|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ook Brian en Amanda vinden artikel
Niet veel later hebben Amanda en Brian het artikel uit de Telegraaf ook weten te bemachtigen. "Wie heeft 'm uitgeknipt?", wil Brian weten. "Ik weet niet, ik leg 'm op bed!", zegt Amanda. Amanda heeft een glimlachje op haar gezicht, maar Brian lijkt niet blij. "Je moet altijd naar jezelf toe denken", adviseert Herma. Kom op Brian, je staat voor in deze poll!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de heilige boon zal eens niet kwaad worden ,wat is hij bang arme ziel |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nou beter deze reaktie dab die van huubke de kikker je kan ook naast je schoenen gaan lopen voor alleen n tussen standje jammer voor die kleine kikker dat hij het weer eens niet kon hebben en lekker achterbaks moest doen is zoon zielig ventje he bah bah bah viese egoist |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat wil totaal niets zeggen dat hij voor staat,ik hoop dat jaap de winnaar gaat worden |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 11:13 schreef frans-06 het volgende:dat wil totaal niets zeggen dat hij voor staat,ik hoop dat jaap de winnaar gaat worden Dan zijn we het hier over eens. Van mij mag Jaap ook winnen. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
iedereen behalve huub mag winnen van mij |
|
|
|
|
sweetlipsz
|
|
|
Van mij mag ook iedereen behalve Huub winnen, het liefst Brian of Amanda! |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Het liefst Jaap,maar daarna toch echt Brian of Amanda!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
het nieuwe programma heet GEEN VAN DE DRIE |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: en die kikker zeker niet |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik gun het een ieder wat dat aan gaat ben ik sportief,maar in mijn hart hoop ik dat jaap gaat winnen |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op maandag 19 mei 2008 - 13:36 schreef frans-06 het volgende:ik gun het een ieder wat dat aan gaat ben ik sportief,maar in mijn hart hoop ik dat jaap gaat winnen Ben ik met je eens,ik gun het Jaap ook |
|
|
|