|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wie ga je missen op dit Forum.....van DGK?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En toen bleef het stil. snap jij dat, Draakje? Het is pas 4 uur |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar dat hoeft niet, we blijven elkaar hier zien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tja sorry Caro! Net iemand van zijn fiets gerukt ... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik denk dat ik hier niet meer zal verschijnen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Goed gedaan, je vriezer weer vol? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Waarom niet??? Vindt je het forum niet leuk? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Waar mmoet het dan over gaan, na dgk?? Of alleen om te chatten hier? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nouja, als je hier alleen komt voor DGK dan misschien. Ik heb persoonlijk genoeg om over te praten wat niks met DGK te maken heeft. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
op dit forum ga ik anne wel missen,boudewijn hoeft niet want bb begint weer;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik kom af en toe wel kijken schatje. Als jij er niet bent, dan peer ik 'm. hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 04:38 schreef ilse het volgende:op dit forum ga ik anne wel missen,boudewijn hoeft niet want bb begint weer;-) Tja er bestaat ook nog msn.... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 04:40 schreef Dragon@Lee het volgende:Ik kom af en toe wel kijken schatje. Als jij er niet bent, dan peer ik 'm. hahaha Tegen wie zeg je schatje??? ilse of mij |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Is ook een optie schate.....msn. ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat zou betekenen jou niet. Eigenlijk maakt het MIJ niet uit |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik ga dit forum niet missen omdat het blijft bestaan ook na DGK |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat je daar gelijk aan hebt;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
goeiemorgen allemaal ik ga jullie echt missen stop je er mee dan boudewijn |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Zal toch niet dat Boudewijn stopt ? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
hallo de 1e keer dat ik reageer (heb sinds kort internet) lees iedere dag de berichten van DGK. Vaak met kromme tenen, verontwaardeging, verveelt, maar soms lach ik me een bult. Missen ga ik dit forum zeker, heb genoten van diverse personen die dit forum kleurrijk gemaakt hebben, zoals Boudewijn (applaus), draakje, Seya, Benito, Merty, MrsB. Lisbeth, Ilse, Carolien, Stacy, Anne, Dragon, Trapper, enz... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:16 schreef G.R.i het volgende:hallo de 1e keer dat ik reageer (heb sinds kort internet) lees iedere dag de berichten van DGK. Vaak met kromme tenen, verontwaardeging, verveelt, maar soms lach ik me een bult. Missen ga ik dit forum zeker, heb genoten van diverse personen die dit forum kleurrijk gemaakt hebben, zoals Boudewijn (applaus), draakje, Seya, Benito, Merty, MrsB. Lisbeth, Ilse, Carolien, Stacy, Anne, Dragon, Trapper, enz...
En ga je mij niet missen dan ??
Ik zal het ook missen, op die paar na die de boel verzieken die zal ik missen als kiespijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:16 schreef G.R.i het volgende:hallo de 1e keer dat ik reageer (heb sinds kort internet) lees iedere dag de berichten van DGK. Vaak met kromme tenen, verontwaardeging, verveelt, maar soms lach ik me een bult. Missen ga ik dit forum zeker, heb genoten van diverse personen die dit forum kleurrijk gemaakt hebben, zoals Boudewijn (applaus), draakje, Seya, Benito, Merty, MrsB. Lisbeth, Ilse, Carolien, Stacy, Anne, Dragon, Trapper, enz... Dankjewel ... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:16 schreef G.R.i het volgende:hallo de 1e keer dat ik reageer (heb sinds kort internet) lees iedere dag de berichten van DGK. Vaak met kromme tenen, verontwaardeging, verveelt, maar soms lach ik me een bult. Missen ga ik dit forum zeker, heb genoten van diverse personen die dit forum kleurrijk gemaakt hebben, zoals Boudewijn (applaus), draakje, Seya, Benito, Merty, MrsB. Lisbeth, Ilse, Carolien, Stacy, Anne, Dragon, Trapper, enz... Hey G.R.I. wat leuk dankjewel en welkom hier bij headliner |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
oooch maar NATUURLIJK ga ik je ook missen Bigfoot, en vele andere die ik niet genoemd heb, anders krijg ik nog op mijn kop. Behalve die vervelende toeters niet dat mag duidelijk zijn.... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 11:49 schreef G.R.i het volgende:oooch maar NATUURLIJK ga ik je ook missen Bigfoot, en vele andere die ik niet genoemd heb, anders krijg ik nog op mijn kop. Behalve die vervelende toeters niet dat mag duidelijk zijn.... Ow dan is het goed, gelukkig maar. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zal ook iedereen missen,ik heb hier zo gelachen de laatste tijd |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dank je G.R.I. en welkom in ons midden.
Ik zal het zeker missen. Headliner is een stuk ontspanning voor mij zeker na lange zware dagen. Velen hier hebben mij vaak genoeg aan het lachen gekregen. Waarvoor mijn dank. Weet zeker dat Boudewijn iets leuks in petto heeft om het afkicken te begeleiden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Zeker veel gelachen hier, ik denk dat ik maar aandelen in Tena lady neem ??
Maarre we kunnen toch gewoon doorgaan met de gekkigheid ?? er is genoeg om over tepraten na bijna 2 jaar Gouden Kooi. We kunnen herinneringen op halen enzo. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 12:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:Dank je G.R.I. en welkom in ons midden. Ik zal het zeker missen. Headliner is een stuk ontspanning voor mij zeker na lange zware dagen. Velen hier hebben mij vaak genoeg aan het lachen gekregen. Waarvoor mijn dank. Weet zeker dat Boudewijn iets leuks in petto heeft om het afkicken te begeleiden. Misschien kunt u gratis - gewoon voor de gein - een psychiatrisch profiel van ons maken, Mrs. B? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
even overnieuw.;grijnzzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dank je wel gri ...pff ben niet wakker solly;-( |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik kom hier nog maar kort, maar zal zeker na Donderdag blijven lezen en schrijven. Ik heb de laatste jaren nogal wat tijd doorgebracht op bepaalde fora, een enorme virtuele vriendenkring opgebouwd. Maar wat ik hier als zo prettig ervaar, is de manier waarop er toch een enorm respect is voor elkaars mening. Daar mogen andere fora heel veel voorbeeld aan nemen. Bovendien vind ik het heel prettig, dat er niet constant berichten worden verwijderd en/of bans worden uitgedeeld. De macht van de forumbeheerder en mod worden niet misbruikt. En geloof me, dan heb ik het niet over NL, want dat is een slechte uitzondering. Maar over bijvoorbeeld prikborden van Ilse, waar het soms bar en boos toegaat. Voor het eerst heb ik het gevoel weer een topforum gevonden te hebben en dat laat ik zeker niet zomaar lopen, omdat DGK afgelopen is. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 14:00 schreef seya@headliner het volgende:Ik kom hier nog maar kort, maar zal zeker na Donderdag blijven lezen en schrijven. Ik heb de laatste jaren nogal wat tijd doorgebracht op bepaalde fora, een enorme virtuele vriendenkring opgebouwd. Maar wat ik hier als zo prettig ervaar, is de manier waarop er toch een enorm respect is voor elkaars mening. Daar mogen andere fora heel veel voorbeeld aan nemen. Bovendien vind ik het heel prettig, dat er niet constant berichten worden verwijderd en/of bans worden uitgedeeld. De macht van de forumbeheerder en mod worden niet misbruikt. En geloof me, dan heb ik het niet over NL, want dat is een slechte uitzondering. Maar over bijvoorbeeld prikborden van Ilse, waar het soms bar en boos toegaat. Voor het eerst heb ik het gevoel weer een topforum gevonden te hebben en dat laat ik zeker niet zomaar lopen, omdat DGK afgelopen is. Ik ben het helemaal met je eens.alleen van die prikborden weet ik niets af.maar de gouden kooi 10 en geen leven,kunnen niet tippen aan deze site. of in de schaduw ervan staan. Met BB zal ik zeker weer van de partij zijn. en ook tussendoor als ik even de tijd heb,want ja na dit hoop ik weer een leven op te bouwen met mijn hobby.s en kleinkids.het wordt tenminste zomer dus lekker genieten van strand en de rest. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik zal niemand missen en het forum ook niet want ik blijf gewoon hier komen er zijn dan vanzelf wel andere onderwerpen enz dus komt goed |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Ikke fransNLul zes en PWaatpFaal |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zo goed als niemand, alleen de personen die niet meer posten, zodat je niet meer kan lezen wat ze boeit, en dan zijn er mensen die ik echt niet zou missen als ze wegblijven. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Merty, Draakje, Dragonlee.mrs.B,seya,grissom,Xanne,Bigfoot,Caroline, Boudewijn,Djen, lisbeth, zelfs grumpy frans. Paulientje, meself, want wie moet ons nu bekritiseren=
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 15:47 schreef izzie het volgende:Merty, Draakje, Dragonlee.mrs.B,seya,grissom,Xanne,Bigfoot,Caroline, Boudewijn,Djen, lisbeth, zelfs grumpy frans. Paulientje, meself, want wie moet ons nu bekritiseren= die dus |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Mijn naam staat er ook bij geweldig |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: wiat dacht jij? de laatste tijd geen tijd gehad om te schrijven maar heel veel terug gelezen en heb echt in een deuk gelegen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 16:14 schreef izzie het volgende:[..] wiat dacht jij? de laatste tijd geen tijd gehad om te schrijven maar heel veel terug gelezen en heb echt in een deuk gelegen. anders ik wel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: tuurlijk stop ik niet!
we gaan gewoon door :) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Jeeeeeee gelukkig |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: yeah, joepie, fuck the kooi, we hebben Boudewijn, hahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik moet zeggen ik heb wel ontzettend veel toffe mensen leren kennen, athans de manier waarop zij denken over mensen en situaties. TOP |
|
|
|