BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wie mag er van jou winnen en waarom?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 19 mei 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:22 schreef ptev het volgende:

[..]

Laat ik het nuanceren dan: tuurlijk zullen er enkele uitzonderingen zijn, maar de meeste miljonairs zullen niet aan paaldansen cq. kickboksen doen...
als dat het ergste is WOW en wat is nou erger paaldansen cq kickboksen of iedereen de kk wensen en moeders voor stinkho*r uitschelden en dwarsleasie's gunnen
draakje
 draakje - maandag 19 mei 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 20:20 schreef Boudewijn het volgende:
Het zou mooi zijn als hier inderdaad alleen je favoriet + motivatie en niet offtopic te posten!

wellicht tijd voor een offtopic avond-kroeg topic??
Ik ga mee, Bdw! Graag een droge witte wijn.
Asrael
 Asrael - dinsdag 20 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 22:22 schreef ptev het volgende:

[..]

Laat ik het nuanceren dan: tuurlijk zullen er enkele uitzonderingen zijn, maar de meeste miljonairs zullen niet aan paaldansen cq. kickboksen doen...
Dat hangt ervan af of je het leuk vind en er tijd voor hebt. Geld verandert daar niets aan. Laat ik mezelf dan ook nogmaals nuanceren: miljonairs kun je niet herkennen aan wat ze in hun vrije tijd doen (al zijn bepaalde hobby's duurder dan een andere en daardoor alleen door een bepaalde groep kan worden beoefend) en zijn niet in een bepaald vakje te zetten. Als je bijvoorbeeld denkt dat miljonairs netjes zijn en alle sociale regels volgen heb je het fout. Als voorbeeld zal ik maar even een zware coke dealer noemen die veel geld heeft en die elke dag zijn neus vol snuift en eventueel mensen om laat brengen omdat zij niet in zijn straatje passen. Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor de niet smurffans, de smurffans zijn in het algemeen wat trager van begrip en die adviseer ik dan ook om deze reply niet te lezen. Zij zouden het hoofd er weleens over kunnen breken. Of zoals hun opperhuubsmurfje ook wel zou zeggen hun nek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door Asrael --
draakje
 draakje - dinsdag 20 mei 2008 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:30 schreef Asrael het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af of je het leuk vind en er tijd voor hebt. Geld verandert daar niets aan. Laat ik mezelf dan ook nogmaals nuanceren: miljonairs kun je niet herkennen aan wat ze in hun vrije tijd doen (al zijn bepaalde hobby's duurder dan een andere en daardoor alleen door een bepaalde groep kan worden beoefend) en zijn niet in een bepaald vakje te zetten. Als je bijvoorbeeld denkt dat miljonairs netjes zijn en alle sociale regels volgen heb je het fout.
Nee, want als je je netjes gedraagt, word je geen miljonair ...
bantel
 bantel - dinsdag 20 mei 2008 - 12:46   quote  deeplink  
ik vind dat de beste speler mag winnen .. en dat kan iedereen toch zijn , want ze hebben . allemaal wel iets geleerd ... maar blijf het hun bij ... en doen ze er wat mee in de buitenwereld .. en de beste vind ik .. natuurlijk huub .. het spraakmakende .. het meest tv gemaakt .. de minste info , van buitenaf .. het meeste geincasseerd .. alles gedaan wat god verboden heeft in de kooi .. tot ergenis van een hoop mensen .. waaronder ook ik .. maar toch eerlijk .. en daar hou ik van ... zo heeft ieder zn . mening .. ik respecteer ook een andere zn mening ..
barnie
 barnie - dinsdag 20 mei 2008 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:46 schreef bantel het volgende:
ik vind dat de beste speler mag winnen .. en dat kan iedereen toch zijn , want ze hebben . allemaal wel iets geleerd ... maar blijf het hun bij ... en doen ze er wat mee in de buitenwereld .. en de beste vind ik .. natuurlijk huub .. het spraakmakende .. het meest tv gemaakt .. de minste info , van buitenaf .. het meeste geincasseerd .. alles gedaan wat god verboden heeft in de kooi .. tot ergenis van een hoop mensen .. waaronder ook ik .. maar toch eerlijk .. en daar hou ik van ... zo heeft ieder zn mening....en ik respecteer ook een ander zn mening...

Helemaal mee eens,ieder heeft zijn eigen spel gespeelt of je het er nu mee eens bent of niet en ook ieder heeft zijn eigen fouten gemaakt stuk voor stuk maar ook ik hoop wel dat Huub wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 mei 2008 door barnie --
Asrael
 Asrael - dinsdag 20 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2008 - 23:25 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ga mee, Bdw! Graag een droge witte wijn.
Sorry ik laat me weer meeslepen door het offtopic verhaal.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 21 mei 2008 - 07:22   quote  deeplink  
Ik vind Amanda, mijn motivatie: Dit meisje heeft zoveel meegemaakt en je hoorde er haar nooit over klagen.Alleen Huub maakte misbruik van haar verleden door haar er telkens mee te confronteren. Ze heeft altijd haar hoofd rechtop gehouden en ze heeft doorgestreden (eerst) op haar eigen stille manier en later nadat ze in de kooi gegroeid was op een luidruchtige manier (hahahaha).Altijd blij met het kleinste, een kaartje of briefje. Als alle jongeren in Nederland zouden zijn als Amanda dan zou het er veel beter uitzien. Daarom mag Amanda winnen.
janeke
 janeke - woensdag 21 mei 2008 - 08:41   quote  deeplink  
AMANDA .
janeke
 janeke - woensdag 21 mei 2008 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 08:41 schreef janeke het volgende:
AMANDA .
AMANDA NAAR 5656

OF BEL 0909 1301
GIRLPOWER .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door janeke --
lisbeth
 lisbeth - woensdag 21 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Goed gedaan Janeke.
Alle vrouwen AMANDA 5656.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 21 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 14:02 schreef Asrael het volgende:

[..]

Sorry ik laat me weer meeslepen door het offtopic verhaal.
Hoelaat gaat die kroeg open ?
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 13:23   quote  deeplink  
Ik heb net ff op Amanda gestemd.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 13:23 schreef draakje het volgende:
Ik heb net ff op Amanda gestemd.
En?? Hoe voelt dat nu je eerste stem? Ik moet nog, donderdag avond begin ik.
berec
 berec - woensdag 21 mei 2008 - 13:25   quote  deeplink  
ben je dan niet bang dat de lijnen overbelst zijn o.i.d caroline?
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 13:33   quote  deeplink  
Met smsen toch niet?
berec
 berec - woensdag 21 mei 2008 - 13:35   quote  deeplink  
ja,ik weet het niet.. zal wel mischien niet,maar zou zonde zijn als je stemmen niet aankomen toch? en het zal gerust wel een gekkehuis worden op de lijn...
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 13:39   quote  deeplink  
Dan stuur ik voor de zekerheid morgen vroeg mijn allereerste stem. Wil die sensatie toch meemaken.
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 13:24 schreef Caroline het volgende:

[..]

En?? Hoe voelt dat nu je eerste stem? Ik moet nog, donderdag avond begin ik.
Heb er inmiddels 4 gestuurd. En hoe het voelt? Lekker.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 14:28   quote  deeplink  
morgenavond vallen er 2 af heb ik begrepen en kunnen we tussendoor nog bellen of smsen dus nu hebben ze ookal onze stemmen nodig
Asrael
 Asrael - woensdag 21 mei 2008 - 14:32   quote  deeplink  
stem brian of amanda.
Smurf is nog geen 20 eurocent waard.
ptev
 ptev - woensdag 21 mei 2008 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 - 12:30 schreef Asrael het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af of je het leuk vind en er tijd voor hebt. Geld verandert daar niets aan. Laat ik mezelf dan ook nogmaals nuanceren: miljonairs kun je niet herkennen aan wat ze in hun vrije tijd doen (al zijn bepaalde hobby's duurder dan een andere en daardoor alleen door een bepaalde groep kan worden beoefend) en zijn niet in een bepaald vakje te zetten. Als je bijvoorbeeld denkt dat miljonairs netjes zijn en alle sociale regels volgen heb je het fout. Als voorbeeld zal ik maar even een zware coke dealer noemen die veel geld heeft en die elke dag zijn neus vol snuift en eventueel mensen om laat brengen omdat zij niet in zijn straatje passen. Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor de niet smurffans, de smurffans zijn in het algemeen wat trager van begrip en die adviseer ik dan ook om deze reply niet te lezen. Zij zouden het hoofd er weleens over kunnen breken. Of zoals hun opperhuubsmurfje ook wel zou zeggen hun nek.
Jammer van dat laatste stuk, toch weer een stukje ego dat boven komt kijken? Het voorbeeld van zware cokedealers raakt ook kant noch wal, zie jij dat voor je als je denkt aan miljonairs? Ik kan over het algemeen miljonairs er wel redelijk snel uitpikken hoor, loop een willekeurige paaldansschool binnen of een clubhuis van een golfclub en je ziet het verschil...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 21 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
hij begrijpt het nog niet doe verder geen moeite Asrael
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 14:35 schreef ptev het volgende:

[..]

Ik kan over het algemeen miljonairs er wel redelijk snel uitpikken hoor, loop een willekeurige paaldansschool binnen of een clubhuis van een golfclub en je ziet het verschil...
Dat klopt als een bus , zo heb ik nog nooit een miljonair telefoons en abonnementen zien verkopen ;)

Heb ook nog nooit gehoord dat iemand zich met, " slechts een schamele " 7 ton te winnen , miljonair mag noemen :):):)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:12 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat klopt als een bus , zo heb ik nog nooit een miljonair telefoons en abonnementen zien verkopen ;)

Heb ook nog nooit gehoord dat iemand zich met, " slechts een schamele " 7 ton te winnen , miljonair mag noemen :):):)
In Oldenzaal wel ...
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:21 schreef draakje het volgende:

[..]

In Oldenzaal wel ...
Maar daar rijdt de politie ook nog op een varken en schieten ze met spek :)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:44 schreef Benito het volgende:

[..]

Haha, is dat zo? Lig nu echt ff in een deuk.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:47 schreef draakje het volgende:

[..]

Haha, is dat zo? Lig nu echt ff in een deuk.
Ja , dat is echt zo , bij no life hebben ze daar nog een filmpje van in de kluis liggen , die ligt naast dat filmpje van Amanda met een mes :):):)

Zo , hebben wij in elk geval wel even gelachen he , hahahaha .
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:49 schreef Benito het volgende:[..]Ja , dat is echt zo , bij no life hebben ze daar nog een filmpje van in de kluis liggen , die ligt naast dat filmpje van Amanda met een mes :):):)Zo , hebben wij in elk geval wel even gelachen he , hahahaha .
Zo kan het dus ook, Bokito eh , Benito. Ik weet niet van wie jij fan bent, maar heb idd vreselijk met je gelachen.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:53 schreef draakje het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook, Bokito eh , Benito. Ik weet niet van wie jij fan bent, maar heb idd vreselijk met je gelachen.
Ik ben voornamelijk een grote fan van mijn meissie , en de bewoners in de kooi vind ik allemaal wel een beetje vreemd ;)

Maar psychohuub is volgens mij toch wel degene met de meest afwijkende persoonlijkheid , en dat is het understatement van het jaar denk ik zo :):)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:55 schreef Benito het volgende:

[..]

Ik ben voornamelijk een grote fan van mijn meissie , en de bewoners in de kooi vind ik allemaal wel een beetje vreemd ;)

Maar psychohuub is volgens mij toch wel degene met de meest afwijkende persoonlijkheid , en dat is het understatement van het jaar denk ik zo :):)
Krek!
lisbeth
 lisbeth - woensdag 21 mei 2008 - 16:04   quote  deeplink  
Ja dat klopt, maar daar is het een Oldenzaler voor, die zijn wereldvreemd. Oldenzaal zit ook dichtgeplakt met kranten.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 15:44 schreef Benito het volgende:

[..]

Jullie komen zeker uit Oldenzaal?
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:04 schreef barnie het volgende:

[..]

Ja , ik kom uit oldenzaal :)

Mijn vader en moeder zijn toch geen broer en zus ;)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:04 schreef barnie het volgende:

[..]

Nee, uit Amsterdam.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, uit Amsterdam.
En ik kom uit Den Haag , gek he da twe het dan toch wel erg vaak met elkaar eens zijn he vuurspuwertje ;)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:06 schreef Benito het volgende:

[..]

En ik kom uit Den Haag , gek he da twe het dan toch wel erg vaak met elkaar eens zijn he vuurspuwertje ;)
Intelligentie is verspreid over heel het land ...
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:08 schreef draakje het volgende:

[..]

Intelligentie is verspreid over heel het land ...
Uizonderingen als oldenzaal daargelaten natuurlijk ;)
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:13 schreef Benito het volgende:

[..]

Dat spreekt vanzelf ...
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:13 schreef Benito het volgende:

[..]

We gaan dus weer persoonlijke aanvallen uitvoeren nou succes jongens als jullie je daardoor beter voelen!
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:15 schreef barnie het volgende:

[..]

We gaan dus weer persoonlijke aanvallen uitvoeren nou succes jongens als jullie je daardoor beter voelen!
Voel jij het als een persoonlijke aanval als men het over Oldenzaal heeft? Een persoonlijke aanval is jij...., jullie...
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

barnie, doe ff gezellie mee! We vallen niemand persoonlijk aan. Wij kunnen het toch ook niet helpen dat jij uit Oldenzaal komt?
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

De persoonlijke aanval begon bij jou , dus daar eindigt die ook .

Jij vroeg toch , nadat ik had gezegd dat de politie in oldenzaal nog op een varken reed en met spek schoot , of wij uit oldenzaal kwamen of niet ?

Heb het nog maar eens herhaald voor je want de geschiedenis heeft ons geleerd dat jij over een wel zeer selectief geheugen beschikt ;)
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:17 schreef draakje het volgende:

[..]

barnie, doe ff gezellie mee! We vallen niemand persoonlijk aan. Wij kunnen het toch ook niet helpen dat jij uit Oldenzaal komt?
Hahahahaha , ik zeg zuurstof , van die grote flessen :):):)
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Maareh , kopje rooibos iemand ?
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:21 schreef Benito het volgende:
Maareh , kopje rooibos iemand ?
graag, even een rustpauze, een momentje voor mezelf, rooibos graag
draakje
 draakje - woensdag 21 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:20 schreef Benito het volgende:

[..]

Hahahahaha , ik zeg zuurstof , van die grote flessen :):):)
Zijn onderweg! Ja, ik heb ook ff heel hard gelachen.
barnie
 barnie - woensdag 21 mei 2008 - 16:23   quote  deeplink  
Nee hoor voel me niet zo snel aangevallen hoor maar vind het gewoon een beetje een kinderachtige opmerking dat is alles!
Zoals ik al eerder zei mag iedereen zijn mening hebben maar doordat jullie zo'n hekel hebben aan Huub worden er wel vaak denegrerende opmerkingen gemaakt maar goed ook wel weer intressant om alle aan en opmerkingen te lezen.
Caroline
 Caroline - woensdag 21 mei 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:23 schreef barnie het volgende:
Nee hoor voel me niet zo snel aangevallen hoor maar vind het gewoon een beetje een kinderachtige opmerking dat is alles!
Zoals ik al eerder zei mag iedereen zijn mening hebben maar doordat jullie zo'n hekel hebben aan Huub worden er wel vaak denegrerende opmerkingen gemaakt maar goed ook wel weer intressant om alle aan en opmerkingen te lezen.
Barnie, niet iedereen is voor Huub zoals je leest. Maar het kan heel goed samengaan zoals je ook leest.
Benito
 Benito - woensdag 21 mei 2008 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 - 16:23 schreef barnie het volgende:
Welke opmerking vind je dan precies een beetje kinderachtig , dan kan ik er in het vervolg rekening mee houden , kijk dat is toch wel heel volwassen van me he ;)

Wij hebben geen hekel aan huub hoor , dat heb je dan niet goed begrepen ;)

Ik vind dat huub een goed hart heeft , alleen een beetje jammer dat het nog steeds klopt :):):)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Wie mag er van jou winnen en waarom?

0.0089750