel maar ze denken nu onbijt te krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hoeveel katjes heb jij, Draakje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Twee, een dame en een heer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ze zijn vreselijk verliefd op elkaar. Liggen innig omstrengeld op MIJN hoofdkussen! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Caro & Draak....a.u.b. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Eh ... wie is Caro en wie is Draak? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dank je Dragon. Ik heb er 4 die mijn bed ook als een kattemand zien. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ze zijn hetzelfde in hun bewegingen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
1 dame, en 3 heren, die niet meer helemaal heer zijn. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nu je het zegt, mogen we bij jou ontbijten? Of heb je weer niks in huis? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:25 schreef Caroline het volgende:Nu je het zegt, mogen we bij jou ontbijten? Of heb je weer niks in huis? Alleen een kopje thee graag ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: zo ga je toch met mannen om? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: hahaha, ja hoe ging het in jouw tijd? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wij namen een hakbijl mee van huis. Rukten onderweg een man van zijn fiets ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat wreed. Ik snap het wel, een troffee op je nachtkastje maar tegenwoordig hoeven we dat niet meer te doen. Ze zijn er van plastic |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:33 schreef Caroline het volgende:Wat wreed. Ik snap het wel, een troffee op je nachtkastje maar tegenwoordig hoeven we dat niet meer te doen. Ze zijn er van plastic Tja, ik ga toch nog steeds voor het echte werk ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: een afgehakt piemeltje? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Nou dames. Beetje off-topic. Maar wel interessant hoor. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja Stevi0, hoe ging het in jouw tijd. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Alsof ik al belegen ben. ? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maakt me niet uit joh! Als mijn katten maar te eten hebben! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dus jij bent ook van het plastic in een tijd dat mannen zonder gevaar kunnen fietsen??? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat is ook weer waar, maar kan je dan niet beter een hele man in de vrieser leggen ipv zo'n klein geval?
|
|
|
|
pieter
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:04 schreef stevi0 het volgende:[..] Het blijft ook vechtsport waarbij enig ingecalculeerd risico altijd aanwezig is. Een risico wat Huub ook neemt door agressief neus aan neus te gaan staan met mensen en door te zeggen dat hij geen gevecht uit de weg gaat en voor niemand aan de kant gaat. Als je onder die omstandigheden vrijwillig een sparpartij aangaat, waarbij je daags vantevoren nog zit te bedenken op welke onreglementaire manier je toch kan winnen, dan zullen er inderdaad weinig mensen zijn die het erg vinden dat je zeer gecontroleerd en beschermd wat klappen krijgt (waar hij zelf om vroeg want zijn ego was te groot om weloverwogen nee te zeggen). Daarnaast zou niemand van de aanwezige mensen het zover laten komen dat er ongecontroleerd iemand geslacht zou worden ofzo. Ook Brian had deze intentie niet, alleen wat dollen en laten zien wie er in de ring de baas is. Sorry, maar het was een combinatie van factoren waarbij ik nog steeds de professionaliteit en integriteit van de aanwezige sporters NIET onderschat. Vandaar. Risico's horen bij de vechtsport, helemaal me eens. Maar Huub is iemand met een grote mond maar absoluut niet iemand die thuis is in de vechtsport. Dat Huub dat gevecht wil aangaan is inderdaad zijn keuze, maar als trainer die thuis is in de vechtsport en de vechtsport juist moet beschermen tegen negatieve publiciteit, hoor je geen support te verlenen aan zo'n vechtpartij. Vechtpartij ja, omdat ze elkaars bloed wel kunnen drinken is hier helemaal geen sprake meer van een partijtje sparren. Waarvoor alle moeite om een ring op te bouwen en zoveel toeschouwers als het een potje sparren is? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Nee, mijn batterijen gaan niet op en dat zonder gevaar fietsen is wel jammer. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:44 schreef pieter het volgende:[..] Risico's horen bij de vechtsport, helemaal me eens. Maar Huub is iemand met een grote mond maar absoluut niet iemand die thuis is in de vechtsport. Dat Huub dat gevecht wil aangaan is inderdaad zijn keuze, maar als trainer die thuis is in de vechtsport en de vechtsport juist moet beschermen tegen negatieve publiciteit, hoor je geen support te verlenen aan zo'n vechtpartij. Vechtpartij ja, omdat ze elkaars bloed wel kunnen drinken is hier helemaal geen sprake meer van een partijtje sparren. Waarvoor alle moeite om een ring op te bouwen en zoveel toeschouwers als het een potje sparren is? We weten allemaal dat sparren gewoon training is. Maar ik denk nog steeds dat jij de context mist. Het ging hier om 2 personen die wilden sparren. 1 uit ego de ander omdat hij wist dat hij zou winnen. Niet goed uit een sportershart maar dit is de gouden kooi. Uitdagen hoort bij het spelletje.
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:47 schreef stevi0 het volgende:Nee, mijn batterijen gaan niet op en dat zonder gevaar fietsen is wel jammer. Zo stevi0, ik zou maar oppassen. Je wilt echt niet dat een dingetje van jou als kattenvoer wordt gebruikt, schat ik zo in. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:44 schreef pieter het volgende:[..] Risico's horen bij de vechtsport, helemaal me eens. Maar Huub is iemand met een grote mond maar absoluut niet iemand die thuis is in de vechtsport. Dat Huub dat gevecht wil aangaan is inderdaad zijn keuze, maar als trainer die thuis is in de vechtsport en de vechtsport juist moet beschermen tegen negatieve publiciteit, hoor je geen support te verlenen aan zo'n vechtpartij. Vechtpartij ja, omdat ze elkaars bloed wel kunnen drinken is hier helemaal geen sprake meer van een partijtje sparren. Waarvoor alle moeite om een ring op te bouwen en zoveel toeschouwers als het een potje sparren is? That's TV man! |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:50 schreef Caroline het volgende:[..] Zo stevi0, ik zou maar oppassen. Je wilt echt niet dat een dingetje van jou als kattenvoer wordt gebruikt, schat ik zo in. Je bedoelt krabpaal. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Draakje??? Nog aanwezig?? of ben je op zoek naar kattevoer in de regio van Stevi0? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hahaha, laat draakje het maar niet horen. Jij fietst niet lang meer flierefluitend |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:44 schreef Caroline het volgende:[..] Dat is ook weer waar, maar kan je dan niet beter een hele man in de vrieser leggen ipv zo'n klein geval? Jij weet toch niet wat ik in mijn vriezer heb? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
In je vizier of in je vriezer? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:53 schreef Caroline het volgende:Draakje??? Nog aanwezig?? of ben je op zoek naar kattevoer in de regio van Stevi0? Hier moest ik vreselijk om lachen! |
|
|
|