|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
DGK zit er weer bijna op, na ruim 20 maanden. ============================================== Wie ga je missen?
Wat ga je missen in De Villa?
============================================== Laten we focussen op deze 2 vragen en onze eigen mening geven. Laten we NIET elkaar afzeiken of bekritiseren.
22 Mei komt er een einde van DGK...laten we in dit topic een mooi einde van maken. ============================================== |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 03:47 schreef Dragon@Lee het volgende:DGK zit er weer bijna op, na ruim 20 maanden.============================================== Wie ga je missen?
Wat ga je missen in De Villa?============================================== Laten we focussen op deze 2 vragen en onze eigen mening geven. Laten we NIET elkaar afzeiken of bekritiseren. 22 Mei komt er een einde van DGK...laten we in dit topic een mooi einde van maken. ============================================== Heb je dit van LowLive gajat? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Heb ik 20 min aangewerkt, kom je met dit aan. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik ga de vila niet missen, meer de mensen hier op het forum |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zal Brain, Amanda en Jaap missen. Zit hier elke dag naar de streams te kijken, wat de bewoners allemaal aan het doen zijn. En in één klap zullen ze niet meer te zien zijn. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ooh nou de eerste tijd zal er echt nog vanalles te volgen zijn in de media. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maar zal niet elke dag zijn. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik ga je titel omdraaien. Wie of wat zal jij het meeste missen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ok, als dat het voor jou is zien we jou ws niet meer terug na DGK maar dit forum gaat wel verder. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik ga missen anne,en boudewijn hoeft niet,want bb begint weer;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Waarom zou je Anne moeten missen? Internet is groter dan een forum. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
daarom kon het wel gezellig met der zijn. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Je hoort me nergens zeggen dat jij het niet gezellig hebt/had met Anne. Maar als je dat zo belangrijk vindt dan zoek je op een andere manier contact met haar wat niet afhankelijk is van dit forum. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
waar gaat dit over caroline?de vraag van dit fortum is wat of wie zou je missen,niet met wie hou je contact!en ik heb daar antwoordt op gegeven.Ik hoef geen verder contact met niemand,het was gewoon een antwoordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ok, en jij zegt Anne waarop ik je vertelde dat internet verder gaat dan een forum. Het was een tip!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jij ook de vogeltjes fluiten hier al;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik ben net trug van stappen haha;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
hier ook, fijn om te horen, he? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
is echt het begin van een nieuwe dag, die vogeltjes |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
precies maar ik ga nu echt ben brak;-)trusten en morgen en prettige dag toegewenst;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja nouhou hahaha betekend dat het weer licht wordt ahahaha.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nou, slaap lekker en tot morgen |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: ik vind dat je hier flink op je vingers getikt wordt alsof het zo vreemd is om te schrijven wat je gaat missen van de kooi
het doet me denken aan de tijd dat de kooi net begon en nog steeds heb je ven die mensen die zeggen o nee ik kijk niet maar ze weten alles .
dragon ik zal missen om te kunnen mee genieten .en om te kunnen zien hoe de mens kan veranderen als hij of zij dat zelf wil . het zou helemaal mooi zijn om te zien dat huubje ooit eens zijn levens les geleert heeft , maar ja daar is geen tijd meer voor . als het in bijna twee jaar niet is gelukt
ik zal ook verder brian amanda en jaap missen .
en toch ben ik ergens blij dat het stopt er gaat teveel tijd in zitten en om over de kooi van gedachte wisselen is soms leuk , als dat er niet is wat moet je dan op een forum goede morgen en goede avond zeggen wat flauwe grapjes na de kooi ga ik dus afkicken en leukere dingen doen dan de hele dag op een forum tenzij je er ook nog wat van kan leren . |
|
|
|