BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Excuses aan Hans!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 03:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 03:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Jij weet toch niet wat ik in mijn vriezer heb?
nee, maar ik weet wel wat er nog in je vriezer komt.
draakje
 draakje - zondag 18 mei 2008 - 03:59   quote  deeplink  
Dragon, misschien?
Caroline
 Caroline - zondag 18 mei 2008 - 04:00   quote  deeplink  
Kan ik weet niet op welk fietspad jij staat met je hakbijl.
tino
 tino - zondag 18 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
hij begint zelfs te stotteren en te eh,eh,eh,eh.....wat een slijmbal en dat het een grote lafbek is blijkt wel uit dit slijmgesprek, de kontekruiper, zal wel een bruine arm hebben tot voorbij zijn elleboog.
joow@headliner
 joow@headliner - zondag 18 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Nou niemand kent mij.... Ik zou wel de uitdaging aangegaan zijn tegen een invalide persoon... anders maakte ik geen kans maar wil ook een keer winnen
Asrael
 Asrael - zondag 18 mei 2008 - 18:00   quote  deeplink  
Ook ik zal het nogmaals uitleggen voor alle smurffans die dit forum bezoeken.
Als er bijna elke dag een smurfje met een grote bek voor je staat die beweert dat hij niet bang voor je is en gerust met je wil vechten en hier ook elke keer aanstalte toe maakt. Dan grijp je de eerste de beste kans aan om dat smurfje het zwijgen op te leggen, in dit geval heeft brian dit ook gedaan. Als het smurfje dan ineens over lichaamsgewicht en ervaring gaat hebben en het onder dat excuus afblaast moet hij in het vervolg gewoon zijn grote bek houden. Want zo werkt het in de buitenwereld ook, heb je een grote bek tegen iemand die groter of zwaarder of wat dan ook is. Sta er dan niet raar van te kijken dat je ineens een klap voor je kop krijgt en ga daarna ook niet staan huilen met ja jij bent groot en ik ben klein en das niet eerlijk.(calimero)
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 18 mei 2008 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 - 23:44 schreef pieter het volgende:
Over de rug van eerlijke sportmensen met een sporthart????? Als die echt zo sportief waren hadden ze Brian het gevecht laten afzeggen vanwege het gewichts/ervarings verschil.
Klinkt als Patty, Paulien, en nu pieter. je veranderd de naam niet je Ip
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 18 mei 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2008 - 11:19 schreef joow@headliner het volgende:
Nou niemand kent mij.... Ik zou wel de uitdaging aangegaan zijn tegen een invalide persoon... anders maakte ik geen kans [ afbeelding ] maar wil ook een keer winnen [ afbeelding ]
nou grijp Huub bij zijn tanus, zodra hij buiten komt, minder valide dan Huub zie je niet vaak vrij rondlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Xanne@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Excuses aan Hans!

0.0225079