|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Moeten ze vooral in Amsterdam doen ja. |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
kGa er ook heen, ben toch in Amsterdam . effe morgen flyers maken: stem op Amanda, Brian of Jaap |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 19:47 schreef stacy1974 het volgende:laatste nieuws eric sylvia en ilona butler tommy en die paaldanseres gaan huub promoten op de dam. Oeps! Youp van ´t Hek woont daar vlak bij ... |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ach ja ze moeten er wel wat voor doen whaha zielig gewoon,huub zal en moet winnen van ze ik wens ze van af hier GEEN SUCCES |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ach ja ze moeten er wel wat voor doen whaha zielig gewoon,huub zal en moet winnen van ze ik wens ze van af hier GEEN SUCCES |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik hoop voor ze dat de japanners weten wie huub is, whahahahahahaha |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 19:47 schreef stacy1974 het volgende:laatste nieuws eric sylvia en ilona butler tommy en die paaldanseres gaan huub promoten op de dam. lekker slim met al die buitenlanders/ vakantiegangers ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Lieve Fans,
Aanstaande dinsdag (20 mei) om 16:00 uur zullen ex-Miljonairs Eric en Sylvia van De Gouden Kooi op de Dam staan in Amsterdam voor een exclusieve Meet & Greet. Ook paaldanslerares Suzanne en avondbutler Tommy zullen aanwezig zijn. Iedereen kan met een van de ex-Miljonairs of personeelsleden op de foto in ruil voor een stem per sms voor Huub.
Ik zal er ook aanwezig zijn, so be there! Ook ik zou het onwijs leuk vinden jullie allemaal te ontmoeten en te zien dat jullie allemaal wild aan het smsen zijn voor de enige echte Miljonair Huub. Hieronder plaatst ik het officiele persbericht over morgen.
Ex-Miljonairs en personeel De Gouden Kooi op de Dam voor Huub
Aanstaande dinsdag (20 mei) om 16:00 uur zullen ex-Miljonairs Eric en Sylvia van De Gouden Kooi op de Dam staan in Amsterdam voor een exclusieve Meet & Greet. Ook paaldanslerares Suzanne en avondbutler Tommy zullen aanwezig zijn. Iedereen kan met een van de ex-Miljonairs of personeelsleden op de foto in ruil voor een stem per sms voor Huub.
De ex-Miljonairs en personeelsleden willen daarmee hun voorkeur uitspreken voor Huub als winnaar van De Gouden Kooi. Huub heeft extra veel stemmen nodig, nadat hij tijdens de halve finale het laagst aantal punten kreeg toebedeeld door zijn mede-Miljonairs en in de steek werd gelaten door zijn teammaatje Jaap.
De ex-Miljonairs zijn nog steeds solidair met Huub, vandaar dat ze zichzelf in de strijd gooien om extra aandacht én stemmen voor Huub te genereren. De ex-Miljonairs vinden dat Huub zijn spel het best heeft gespeeld en het meest van zichzelf heeft gegeven en daarom de enige echte terechte winnaar van De Gouden Kooi is. Daarnaast heeft Huubs grootste concurrent Brian bij het betreden van De Gouden Kooi al 50.000 euro gewonnen en vrezen de ex-Miljonairs dat de achterban van Brian dit geld zal inzetten om meer stemmen te verkrijgen, zodat Brian meer kans heeft op het winnen van De Gouden Kooi.
Veel fans van De Gouden Kooi denken nog met weemoed terug aan de tijd dat Huub, Eric & Sylvia een onafscheidelijk trio vormden. Het trio werd liefkozend SHE genoemd door de fans.
Ex-Miljonair Sylvia woont in het dagelijks leven in Barcelona en verblijft zelden in Nederland. Eric verliet De Gouden Kooi vorig jaar juni en was in februari en maart terug als gastspeler in De Gouden Kooi.
Avondbutler Tommy die onlangs een stevige aanvaring had met Brian zet zich ook in voor Huub, net als paaldanslerares Suzanne, die nota bene paaldansles gaf aan Amanda.
Naast de Meet & Greet zal er geflyerd worden door fans en vrienden in het centrum van Amsterdam om stemmen te verkrijgen en om de Meet & Greet onder de aandacht te brengen bij het winkelend publiek.
De actie is opgezet op initiatief van de familie en vrienden van Huub, de genoemde ex-Miljonairs en personeelsleden. Ook de familie van Claire steunt de actie.
Dus zorg dat je erbij bent lieve Fans en tot morgen om 16:00 op de Dam in Amsterdam. Jullie zijn top!
Vergeet niet te smsen voor Huub naar 5656! |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
wel een goede pr-campagne...vraag me echter af of het zin zal hebben. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hoor huub dan nu zeggen, ik heb een hekel aan haatcampange,
Nou nowlivers jullie horen het, huub heeft een hekel aan jullie want jullie doen niets anders dan haat saaien tegen brian. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja stelletje losers die ex miljonairs die zich voor huubs karretje spannen ...eric hoopt dat hij een aandeel krijgt vandaar dat hij helemaal inlikt ...en tommy en suzanne hebben geld ontvangen van nolive ....kan tommy dat wel promoten hij had toch zo een pijn aan zijn buik ..die huichelaar ....vooral de toeristen flyers geven dat gaat helpen |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Izzie helemaal gelijk, he zijn helemaal over de zeik! |
|
|
|
|
cha
|
|
|
Als huub wint zal dat het zelfde net zo krankzinnig zijn toen dat mannetje met dat snorretje uit duitsland aan de macht kwam.Zo krankzinnig is huub ook ach ja hij woont vlak bij de duitse grens he |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 22:58 schreef cha het volgende:Als huub wint zal dat het zelfde net zo krankzinnig zijn toen dat mannetje met dat snorretje uit duitsland aan de macht kwam.Zo krankzinnig is huub ook ach ja hij woont vlak bij de duitse grens he Ja, maar daar willen ze hem ook niet hebben! |
|
|
|
|
ptev
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 22:58 schreef cha het volgende:Als huub wint zal dat het zelfde net zo krankzinnig zijn toen dat mannetje met dat snorretje uit duitsland aan de macht kwam.Zo krankzinnig is huub ook ach ja hij woont vlak bij de duitse grens he beetje kansloze vergelijking vind je niet? |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Ben zeker geen huubfan , maar inderdaad beetje slecht vergelijk ;) |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
we gaan donderdag allemaal genietn van het einde van de goudenkooi. en wie er ook wint? er zijn heel veel verliezers. hoeveel mensen zullen in de problemen komen, door dat sms en 0900 nummer. de meeste mensen hebben hun vakantie geld gehad, dus hoop, dat het mee valt, men had beter bankrekening kunnen vullen voor Huub had hij meer gehad. |
|
|
|
|
cha
|
|
|
Eric die huub steunt niet te geloven hij mist zijn bilmaat natuurlijk enorm en dat terwijl eric eruit ging vanwege huub.beetje de weg kwijt zeker. |
|
|
|