|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wil Huub toch sparren?
Ricardo en Huub praten wat over televisieprogramma's. "Dat fear factor vind ik zo eng", vertelt Ricardo. "Lieke heeft dat gewonnen hè? Ze is een heel atletische vrouw en ook mentaal heel sterk", reageert Huub serieus. "Dat hele gevecht met Brian heeft trouwens niks met angst te maken, het heeft gewoon met verstand te maken. Het gaat om de voorwaarden, ik durf best tegen hem te vechten", zegt Huub zelfverzekerd. Zou hij dan toch nog een keer de ring instappen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ach nee, niet weer hè ... |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat lult hij nou nee huub je bent gewoon een loser eerst maak je de afspraak,en op het allerlaatste moment zeg je het af en op wat voor een manier de echte huub bluf manier ga toch lucifer houtjes zoeken man en zeg niets wat je toch niet na komt dat is pas moed |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
ik wordt zo moe van dat manneke he |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
och,lat hem die leef nog in de midden eeuwen die berijf alleen de liefde nog als er bewust voor een kindje gekozen wotdt de rest zal het handwerk wezen arme ziel |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
ik durf best tegen hem te vechten", zegt Huub zelfverzekerd
Praatjes vullen geen gaatjes Huub! Één en al NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ben je. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat voelt hij zich weer sterk......met zijn kikkerbekje. Die bovenlip staat bijna recht van zijn geouwehoer en gelul in de ruimte.... |
|
|
|