|
|
headliner@ciska
|
|
|
wat is die huub lelijk van dichtbij zeg bah
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:22 schreef ptev het volgende:[..] Waar ik vandaan kom? Ik dacht dat jij mijn andere bericht ook had gelezen om te weten dat ik geen uitgesproken voorkeursmening heb. Wat ze op andere fora doen lijkt me voor deze discussie dan ook niet interessant. Claire heeft in de 2/3 (?) popu-polls dat ze heeft meegedaan erg lage scores gehaald. Is het dan nog zo'n rare beslissing om te zeggen dat je liever met 25.000 euro naar huis gaat? Denk het niet... Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze de hoofdprijs al binnen heeft.
Huub ... |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Nouja, als zij er gelukkig van wordt (of het lang stand zal houden is een ander verhaal :))...voordeel blijft wel dat er één speler minder in de finale staat. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:25 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb haar zelf horen zeggen dat ze de hoofdprijs al binnen heeft. Huub ... dat zei huub vrijdagavond ook dat hij de hoofdprijs had met claire dus huub kan beter naar huis gaan, hij heeft toch al gewonnen zegt hij. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:26 schreef ptev het volgende:Nouja, als zij er gelukkig van wordt (of het lang stand zal houden is een ander verhaal :))...voordeel blijft wel dat er één speler minder in de finale staat. Claire was geen speler, ptev. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:22 schreef ptev het volgende:[..] Claire heeft in de 2/3 (?) popu-polls dat ze heeft meegedaan erg lage scores gehaald. Is het dan nog zo'n rare beslissing om te zeggen dat je liever met 25.000 euro naar huis gaat? Denk het niet... Ja, is “rare” beslissing. Als zij was gebleven had Huub naar huis gemoeten. Dat is nogal een statement die ze neer had gezet. Heel moedig, en dat hadden de kijkers ongetwijfeld beloond. Ik weet zeker dat velen, inclusief moi, hadden gehoopt dat ze op enig moment Huub flink te grazen zou nemen en dan zeggen “het is een spel schatje” .Maar helaas. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
klopt, het zou zeker mooi zijn geweest :) toch denk ik dat het van haar kant 'oprechte liefde' is (hoe kun je anders zo vergevingsgezind zijn :))...en dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze voor hem naar huis is gegaan. Of hij haar ook na de kooi trouw blijft moeten we dan maar afwachten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door ptev -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
claire is zo dom dat ook al kijkt ze alle filmpjes na en ziet ze hem liegen ,flirten en zoenen met anderen .......dat ze nog steeds brian en amanda de schuld geeft |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:35 schreef ptev het volgende:klopt, het zou zeker mooi zijn geweest :) toch denk ik dat het van haar kant 'oprechte liefde' is (hoe kun je anders zo vergevingsgezind zijn :))...en dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze voor hem naar huis is gegaan. Of hij haar ook na de kooi trouw blijft moeten we dan maar afwachten.... Dan ben je niet verliefd maar wanhopig. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
er zou eigelijk een 'claire is zo dom dat .....' topic moeten komen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Claire is typisch zo’n geval van: man slaat vrouw, vrouw zegt, hij had gedronken, zo bedoelde hij het niet. Man zegt, vrouw wat ben je een trut, vrouw zegt, ik ook van jou en dan nog menen ook. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
wat is die huub een gluiperd zeg ging hij die lcien bellen zieltjes winnen huub van mij krijg jij een pats
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
huub zielige ware karakter komt nu dest te duidelijker te zien nu hij niet kan schuilen achter zijn praatjes ....er is niemand die naar hem luistert....dat schaap heeft hij voor de trein gegooit om zijn eigen hachje te redden ......dus daar zit je ...bedelen voor stemmen |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
nou he en brian is laf volgens die lucien die spoort ook niet sorry hoor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zei Lucien dat ? Dat is toch vragen om moeilijkheden ? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:[..] Huub heeft inderdaad mooie tv gemaakt... voor Brian! Wedden dat Huub als een mietje wordt afgezet in de tv uitzending? bij de pol staat ook 70% vind hem een mietje. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
hij heb net met lucien aan de telefoon gezeten kloppen doet het niet maar het is en blijft een stumper
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: hij zet zich neer als een amateur ...dit zal hem niet in dank worden afgenomen door echte sportmensen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Straks heb de trainers die elkaar in de haren vliegen. Als hij denkt dat Brian laf is, had hij het meteen tegen Brian kunnen zeggen en niet omhelzen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 20:03 schreef tg3 het volgende:[..] hij zet zich neer als een amateur ...dit zal hem niet in dank worden afgenomen door echte sportmensen ik zei het gister al tijdens het "gevecht" dat lucien dat zou doen, heeft hij meedere keren gezegd. Helaas wordt hans nu als de slechterik neergezet. W algelijk hoe het nou toch altijd kan dat alles wat met huub te maken heeft in goud getrokken wordt en alles wat met brian te maken heeft met strond. Dit kan gewoon niet meer en is gewoon schandalig voor woorden. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
lucien noemde brian laf omdat hij op dat gala die knul tegen de grond trapte huub heb het er nu over met ricardo dus wie heb het nou over wie steeds |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Terwijl Hans gisteren tegen Brian zei "win op punten" met andere woorden "sla Huub niet KO" |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 20:06 schreef trapper het volgende:[..] ik zei het gister al tijdens het "gevecht" dat lucien dat zou doen, heeft hij meedere keren gezegd. Helaas wordt hans nu als de slechterik neergezet. W algelijk hoe het nou toch altijd kan dat alles wat met huub te maken heeft in goud getrokken wordt en alles wat met brian te maken heeft met strond. Dit kan gewoon niet meer en is gewoon schandalig voor woorden. ja dat is ook te walgelijk voor woorden maar alles dat met huub te maken heeft wordt buiten de kooi gecontact ..dus kan zijn dat lucien geld heeft gevangen van hubisten om zijn verhaal geloofwaardig te maken |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
BTW, wat zou Ricardo op hebben ? jemig, wat kan die lullen zeg. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
ja netty isook aangevallen door eric las ik net op het tien forum dus kan je nagaan ouders er bij halen maar zij staat wel achter haar zoon en dat is moederliefde kan ik van de kant van hem niet zeggen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Lucien was de laatste Nederlander die nog voor Huub was ... RTL moest hem dus wel inhuren. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Die Eric is ook niet helemaal lekker. Die is gewoon aan het liften bij Huub. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Neeeeeee, Huub zei het net weer. Ze gaan ergens in de buurt van Eemnes wonen. |
|
|
|
|
headliner@ciska
|
|
|
maar ze was toch op zoek naar een huis zei hij gisteren ik snap er de ballen niet meer van |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Huub zei net dat ze tijdelijk ergens in de buurt van Eemnes gaan wonen (huren) Wie weet kom ik hem nog tegen en kan ik hem een draai om zijn flapoortjes geven. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:15 schreef trapper het volgende:[..] als ik voor elke keer dat huub brian zijn naam noemt 10 cent krijgt dan hoef ik niet meer te werken. Dus hou maar op over brian en amanda er is er maar 1 die een obsessie heeft over een ander en dat is huub over brian. die brian en amanda doen maanden niks anders dan huub ze`n naam noemen. op 22-05-09 dromen die 2 nog over huub. als er iemand een obsessie heeft dan is het brian en amanda wel over huub. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nee, ze doen juist goed. Ze moeten alert blijven en niet inkakken. Vuur moet aan blijven. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
brian en amanda en jaap zijn de toppers |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zo is het en niet anders. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 19:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:Claire is typisch zo’n geval van: man slaat vrouw, vrouw zegt, hij had gedronken, zo bedoelde hij het niet. Man zegt, vrouw wat ben je een trut, vrouw zegt, ik ook van jou en dan nog menen ook. Zou best eens kunnen ja...ik bespeur bij Amanda overigens hetzelfde gedrag...hadden ze geen normale vrouwen en mannen in die kooi kunnen zetten? :D |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Tja, wat is normaal in deze. En toch ben ik van mening dat Amanda pit heeft. Claire absoluut niet. Amanda geeft zelf toe dat ze op dominante mannen valt. So, what's new. |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
Misschien doet Claire dat ook, feit is wel dat mannen vrouwen niet zo horen te behandelen... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 21:38 schreef ptev het volgende:Misschien doet Claire dat ook, feit is wel dat mannen vrouwen niet zo horen te behandelen... Nee, absoluut niet. Maar er zijn ook genoeg vrouwen die het niet erg vinden. Er zijn plausibele verklaringen hiervoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Knap hoe lucien blijft zeggen dat Huub hoe dan ook zou winnen? hoe dan, had Brian op de grond moeten gaan liggen en auw auw gillen? what the F, het is niet de Huub hooliganshow? met dat fake geworstel, n iet 1 kickboxer gaat accoord met en ge enceneerde wedstrijd, te veel hart, voor de sport. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 21:24 schreef ptev het volgende:[..] Zou best eens kunnen ja...ik bespeur bij Amanda overigens hetzelfde gedrag...hadden ze geen normale vrouwen en mannen in die kooi kunnen zetten? :D had jij gekeken dan? elke dag dezefde smoelen? en no fucking live to watch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
gekeken waarnaar? sorry, maar ik snap je vraag niet helemaal... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 17:10 schreef pluto het volgende:[..] op tv misschien wel, maar de streamer weet wel beter.en als tv kijker moeten die toch ook kunnen zien dat dat nooit eerlijk zou zijn geweest, brian tegen huub. alsof huub ooit fair was tegen brian, of andere bewoners. kijk dan had het anders geweest |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: als er normale mensen in de kooi hadden gezeten had jij dan ook gekeken? dat was de vraag |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
ah, goeie vraag...dan was het waarschijnlijk een ander spel geworden...meer psychologisch. Nu is het feitelijk ontaard in een terrorspel waarbij fysiek geweld een belangrijk onderdeel van het spel is geworden...jammer, want het concept had zoveel mooier kunnen zijn. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Over 20 jaar praat brian nog iedere dag over Huub. |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
zinloosgeweld patsje patsje
hier iemand een roseetje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik wordt langzamerhand doodziek van al de NL-ers die hier de boel proberen te verzieken omdat op hun eigen forum bijna geen NORMAAL mens meer over is. Kennelijk hebben ze instruktie gekregen van o.a. plientje c.s. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en Huub word de achterlijke inspecteur van The return of the pinkpanther, loopt gillend achter elke blanke antiliaan aan. i kill him, steek een mes tussen zijn ribben. en heb er nog plezier van ook. ziek zijn jullie! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 09:52 schreef tino het volgende:ik wordt langzamerhand doodziek van al de NL-ers die hier de boel proberen te verzieken omdat op hun eigen forum bijna geen NORMAAL mens meer over is. Kennelijk hebben ze instruktie gekregen van o.a. plientje c.s. Hey Tino. lang niet gezien, ben gisteren zo over de zeik gegaan tegen de dwazen hier, dat ik zelfs reprimande kreeg van Trapper, waar ze overigens nog gelijk in had ook. maar men oh men wat was ik kwaad. pijpslet werd onmenselijk genoemd, dus noemde even alle door huub gebruikte ziektes en paste die toe op Huub. nou toen was het hek van de dam. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2008 - 20:22 schreef Mrs.B@headline het volgende:Huub zei net dat ze tijdelijk ergens in de buurt van Eemnes gaan wonen (huren) Wie weet kom ik hem nog tegen en kan ik hem een draai om zijn flapoortjes geven. heerlijk wat zullen alle Huubfans blij zijn, die gaan allemaal verhuizen. als elke Huubfan zijn geld nu gewoon aan Huub zou geven, sponsoren zijn we ook mooi van Huub af, en moet hij hen rekenschap afleggen. dan wordt het pas leuk, men is nog steeds in de veronderstelling, dat Huub opdracht krijgt van chter om zo te vloeken en te tieren. |
|
|
|