|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een loopje met Hans?
Huub was goed aan het bellen geslagen, want na Claire was kickbokstrainer Hans aan de beurt. Bij de sparwedstrijd was Huub namelijk nogal opgefokt en uitte dit naar iedereen die erbij was en tegen hem in ging. Al bedoelde hij het alleen tegen Brian, ook Hans werd de dupe en daar had Huub toch wel een beetje spijt van. Daarom besloot hij de trainer even op te bellen om zijn excuses aan te bieden en duidelijk te maken dat het niet persoonlijk was bedoeld. Hans is blij met de excuses en vertelde dat hij vooral boos was om het feit dat het net leek alsof Huub een loopje met Hans en met het kickboksen als sport nam. Daardoor voelde Hans zich een beetje voor l*l gezet. Een nette actie dus van Huub!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Die maar............. had hij in moeten slikken dan was het m.i. overtuigend geweest.... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
s l ij m b a l n u m m e r 1 |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Voor Huub |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
wat is hjet toch een stumper he alleen al als je naar die kop kijkt |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ik weet niet hoe ik die smilys moet pakken |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
huub dit doen ze dan met je ga aub kickboksen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
jac hoe pak je ze ik heb wel de site |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
huub en claire |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ciska klik op plaatje dan zie je onder in de balk een link copieren en hier plakken mop |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
voorbeeld,wel op (toegang toestaan) klikken he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door grissom -- |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
bedankt mop |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ach kijk claire nou |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
You go girl |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
yes yes |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
voor me schatjes hier |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
huub blablabla |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
huub en claire even uitproberen hoor hahahahah
|
|
|
|
|
berec
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: onvoorstelbaar wat daar staat, dat je huubje niet mag slaan en dat hans dat wel gezegd zou hebben. Brian zou huub wel in een rolstoel kunnen slaan zeggen ze, bah wie roept dat bijna dagelijk? Gatverdamme wordt hier echt misselijk van. |
|
|
|